Lekker, kom d'r zo anquote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef Laysa het volgende:
Ben lekker nu bij mams....Biefstuk met friet etenen de katten hiernaar toe brengen
quote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Afhankelijk van gereed gemaakt, 't liefst beiden
Dat is hét grote geluk van Fok!, anders was deze toko ten dode opgeschreven, met al die downtimequote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb jullie allemaal een beetje gemist
Wat leuk om te lezen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Echt allemaal?quote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Een heel klein beetjequote:
Die heb ik niet eensquote:Op zondag 22 november 2009 17:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik begon de google ads te missen.
Tweet!quote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Allemaal gaarne een twitter account aanmaken, ik ben de dag nauwelijks doorgekomen zonder te weten hoe het met jullie is
Owquote:
Zégquote:Op zondag 22 november 2009 18:29 schreef Jian het volgende:
Wat een pokkeweer![]()
Zo ik heb het gezegd, Fok kan weer down
quote:Op zondag 22 november 2009 18:41 schreef Laysa het volgende:Onstuimig Herfstweer
en ik reed er midden in.......
Thanx Coos
Whut gaat er precies met je gebeuren, heb 't gemistquote:Op zondag 22 november 2009 18:41 schreef Laysa het volgende:
Onstuimig Herfstweer
en ik reed er midden in.......
Thanx Coos
dat kan ik me goed voorstellenquote:Op zondag 22 november 2009 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schrik mij helemaal het leplaserus van de naam van een laaste poster in de actieve topics.
Fake chatters op IRC ivm FOK! storing
User "Manu.", heb 'm al vaker zien posten. Tsja hij kan er ook niks aan doenquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
User "Manu.", heb 'm al vaker zien posten. Tsja hij kan er ook niks aan doen.
ook namens mij nog sterkte lasya en veel plezier met t vliegtuigspoten vanuit je bedquote:Op zondag 22 november 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
Dank je Liesje en ook Pietje...
@ Pietje ...ik ga een midweek Vu doen...wat onderzoeken en Scans....daarom is danny zo lief geweest om Fok Down te gooien zodat ik al een beetje kon wennen![]()
Het was niet leuk![]()
thanxquote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ook namens mij nog sterkte lasya en veel plezier met t vliegtuigspoten vanuit je bed
ik heb zelfs een speciale goedemiddag gewenst aan de rls scquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom waren jullie niet op die chat? Die hadden we makkelijk kunnen overnemen.
Ik was aan het twitterenquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom waren jullie niet op die chat? Die hadden we makkelijk kunnen overnemen.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb zelfs een speciale goedemiddag gewenst aan de rls sc
en er was er niet één![]()
-edit- en toen werd ik door iemand doorverwezen naar SV
Vanmorgen was Heidi er
Dat dacht ik ook, maar stiekem valt er niets te snappenquote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap volgens mij echt niets van twitter, niets voor mij
Twitter is zo ontiegelijk stom, achterlijk en kinderachtig alsook gayquote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap volgens mij echt niets van twitter, niets voor mij
Jou heb ik ook zien staan bij Yvonnequote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Twitter is zo ontiegelijk stom, achterlijk en kinderachtig alsook gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |