Een doop is toch ook niet schadelijk? Wat boeit het joh, zo'n plas water over je voorhoofd. Je kunt 't maar vast gehad hebben en het is net homeopathie, baat 't niet, schaad 't niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Een inenting kan hun leven redden, een geloof niet.
Nee Mooiiiiii, is internet doe maar niet, het beste ermee, beetje afleiding morgen, rustig aan.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Zou kunnen,maar tis internet ..misschien op goeie vraag .nl
Nogmaal sterkte voor volgende week Laysa. Het gaat goed komen, vast en zekerquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:43 schreef Laysa het volgende:
thanks....maar als fok het doet voor zondag dan doe ik gewoon nog een NMNSje
Zo dacht ik ook,baat het niet dan schaadt het niet ,maar die pastoor maar doorvragenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een doop is toch ook niet schadelijk? Wat boeit het joh, zo'n plas water over je voorhoofd. Je kunt 't maar vast gehad hebben en het is net homeopathie, baat 't niet, schaad 't niet.
Ik zou zeggen, zolang het niet mijn beste vriend of vriendin betreft, gewoon niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb een dilemma.ik kan iets doen ,maar wil ik het ook..bemoeienis met iemand die vreemd gaat..what to do..zucht..
Bestequote:Op zaterdag 21 november 2009 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zolang het niet mijn beste vriend of vriendin betreft, gewoon niet mee bemoeien.
Nee, je labelt je kinderen daarmee. En ze krijgen gezeik na hun 18e als ze zich uit willen laten schrijven.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een doop is toch ook niet schadelijk? Wat boeit het joh, zo'n plas water over je voorhoofd. Je kunt 't maar vast gehad hebben en het is net homeopathie, baat 't niet, schaad 't niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je labelt je kinderen daarmee. En ze krijgen gezeik na hun 18e als ze zich uit willen laten schrijven.
Opvoeding is wat anders, ik heb ook op een protestantse basisschool gezeten en op een christelijk lyceum, maar daar heb van geleerd dat ik met het gristelijk geloof niks van doen wil hebben![]()
Ik heb eigenlijk nooit gezeik gehad. Misschien ben ik dan ook nog wel ingeschreven, maar ik zie ze niet, ik hoor ze niet en ze weten ook niet waar ik woon.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je labelt je kinderen daarmee. En ze krijgen gezeik na hun 18e als ze zich uit willen laten schrijven.
Opvoeding is wat anders, ik heb ook op een protestantse basisschool gezeten en op een christelijk lyceum, maar daar heb van geleerd dat ik met het gristelijk geloof niks van doen wil hebben
Ik kreeg ieder jaar een open rekening op de mat omdat ik stond ingeschreven, of ik wil doneren.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit gezeik gehad. Misschien ben ik dan ook nog wel ingeschreven, maar ik zie ze niet, ik hoor ze niet en ze weten ook niet waar ik woon.
Je bent toch mod?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja kut, had ik net m'n taalfouten eruit geëdit
Nooit gehad, wel van al die andere gelovigen zoals Greenpeace, WNF en zulks. Die zijn zo mogelijk nog lastiger van je af te meppenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kreeg ieder jaar een open rekening op de mat omdat ik stond ingeschreven, of ik wil doneren.
Van getrouwde mannen en vrouwen afblijven vind ik.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vriendin dus? Nah, vragen of ie lekker is en of je hem een keer mag lenen
Daar heb ik nooit zoveel last van, ik doneer aan de deur en verder niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nooit gehad, wel van al die andere gelovigen zoals Greenpeace, WNF en zulks. Die zijn zo mogelijk nog lastiger van je af te meppen
Och, als je iemand voort kunt helpen dan is dat wel zo sociaalquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Van getrouwde mannen en vrouwen afblijven vind ik.
Ja hoorquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
btw, je auto is nog steeds heel ?
Kerstsfeer alomquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, FA, maar dan nog ga ik geen posts van users editten in m'n eigen belang
Je bent roomser dan de paus, 't is helemaal niet erg dat je gedoopt bentquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Was maar een s-je.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:25 schreef remlof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |