Hoi HiDiHo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
En toch is het vreemd om je zo te zien![]()
Avond![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ze zeggen dat lachen heel gezond is
Ja, ga nu maar lekker slapen, 't komt allemaal goed. We maken komende week wel een topic voor je en dan ben je zo weer terug.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee jullie lokken me uit...en dan moet ik jullie aanranden enzo daardoor zo dadelijk en daar ben ik inmiddels toch ietwat te moe voor
We willen je niet uitputten natuurlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee jullie lokken me uit...en dan moet ik jullie aanranden enzo daardoor zo dadelijk en daar ben ik inmiddels toch ietwat te moe voor
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ga nu maar lekker slapen, 't komt allemaal goed. We maken komende week wel een topic voor je en dan ben je zo weer terug.
Nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
We willen je niet uitputten natuurlijk
Ja, ik voel mijzelf ook wel ietwat blootquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En toch is het vreemd om je zo te zien![]()
Avond![]()
Dan laat je die snor toch weer lekker groeien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, ik voel mijzelf ook wel ietwat bloot
Sweet Dreams Honeyquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:52 schreef Laysa het volgende:
* Laysa ligt inmiddels met dr hooft op dr laptop en dat tikt ietwat onhandiig...dus dicht met dat ding![]()
![]()
Dat was ik ook, tot ik besloot het niet meer te zijn en dat bevalt erg goedquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben meer een piekeraarEcht..Vervelend soms
anno 2009?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan laat je die snor toch weer lekker groeien.
dat is wat andersquote:
Verkeerde vriendjes? Dan krijg je datquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten tegenwoordig ook al grijze haren inquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan laat je die snor toch weer lekker groeien.
Tippiesquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was ik ook, tot ik besloot het niet meer te zijn en dat bevalt erg goed
Hebben wel meer stieren last van.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ze zei ook 'jullie' en ik ben niet zo van het delen, dus je moet het allemaal niet zo letterlikj nemenquote:
Anders kan je altijd deze nog gebruiken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten tegenwoordig ook al grijze haren in
Nou kijk altijd naar de leuke en goede dingen in je leven, en niet piekeren over dingen waar je toch niks aan kunt doen, en als je toch piekert bewust aan iets leuks gaan denkenquote:
Dat is zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hebben wel meer stieren last van.
Die kan je bijkleuren met een stift .quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, maar daar zitten tegenwoordig ook al grijze haren in
Ik neem helemaal niemand letterlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei ook 'jullie' en ik ben niet zo van het delen, dus je moet het allemaal niet zo letterlikj nemen
Ja duh, daar neem ik toch echt geen tijd voor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die kan je bijkleuren met een stift .
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem helemaal niemand letterlijk
Misschien kun je volgend jaar voor sinterklaas gaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, daar neem ik toch echt geen tijd voor.
Wasda, voor muh lunch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders kan je altijd deze nog gebruiken...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een dilemma.ik kan iets doen ,maar wil ik het ook..bemoeienis met iemand die vreemd gaat..what to do..zucht..quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou kijk altijd naar de leuke en goede dingen in je leven, en niet piekeren over dingen waar je toch niks aan kunt doen, en als je toch piekert bewust aan iets leuks gaan denken
Is toch niet lelijk een paar grijze haren in die dikke snor?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja duh, daar neem ik toch echt geen tijd voor.
Voor als je jezelf wilt verbergen achter je pet en snorquote:
Niet in laten enten dus?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
Interessant topic: Laatste deel atheïsmecampagne: Don’t label me!
Je kinderen laten dopen of wat dan ook voordat ze zelf een keuze kunnen maken vind ik zo not done.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik heb een dilemma.ik kan iets doen ,maar wil ik het ook..bemoeienis met iemand die vreemd gaat..what to do..zucht..
Dat kan ook , lekker van je afschrijven aan Sint en de kerstman.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik schrijf wel een brief aan de Sint en de Kerstman over mijn dilemma![]()
Zou kunnen,maar tis internet ..misschien op goeie vraag .nlquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan je iets meer over schrijven?
Ik moest ook verplicht naar de kerkquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
Interessant topic: Laatste deel atheïsmecampagne: Don't label me!
Je kinderen laten dopen of wat dan ook voordat ze zelf een keuze kunnen maken vind ik zo not done.
Een doop is toch ook niet schadelijk? Wat boeit het joh, zo'n plas water over je voorhoofd. Je kunt 't maar vast gehad hebben en het is net homeopathie, baat 't niet, schaad 't niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Een inenting kan hun leven redden, een geloof niet.
Nee Mooiiiiii, is internet doe maar niet, het beste ermee, beetje afleiding morgen, rustig aan.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Zou kunnen,maar tis internet ..misschien op goeie vraag .nl
Nogmaal sterkte voor volgende week Laysa. Het gaat goed komen, vast en zekerquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:43 schreef Laysa het volgende:
thanks....maar als fok het doet voor zondag dan doe ik gewoon nog een NMNSje
Zo dacht ik ook,baat het niet dan schaadt het niet ,maar die pastoor maar doorvragenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een doop is toch ook niet schadelijk? Wat boeit het joh, zo'n plas water over je voorhoofd. Je kunt 't maar vast gehad hebben en het is net homeopathie, baat 't niet, schaad 't niet.
Ik zou zeggen, zolang het niet mijn beste vriend of vriendin betreft, gewoon niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb een dilemma.ik kan iets doen ,maar wil ik het ook..bemoeienis met iemand die vreemd gaat..what to do..zucht..
Bestequote:Op zaterdag 21 november 2009 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zolang het niet mijn beste vriend of vriendin betreft, gewoon niet mee bemoeien.
Nee, je labelt je kinderen daarmee. En ze krijgen gezeik na hun 18e als ze zich uit willen laten schrijven.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een doop is toch ook niet schadelijk? Wat boeit het joh, zo'n plas water over je voorhoofd. Je kunt 't maar vast gehad hebben en het is net homeopathie, baat 't niet, schaad 't niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je labelt je kinderen daarmee. En ze krijgen gezeik na hun 18e als ze zich uit willen laten schrijven.
Opvoeding is wat anders, ik heb ook op een protestantse basisschool gezeten en op een christelijk lyceum, maar daar heb van geleerd dat ik met het gristelijk geloof niks van doen wil hebben![]()
Ik heb eigenlijk nooit gezeik gehad. Misschien ben ik dan ook nog wel ingeschreven, maar ik zie ze niet, ik hoor ze niet en ze weten ook niet waar ik woon.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je labelt je kinderen daarmee. En ze krijgen gezeik na hun 18e als ze zich uit willen laten schrijven.
Opvoeding is wat anders, ik heb ook op een protestantse basisschool gezeten en op een christelijk lyceum, maar daar heb van geleerd dat ik met het gristelijk geloof niks van doen wil hebben
Ik kreeg ieder jaar een open rekening op de mat omdat ik stond ingeschreven, of ik wil doneren.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit gezeik gehad. Misschien ben ik dan ook nog wel ingeschreven, maar ik zie ze niet, ik hoor ze niet en ze weten ook niet waar ik woon.
Je bent toch mod?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja kut, had ik net m'n taalfouten eruit geëdit
Nooit gehad, wel van al die andere gelovigen zoals Greenpeace, WNF en zulks. Die zijn zo mogelijk nog lastiger van je af te meppenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kreeg ieder jaar een open rekening op de mat omdat ik stond ingeschreven, of ik wil doneren.
Van getrouwde mannen en vrouwen afblijven vind ik.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vriendin dus? Nah, vragen of ie lekker is en of je hem een keer mag lenen
Daar heb ik nooit zoveel last van, ik doneer aan de deur en verder niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nooit gehad, wel van al die andere gelovigen zoals Greenpeace, WNF en zulks. Die zijn zo mogelijk nog lastiger van je af te meppen
Och, als je iemand voort kunt helpen dan is dat wel zo sociaalquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Van getrouwde mannen en vrouwen afblijven vind ik.
Ja hoorquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
btw, je auto is nog steeds heel ?
Kerstsfeer alomquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, FA, maar dan nog ga ik geen posts van users editten in m'n eigen belang
Je bent roomser dan de paus, 't is helemaal niet erg dat je gedoopt bentquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Was maar een s-je.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:25 schreef remlof het volgende:
Admins zijn toch rood?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja denk, stelletje pedo'squote:Op zaterdag 21 november 2009 00:28 schreef Gert het volgende:
Ik wilde niet in statistieken voorkomen als "Nederlands-Hervormd", of überhaupt als kerkelijk, en heb me uit laten schrijven. Was zo gepiept.![]()
Dat ging om de Nederlands Hervormde kerk.
Een vriend van me zat bij de Vrijgemaakt Gereformeerden. Da's andere koek. Uiteindelijk, na een hele hoop gezeik, is hij uitgeschreven, maar dit werd de zondag erop nog wél even gemeld tijdens de kerkdienst van zijn ouders. Zodat iedereen hun nog even met de nek kon aankijken.
En forum admins zijn donkerblauwquote:
M'n eigen vouten in m'n eigen posts wel ja, maar in die van anderen doe ik niet.quote:En je eigen vouten kan je toch wel verbeteren? Als je nou iets drastisch zou wijzigen, ok
Kan er trouwens geen systeem komen dat quotes bij andere gebruikers ook geupdate worden als je hem wijzigt?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n eigen vouten in m'n eigen posts wel ja, maar in die van anderen doe ik niet.
Mooie ava fluiterquote:
Dat kan vast wel, maar lijkt me niet wenselijk, jij en ik moeten gewoon beter nalezen voordat we op "invoeren" klikken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan er trouwens geen systeem komen dat quotes bij andere gebruikers ook geupdate worden als je hem wijzigt?
Ik post eerst en controleer het dan pasquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan vast wel, maar lijkt me niet wenselijk, jij en ik moeten gewoon beter nalezen voordat we op "invoeren" klikken.
Ow en het iswijzigt trouwens
En tussen is en wijzigt zit een spatiequote:Op zaterdag 21 november 2009 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan vast wel, maar lijkt me niet wenselijk, jij en ik moeten gewoon beter nalezen voordat we op "invoeren" klikken.
Ow en het iswijzigt trouwens
Checkquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En tussen is en wijzigt zit een spatie
Nou... daar kan ik zo wel wat haken en ogen aan verzinnen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan er trouwens geen systeem komen dat quotes bij andere gebruikers ook geupdate worden als je hem wijzigt?
De schatquote:
Ik zag die haken en ogen ook wel jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... daar kan ik zo wel wat haken en ogen aan verzinnen.
Je reageert op een bepaalde post, en vervolgens kan iemand dat aanpassen en slaat jouw quote nergens meer op of wordt uit z'n verband gerukt.
Bijvoorbeeld: ik post dat ik ik nu een 50mbit-verbinding heb. Jij repliet: "Het kan me niet snel genoeg gaan."
Vervolgens verander ik de post en zeg dat alle Marrokanen op de trein naar een kamp gezet moeten worden.
Heidi zou gelijk erelid worden bij de PVV en er een betaalde baan aan overhouden. Ik zeg: "Invoeren, gelijk doen!"quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... daar kan ik zo wel wat haken en ogen aan verzinnen.
Je reageert op een bepaalde post, en vervolgens kan iemand dat aanpassen en slaat jouw quote nergens meer op of wordt uit z'n verband gerukt.
Bijvoorbeeld: ik post dat ik ik nu een 50mbit-verbinding heb. Jij repliet: "Het kan me niet snel genoeg gaan."
Vervolgens verander ik de post en zeg dat alle Marokkanen op de trein naar een kamp gezet moeten worden.
Precies, schorem!quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg: "Afvoeren, gelijk doen!"
En quotes van anderen niet kunnen wijzigenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |