Vroeger was er RSS, ik zie geen verschilquote:Op zondag 22 november 2009 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanmiddag was het wel even handig om op de hoogte te blijven van het Fok! onderhoud
Sinds een maand komt hij als manu op fok.quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
User "Manu.", heb 'm al vaker zien posten. Tsja hij kan er ook niks aan doen.
Ja Laysa, ook sterkte van mij en het allerbeste voor de komende dagen.quote:
Ik dacht dat het ook via sms kanquote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen twitter....volgens mij kan ik dat geeneens want ik heb geen internet in mijn abo zitten
Het kán wel, dan kan je gewoon online via je pc berichtjes neerpleuren.quote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen twitter....volgens mij kan ik dat geeneens want ik heb geen internet in mijn abo zitten
Nog steeds aan het denkenquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nog nagedacht en inmiddels besloten wat je gaat doen met je dilemma van gisteren?
die neem ik ook niet mee mn pcquote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het kán wel, dan kan je gewoon online via je pc berichtjes neerpleuren.
Je hebt er niet per se een internet telefeauntje voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |