Geraldine 

Ze heeft duidelijk nog wat moeite om het tempo erin te houden en ik vraag me ook af hoe leuk ze het-snoep-op-mij-item heeft gevonden.
Theo was erg serieus (tot het einde), en dat had ik niet verwacht. Dat er raar werd gereageerd dat hij vooral met vrouwen onder de 25 (om)gaat vind ik wel apart. Hij had er goede redenen voor: hij kent niet anders dan vrouwen onder de 25 sinds begin van zijn carrière. Dan sluipt dat er vanzelf in en gedraagt hij zichzelf nog regelmatig als een jongere (en niet als 44 jarige), zoals bij Geraldine te merken was met de foodfight.
Nicolette
Zou leuk zijn als zij in de playboy zou komen 

Kwa presenteren is zij nogal kinds, richt teveel op te jong publiek, vergeleken met het publiek dat in de studio aanwezig is. Sophie was daar veel beter in. Nicolettes mooie glimlach maakt dan weer veel goed.
Zarayda.
Tja...ik vind haar helemaal niks, erg kinds en te happy-de-peppy af en toe. Wat ik wel aan haar kan waarderen is de overal scheit aan heeft en geen blad voor de mond neemt.
Redactie S&S:
Moet hun research beter doen, Nicolette aan de 2CB zetten op een halloween feest is gewoon vragen om problemen, erg slecht en goed opgemerkt door de gasten.