En dit ookquote:Op zondag 22 november 2009 17:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Nog erger waren mensen die bleven roepen dat FOK! weer in de lucht was.
Waarom zou 'ie, die gozer is voor 95% van FOK! onbekend. De andere 5% vindt hem een klootzak door zijn vastgeroeste openingszin.quote:
Ik opende zo dat linkje, deed een username en password, en toen kwam ik in een lege chat. Huh?quote:
er was niemand online toen,quote:Op zondag 22 november 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik opende zo dat linkje, deed een username en password, en toen kwam ik in een lege chat. Huh?
Ja, dat had ik vandaag ook, maar gister niet, ligt waarschijnlijk aan die chatquote:Op zondag 22 november 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik opende zo dat linkje, deed een username en password, en toen kwam ik in een lege chat. Huh?
Op de downtime website stond het gewoon aangegeven.quote:Op zondag 22 november 2009 18:32 schreef sinadO het volgende:
Was er een chat? En dat vertelt mij niemand?
Jij was ook gekloondquote:Op zondag 22 november 2009 18:32 schreef sinadO het volgende:
Was er een chat? En dat vertelt mij niemand?
Dat geeft aan dat ik status heb en populair ben.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat ik status heb en populair ben te veel bekendheid heb opgebouwd op een internetforum
Ik had niet anders verwacht.
EN DAT MET ZO WEINIG POSTS!!quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw username liet mij schrikken.
[IM] Manu, deze is voor jou.
noh,, er staat dan dat je geband ben.... Had ik ook omdat ik Danny als naam wilde...quote:Op zondag 22 november 2009 18:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vandaag ook, maar gister niet, ligt waarschijnlijk aan die chat
Nee, kan jij ook niets aan doen.quote:
Je moest ook op het downtime forum van Juicyhill komen, daar was het nog drukker dan in Amsterdam op koninginnedagquote:Op zondag 22 november 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Respect !!!!quote:Op maandag 23 november 2009 12:48 schreef wise het volgende:
ik doe me altijd voor als de boswachter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |