Ok, maar dan misschien wel zodat het opvalt. Nu lijkt het of de user het zelf gedaan heeft.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
O RLY?
Jah, ook dat vind ik een goed idee.
Op z'n MINST moet knippen mogelijk zijn. Maar het vernaggelen van iemands quote valt eigenlijk altijd op en gebeurt altijd uit frustratie.
Hou es op man, nazi.quote:
Nee jij danquote:
oehoe.... evers powers.. heeft iemand die link van die site waar rick steeds op klikt?quote:
Ik zal ook eens even wat terugkijken op inet....quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die blonde die bij P & W zit, daar zou ik wel eens een avondje mee willen borrelen in de één of andere duistere kroeg. Volgens mij krijg je dan wel aardige roddels te horen
Edit: En dat opgenomen gesprek van die agenten![]()
't Is haast kunst.quote:
Haar?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die blonde die bij P & W zit, daar zou ik wel eens een avondje mee willen borrelen in de één of andere duistere kroeg. Volgens mij krijg je dan wel aardige roddels te horen
Edit: En dat opgenomen gesprek van die agenten![]()
Is dat leuk?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staatsexamen "quotes vernaggelen"
quote:
oh kut, vergeten weer uit te zettenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:11 schreef Maanvis het volgende:
Wat doet dat muispijltje bij haar strottenhoofd? Viespeuque!
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zullen we neuken?
heb alleen geen zin pijpen .
Mij aflossen!quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Wat moet ik doen, als nederig sletslaafje?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ben ik daar de aanleiding van?![]()
Prima, had toch niet zo'n zinquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben nog aan het bijkomen van 2 weken terug met B&L
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij aflossen!
Ga morgen weer een poging tot springen doen, ijs en weder dienende.
En niet in een Ethiopisch restaurant maar gewoon in de frisse lucht.
[ afbeelding ]
En dan gaat FOK! ook nog plat en dat moet net als ik ook de lucht weer in maar wanneer... dus tot ooit, op MSN, of over twee uur.![]()
![]()
Ja leuk dat je nog even blijft!quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezellig nog even samen met mij blijven posten
Ga morgen weer een poging tot springen doen, ijs en weder dienende.
En niet in een Ethiopisch restaurant maar gewoon in de frisse lucht.
[ afbeelding ]
En dan gaat FOK! ook nog plat en dat moet net als ik ook de lucht weer in maar wanneer... dus tot ooit, op MSN, of over twee uur.![]()
![]()
Hij moet even bijkomen, sorriequote:
Daar ben ik ook altijd als Fok down isquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:16 schreef Maanvis het volgende:
zullen we gewoon afsprekken op IRC dan???
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel een luchtig onderwerp genoemd.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(weleens zulke ingevallen borsten gezien?)
Als ie maar niet denk dat het zijn parashute isquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Die middelste heeft z'n hoogtemeter in werking gezet
Later Teunquote:
Bij mij ook. Zo snel als ik achttien werd wast klaor.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:28 schreef Gert het volgende:
Ik wilde niet in statistieken voorkomen als "Nederlands-Hervormd", of überhaupt als kerkelijk, en heb me uit laten schrijven. Was zo gepiept.![]()
Dat ging om de Nederlands Hervormde kerk.
Ja, breng hem ff op een idee. Moet ik die truc weer uithalenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij kwam alleen terug omdat een ander persoon negatief in de belangstelling kwam,( dat is zeker niet leuk) want hij wilde toch zelf weg? Oke, probleem uit de wereld helpen en weer onderduiken, klaar!
Alsof ik mezelf hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
kom op; maak van je hart geen moordkuil en gooi t eruit
Oh, ja, kappen, ok. Maar er is altijd wel iemand die later bij leest en er ook nog even overheen moet piesenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar kap er nu eens mee, de reden heb ik gisteren redelijk duidelijk gegeven en die staat hier [RLS SC # 381] Een Kudde TBS'ers LIVE!
Met betrekking tot punt twee daar, één groot falen mijnerzijds, al had ik dat al wel ingecalculeerd. Maar ik ben wel terug op een manier waarop ik dacht dat het goed was om terug te komen (voor mijzelf). Meer is er echt niet!
Dat is een beetje eigen aan dit cluppiequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ik de de wereldproblematiek belangrijker vind dan iemand die terugkomt onder een andere naam op een forum en dat het belachelijk is dat er zo lang over doorgegaan wordt.
Goedemorgen hondjes, ja goed maar druk en moe. Het zal ook niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:00 schreef hondjes het volgende:
Hoe is het met mams en de baby, gaat alles goed, Marrije
Yes, dus de auto is weer als nieuw..quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goedemorgen hondjes, ja goed maar druk en moe. Het zal ook niet.
Heb je je nieuwe dak er al op zitten?
Wij moeten eerst het bedrijf verkopen , dan begin ik pas het huis in de verkoop te doen..quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:19 schreef Marrije het volgende:
Moeilijk inderdaadIk ben eigenlijk heel de dag wel in touw met die twee.
Gaan jullie op termijn nou eigenlijk voorgoed in Spanje wonen? Mijn ouders zitten in Zweden, maar ze moeten hun huis hier nog verkopen, daar waren ze net wat te laat mee
nou ja, hier was er zo'n mama kan dat sneller routine ingeslopen. Toen het op school ineens zelf moest kon hij het best.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:20 schreef Marrije het volgende:
Veel plezier hondjes en buuf!
Is ook zo, maar zelf aankleden is er hier nog niet bij. De oudste kan wel zelf schoenen aantrekken, maar niet die van hem maar van zn broertjeZelf uitkleden kan wel, maar aankleden ho maar! Ik hoop maar dat hij dat over een half jaar wel kan
Maar straks mag de oudste 4 dagdelen naar de voorschool en dan gaat het wel snel he. . .
Wat voor een bedrijf?quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wij moeten eerst het bedrijf verkopen , ...
Ik probeer me eigenlijk zo min mogelijk zorgen te makenquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, hier was er zo'n mama kan dat sneller routine ingeslopen. Toen het op school ineens zelf moest kon hij het best.dus de broertjes daarna zaten met kleren op het bed in hun kamer, en dan maar prutsen. en dan lukt het best. Uiteindelijk komt alles wel weer op z'n pootjes terecht. Zindelijk worden, aankleden, eten. ik heb me wat zorgen gemaakt.
Maar het lost zich vanzelf op zo lijkt het. Dat is vast niet zo, maar zo lijkt het achteraf.
Ik wachtte tot er iemand posttequote:Op zaterdag 21 november 2009 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was eeeeeeeeeeeeeeerderrrrrrrrrrrrrrr
Flikkeren we gewoon wat hout in de kachel en aan met dat dingquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, zo voel ik me ook niet welkom hoor
Had je een oude stek dan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond, vanuit m'n nieuwe stek.
Jepquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die is leuk hè, eeuwige stomme eekhoorn met die eikel en al die andere leuke figuren.
Ik heb heel vaag iets voorbij zien komen over opknappen en dat het niet zo groot is?quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Feli met je nwe huisje en dat je wasmachine het maar doet
Thanx, dinsdag is de dagquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
Feli met je nwe huisje en dat je wasmachine het maar doet
Als je uit een studntenkamer komt is 't al gauw grootquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb heel vaag iets voorbij zien komen over opknappen en dat het niet zo groot is?
Ah, dus toch goed, maar je zat toch doordeweeks op een ander adres dan in het weekend? Dat is nu over?quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, dinsdag is de dag.
[..]
Als je uit een studntenkamer komt is 't al gauw groot.
Heb nog veel vrienden daar zitten, maar 't reizen zal een stuk minder worden jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ah, dus toch goed, maar je zat toch doordeweeks op een ander adres dan in het weekend? Dat is nu over?
Dus nu meer een vast stekkiequote:Op zaterdag 21 november 2009 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb nog veel vrienden daar zitten, maar 't reizen zal een stuk minder worden ja.
Dat zal wel even wennen worden PP. Gefeliciteerd met je nieuwe stekkiequote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
*terugdenkt aan hoe het ooit wasquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal wel even wennen worden PP. Gefeliciteerd met je nieuwe stekkie
quote:
vaatwasser rulesquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx allen. Heb nu oa een vaatwasser
![]()
.
oooo wat een luxe heer Pietjequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx allen. Heb nu oa een vaatwasser
![]()
.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
*terugdenkt aan hoe het ooit was ooit...Toen in de ijstijd
Ook dat komt weer goedquote:
En vind jupiler dat lekkerquote:
Hoor 'm niet klagenquote:
quote:
quote:
Ja dus, ,ik zit ook graag aan mijn mannetjequote:
Maar van Pietje is dat nieuws, voor mij tenminstequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus, ,ik zit ook graag aan mijn mannetje
Deze ken ik niet, terwijl ik ooit weg was van zijn teksten.quote:
thanksquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Laysa nogmaals veel sterkte de komende dagen.
Hij's mooiquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze ken ik niet, terwijl ik ooit weg was van zijn teksten.
met een zwarte band omquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe laat ga je morgen? Dan gaan we met z'n allen langs de A12 of A1 staan
Mag ik dan een zwart hoedje opquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
met een zwarte band om....maar het is pas maandag....wanneer jullie allemaal moeten werken
Krijg ineens beeld van een hoed met gordijnrails eraan en ik hem maar open en dicht schuivenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
met zo'n voille gordijntje en dan kan je er heul verdrietig doorheen turen
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg ineens beeld van een hoed met gordijnrails eraan en ik hem maar open en dicht schuiven
Wat heb je liever, een afscheids- of een support/welkomst topicquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
met zo'n voille gordijntje en dan kan je er heul verdrietig doorheen turen
Gaat het me toch lukkenquote:
ik ga en kom liever zonder toeters en bellenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat heb je liever, een afscheids- of een support/welkomst topic
Zo mooi, die stemquote:
Gewoon doorgaan, noteren en dan maar weer schrappenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef D. het volgende:
Ik wil mijn Top2000 top 10 maken, ben ik bij de D, is mijn top 10 al vol
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef D. het volgende:
Daarom begin ik er maar niet aanquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef D. het volgende:
Ja, ik hoorde het nummer twee weken? geleden voor het eerst. Vond het gelijk mooi en volgens mij gaat het scorenquote:
Toeters en bellenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga en kom liever zonder toeters en bellen
Denk het ook welquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het nummer twee weken? geleden voor het eerst. Vond het gelijk mooi en volgens mij gaat het scoren
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toeters en bellen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Zit ondertussen kranten te checken op "Parachutist verliest co-springer op 4000 voet"
Ik heb het een week uitgesteld en dit is het eerste jaar dat ik wel een lijstje instuurquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom begin ik er maar niet aanik vind zoveel goed
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben ik hier alleen overgebleven?![]()
* Kijkt verdwaasd om zich heen
Nee zit al je youtoepjes te luisterenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben ik hier alleen overgebleven?![]()
* Kijkt verdwaasd om zich heen
M'n ouders zijn je dankbaar, maar liefst vier uur hen zitten vervelen met allerlei geneuzel mijnderzijdsquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:05 schreef Laysa het volgende:
Ik ben alvast aan het onfokken....vandaar de downtijd van vandaag...was helemaal niks met de server ...Danny was gewoon zo aardig om de boel fok ff stil te leggen
Mooiiiiii, lekker wijfquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik lees
Ik doe graag wat voor de mensheid....quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n ouders zijn je dankbaar, maar liefst vier uur hen zitten vervelen met allerlei geneuzel mijnderzijds
Het siert je, mede namens hunquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik doe graag wat voor de mensheid....
Hij staat in het top 2000 topicquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe es lijstje hier plaatsen D.?
Your biggest fan...quote:
Thanx, we zijn terugquote:Op zondag 22 november 2009 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Pietje, gefeliciteerd met je nieuwe plekje.
Lekker, kom d'r zo anquote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef Laysa het volgende:
Ben lekker nu bij mams....Biefstuk met friet etenen de katten hiernaar toe brengen
quote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Afhankelijk van gereed gemaakt, 't liefst beiden
Dat is hét grote geluk van Fok!, anders was deze toko ten dode opgeschreven, met al die downtimequote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb jullie allemaal een beetje gemist
Wat leuk om te lezen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Echt allemaal?quote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Een heel klein beetjequote:
Die heb ik niet eensquote:Op zondag 22 november 2009 17:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik begon de google ads te missen.
Tweet!quote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Allemaal gaarne een twitter account aanmaken, ik ben de dag nauwelijks doorgekomen zonder te weten hoe het met jullie is
Owquote:
Zégquote:Op zondag 22 november 2009 18:29 schreef Jian het volgende:
Wat een pokkeweer![]()
Zo ik heb het gezegd, Fok kan weer down
quote:Op zondag 22 november 2009 18:41 schreef Laysa het volgende:Onstuimig Herfstweer
en ik reed er midden in.......
Thanx Coos
Whut gaat er precies met je gebeuren, heb 't gemistquote:Op zondag 22 november 2009 18:41 schreef Laysa het volgende:
Onstuimig Herfstweer
en ik reed er midden in.......
Thanx Coos
dat kan ik me goed voorstellenquote:Op zondag 22 november 2009 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schrik mij helemaal het leplaserus van de naam van een laaste poster in de actieve topics.
Fake chatters op IRC ivm FOK! storing
User "Manu.", heb 'm al vaker zien posten. Tsja hij kan er ook niks aan doenquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
User "Manu.", heb 'm al vaker zien posten. Tsja hij kan er ook niks aan doen.
ook namens mij nog sterkte lasya en veel plezier met t vliegtuigspoten vanuit je bedquote:Op zondag 22 november 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
Dank je Liesje en ook Pietje...
@ Pietje ...ik ga een midweek Vu doen...wat onderzoeken en Scans....daarom is danny zo lief geweest om Fok Down te gooien zodat ik al een beetje kon wennen![]()
Het was niet leuk![]()
thanxquote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ook namens mij nog sterkte lasya en veel plezier met t vliegtuigspoten vanuit je bed
ik heb zelfs een speciale goedemiddag gewenst aan de rls scquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom waren jullie niet op die chat? Die hadden we makkelijk kunnen overnemen.
Ik was aan het twitterenquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom waren jullie niet op die chat? Die hadden we makkelijk kunnen overnemen.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb zelfs een speciale goedemiddag gewenst aan de rls sc
en er was er niet één![]()
-edit- en toen werd ik door iemand doorverwezen naar SV
Vanmorgen was Heidi er
Dat dacht ik ook, maar stiekem valt er niets te snappenquote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap volgens mij echt niets van twitter, niets voor mij
Twitter is zo ontiegelijk stom, achterlijk en kinderachtig alsook gayquote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jou heb ik ook zien staan bij Yvonnequote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Twitter is zo ontiegelijk stom, achterlijk en kinderachtig alsook gay.
Twitter is ook gewoon een overhypt veenomeenquote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanmiddag was het wel even handig om op de hoogte te blijven van het Fok! onderhoudquote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Twitter is ook gewoon een overhypt veenomeen
Vroeger was er RSS, ik zie geen verschilquote:Op zondag 22 november 2009 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanmiddag was het wel even handig om op de hoogte te blijven van het Fok! onderhoud
Sinds een maand komt hij als manu op fok.quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
User "Manu.", heb 'm al vaker zien posten. Tsja hij kan er ook niks aan doen.
Ja Laysa, ook sterkte van mij en het allerbeste voor de komende dagen.quote:
Ik dacht dat het ook via sms kanquote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen twitter....volgens mij kan ik dat geeneens want ik heb geen internet in mijn abo zitten
Het kán wel, dan kan je gewoon online via je pc berichtjes neerpleuren.quote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen twitter....volgens mij kan ik dat geeneens want ik heb geen internet in mijn abo zitten
Nog steeds aan het denkenquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nog nagedacht en inmiddels besloten wat je gaat doen met je dilemma van gisteren?
die neem ik ook niet mee mn pcquote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het kán wel, dan kan je gewoon online via je pc berichtjes neerpleuren.
Je hebt er niet per se een internet telefeauntje voor nodig.
Alleen als Fok! down is natuurlijkquote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil het niet weten...zit ik straks heel de dag te twitteren
quote:
ik doe al aan hyves...en heb ook facebook onder protest...vind het wel genoeg zoquote:Op zondag 22 november 2009 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen als Fok! down is natuurlijk
Ik heb ook twitterquote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil het niet weten...zit ik straks heel de dag te twitteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
ik doe aan geen van die dingen mee. vind t zo ook wel bestquote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe al aan hyves...en heb ook facebook onder protest...vind het wel genoeg zo
Ik heb een hyves allergiequote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe al aan hyves...en heb ook facebook onder protest...vind het wel genoeg zo
Laat ze nou eerst maar even overal met hun tengels vanaf blijvenquote:Op zondag 22 november 2009 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
btw, de achtergrond van het fok-logo als faviconm kan wel transparant. staat beter
jij snap het nietquote:Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat ze nou eerst maar even overal met hun tengels vanaf blijven
Onderhoud is goedquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat ze nou eerst maar even overal met hun tengels vanaf blijven
huhquote:
Hey lekkere heks van mequote:Op zondag 22 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
Daar zijn we weer!!!! goedenavond all
Heksiequote:Op zondag 22 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
Daar zijn we weer!!!! goedenavond all
Wat een mooie profielfoto heb jijquote:
Hey doosjequote:
Dank jequote:
heb je al een Jip&Janneke Pyama??? anders kom ik die ff brengen hequote:
quote:Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je al een Jip&Janneke Pyama??? anders kom ik die ff brengen he
of 1 met balletjes en streepjes en dat de kleuren oplichten in het donkerquote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jip en Janneke is zwart wit, felle kleuren zijn veul leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |