Daar is idd niks meequote:Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef T3rr0r het volgende:
Potverdomme. Wat een lekker lichaam heeft dat vrouwtje toch.
Positieve discriminatie en een culturele-diversiteit personeelsbeleid bij de publieke omroep is denk ik ook de enige reden dat ze daar nog zit..quote:Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Die Zarayda is echt een verschrikking in de presentatie...
'k Heb er ook geen problemen mee.quote:Op zondag 27 december 2009 23:49 schreef niet_toegestaan het volgende:
Ik vind die Zarayda nog wel ok hoor...
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef sjorsvdg het volgende:
Het is weer zover. Geraldine wordt sm-slaaf en er is o.a. een spermasmaaktest.
Dat is zeker waar. Ik kijk eigenlijk alleen nog voor de geile fragmenten.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:14 schreef El_Bassie het volgende:
Wat een flinterdunne reportage over die callgirl. Dit programma had echt al lang moeten stoppen en wordt met het jaar zoutelozer. Het is niet amuserend, niet shockerend of vernieuwend meer. Journalistieke waarde is ook nul.
nee die gerrie dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:14 schreef El_Bassie het volgende:
Wat een flinterdunne reportage over die callgirl. Dit programma had echt al lang moeten stoppen en wordt met het jaar zoutelozer. Het is niet amuserend, niet shockerend of vernieuwend meer. Journalistieke waarde is ook nul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |