quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toeters en bellen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Zit ondertussen kranten te checken op "Parachutist verliest co-springer op 4000 voet"
Ik heb het een week uitgesteld en dit is het eerste jaar dat ik wel een lijstje instuurquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom begin ik er maar niet aanik vind zoveel goed
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben ik hier alleen overgebleven?![]()
* Kijkt verdwaasd om zich heen
Nee zit al je youtoepjes te luisterenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben ik hier alleen overgebleven?![]()
* Kijkt verdwaasd om zich heen
M'n ouders zijn je dankbaar, maar liefst vier uur hen zitten vervelen met allerlei geneuzel mijnderzijdsquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:05 schreef Laysa het volgende:
Ik ben alvast aan het onfokken....vandaar de downtijd van vandaag...was helemaal niks met de server ...Danny was gewoon zo aardig om de boel fok ff stil te leggen
Mooiiiiii, lekker wijfquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik lees
Ik doe graag wat voor de mensheid....quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n ouders zijn je dankbaar, maar liefst vier uur hen zitten vervelen met allerlei geneuzel mijnderzijds
Het siert je, mede namens hunquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik doe graag wat voor de mensheid....
Hij staat in het top 2000 topicquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe es lijstje hier plaatsen D.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |