Alleen als Fok! down is natuurlijkquote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil het niet weten...zit ik straks heel de dag te twitteren
quote:
ik doe al aan hyves...en heb ook facebook onder protest...vind het wel genoeg zoquote:Op zondag 22 november 2009 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen als Fok! down is natuurlijk
Ik heb ook twitterquote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil het niet weten...zit ik straks heel de dag te twitteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
ik doe aan geen van die dingen mee. vind t zo ook wel bestquote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe al aan hyves...en heb ook facebook onder protest...vind het wel genoeg zo
Ik heb een hyves allergiequote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe al aan hyves...en heb ook facebook onder protest...vind het wel genoeg zo
Laat ze nou eerst maar even overal met hun tengels vanaf blijvenquote:Op zondag 22 november 2009 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
btw, de achtergrond van het fok-logo als faviconm kan wel transparant. staat beter
jij snap het nietquote:Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat ze nou eerst maar even overal met hun tengels vanaf blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |