abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 15:14:41 #126
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_75881288
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Moar please!

Verder wel zielig voor dat meisje hoor. Ze wordt volgens mij maar kenkerhard misbruikt daar door die redactie, echt een soort ontgroeningsritueel maar dan veul langer.
It's about being boss, not being the boss...
pi_75882267
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Moar please!

Verder wel zielig voor dat meisje hoor. Ze wordt volgens mij maar kenkerhard misbruikt daar door die redactie, echt een soort ontgroeningsritueel maar dan veul langer.
Inderdaad, ik zat ook wel met plaatsvervangende schaamte te kijken. Ze vond het niet leuk meer aan het eind, en niemand bekommerde zich om haar. Volgens mij heeft ze meer in d'r mars dan we tot nu toe zien, qua presenteren/interviewen.
pi_75882362
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef Basilicumman het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zat ook wel met plaatsvervangende schaamte te kijken. Ze vond het niet leuk meer aan het eind, en niemand bekommerde zich om haar. Volgens mij heeft ze meer in d'r mars dan we tot nu toe zien, qua presenteren/interviewen.
Dat geloof ik ook. Laat "Gerrie" lekker een eigen programma doen, dan zien we wat ze echt kan.
 2011 13" i5 ...
pi_75889784
Precies ja, de laatste tijd alsmaar items met Gerrie waarvan je denkt, hm, alweer gerrie in de aandacht, niet per se zo positief / dingen waarvan je denkt die doet ze echt met tegenzin enzo.
pi_75890166
Gerrie
 2011 13" i5 ...
pi_75890306
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Moar please!

ja vind ik ook
daarnaast was die 'food fight' ook totaal niet grappig
vieze theo
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_75893704
Wat een gezeik zeg, die Gerrie moet eerst d'r sporen verdienen net zoals elke presentator bij BNN. Ik weet zeker dat bijvoorbeeld Filemon en Nicolette ook vaak genoeg dingen hebben gedaan waar ze geen zin in hadden, hoort er nou eenmaal bij, jammer dat die Gerrie het zo af laat lezen dat ze het niet leuk vindt. Komt allemaal wel goed uiteindelijk met Gerrie .
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 21 december 2009 @ 20:13:37 #133
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_75894023
Ik vind Gerrie tot nu toe nogal tegenvallen qua presenteren. Toen ze haar aan het insmeren waren met die chocolade bijvoorbeeld, zei ze weinig tot niks behalve dan dat het zo koud aanvoelde. Ze kon het niet echt goed op gang houden. Nicolette doet dat veel beter, en ik moet zeggen ook toen ze nog maar net begon.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:30:33 #134
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_75941774
Geraldine
Ze heeft duidelijk nog wat moeite om het tempo erin te houden en ik vraag me ook af hoe leuk ze het-snoep-op-mij-item heeft gevonden.

Theo was erg serieus (tot het einde), en dat had ik niet verwacht. Dat er raar werd gereageerd dat hij vooral met vrouwen onder de 25 (om)gaat vind ik wel apart. Hij had er goede redenen voor: hij kent niet anders dan vrouwen onder de 25 sinds begin van zijn carrière. Dan sluipt dat er vanzelf in en gedraagt hij zichzelf nog regelmatig als een jongere (en niet als 44 jarige), zoals bij Geraldine te merken was met de foodfight.

Nicolette
Zou leuk zijn als zij in de playboy zou komen Kwa presenteren is zij nogal kinds, richt teveel op te jong publiek, vergeleken met het publiek dat in de studio aanwezig is. Sophie was daar veel beter in. Nicolettes mooie glimlach maakt dan weer veel goed.

Zarayda.
Tja...ik vind haar helemaal niks, erg kinds en te happy-de-peppy af en toe. Wat ik wel aan haar kan waarderen is de overal scheit aan heeft en geen blad voor de mond neemt.

Redactie S&S:
Moet hun research beter doen, Nicolette aan de 2CB zetten op een halloween feest is gewoon vragen om problemen, erg slecht en goed opgemerkt door de gasten.
Drugs are good mkay?
pi_76122170
't Is weer zo ver .
pi_76122192
Gerrie gaat strippen straks (burlesque geloof ik).
pi_76122958
Ann Lemmens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_76123075
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef sjorsvdg het volgende:
Gerrie gaat strippen straks (burlesque geloof ik).
Ik denk dat we heel weinig gaan zien..
sig verwijderd door FA
pi_76123124
De spoeling goeie presentatoren bij BNN wordt toch wel erg dun... die Zarayda en Geraldine
pi_76123125
Gerrie weet et toch niet echt vlot en interessant te houden he...:(

Die belgische gast heeft trouwens leuke deukjes als ze lacht.
pi_76123192
Loopt dit programma nog steeds? Ze wilden toch 'voorlichting' geven? Op een gegeven moment ben je toch uitgeluld woordspeling, of gaat het nu gewoon om het uitwisselen van sterke verhalen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_76123297
Is dat nou Ramon, de stagiair van 3FM in die sketches
pi_76123485
Dat spel was echt grappig.
pi_76123571
Die An straalt echt een en al sensualiteit uit.... mooie vrouw
pi_76123649
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Die An straalt echt een en al sensualiteit uit.... mooie vrouw
Klopt ja, terwijl ik eigenlijk niks van dat metaal en die plakplaatjes moet hebben.
sig verwijderd door FA
pi_76123669
weet iemand hoe die gast in zijn witte shirt heet of hoe noemde ze hem? lichaamstaal coach?
pi_76123936
Die dildodude zijn haar
pi_76124099
Nicolette mag dus graag een fles in d'r kut stoppen.... weten we dat ook weer
  zondag 27 december 2009 @ 23:30:46 #149
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_76124218
Vraag me af of Nicolette haar vibo thuis nog geeft uitgeprobeerd..
It's about being boss, not being the boss...
pi_76124367
For the Gerries first time !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')