Wij moeten eerst het bedrijf verkopen , dan begin ik pas het huis in de verkoop te doen..quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:19 schreef Marrije het volgende:
Moeilijk inderdaadIk ben eigenlijk heel de dag wel in touw met die twee.
Gaan jullie op termijn nou eigenlijk voorgoed in Spanje wonen? Mijn ouders zitten in Zweden, maar ze moeten hun huis hier nog verkopen, daar waren ze net wat te laat mee
nou ja, hier was er zo'n mama kan dat sneller routine ingeslopen. Toen het op school ineens zelf moest kon hij het best.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:20 schreef Marrije het volgende:
Veel plezier hondjes en buuf!
Is ook zo, maar zelf aankleden is er hier nog niet bij. De oudste kan wel zelf schoenen aantrekken, maar niet die van hem maar van zn broertjeZelf uitkleden kan wel, maar aankleden ho maar! Ik hoop maar dat hij dat over een half jaar wel kan
Maar straks mag de oudste 4 dagdelen naar de voorschool en dan gaat het wel snel he. . .
Wat voor een bedrijf?quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wij moeten eerst het bedrijf verkopen , ...
Ik probeer me eigenlijk zo min mogelijk zorgen te makenquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, hier was er zo'n mama kan dat sneller routine ingeslopen. Toen het op school ineens zelf moest kon hij het best.dus de broertjes daarna zaten met kleren op het bed in hun kamer, en dan maar prutsen. en dan lukt het best. Uiteindelijk komt alles wel weer op z'n pootjes terecht. Zindelijk worden, aankleden, eten. ik heb me wat zorgen gemaakt.
Maar het lost zich vanzelf op zo lijkt het. Dat is vast niet zo, maar zo lijkt het achteraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |