Ze zei ook 'jullie' en ik ben niet zo van het delen, dus je moet het allemaal niet zo letterlikj nemenquote:
Anders kan je altijd deze nog gebruiken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten tegenwoordig ook al grijze haren in
Nou kijk altijd naar de leuke en goede dingen in je leven, en niet piekeren over dingen waar je toch niks aan kunt doen, en als je toch piekert bewust aan iets leuks gaan denkenquote:
Dat is zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hebben wel meer stieren last van.
Die kan je bijkleuren met een stift .quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, maar daar zitten tegenwoordig ook al grijze haren in
Ik neem helemaal niemand letterlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei ook 'jullie' en ik ben niet zo van het delen, dus je moet het allemaal niet zo letterlikj nemen
Ja duh, daar neem ik toch echt geen tijd voor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die kan je bijkleuren met een stift .
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem helemaal niemand letterlijk
Misschien kun je volgend jaar voor sinterklaas gaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, daar neem ik toch echt geen tijd voor.
Wasda, voor muh lunch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders kan je altijd deze nog gebruiken...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een dilemma.ik kan iets doen ,maar wil ik het ook..bemoeienis met iemand die vreemd gaat..what to do..zucht..quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou kijk altijd naar de leuke en goede dingen in je leven, en niet piekeren over dingen waar je toch niks aan kunt doen, en als je toch piekert bewust aan iets leuks gaan denken
Is toch niet lelijk een paar grijze haren in die dikke snor?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja duh, daar neem ik toch echt geen tijd voor.
Voor als je jezelf wilt verbergen achter je pet en snorquote:
Niet in laten enten dus?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
Interessant topic: Laatste deel atheïsmecampagne: Don’t label me!
Je kinderen laten dopen of wat dan ook voordat ze zelf een keuze kunnen maken vind ik zo not done.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik heb een dilemma.ik kan iets doen ,maar wil ik het ook..bemoeienis met iemand die vreemd gaat..what to do..zucht..
Dat kan ook , lekker van je afschrijven aan Sint en de kerstman.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik schrijf wel een brief aan de Sint en de Kerstman over mijn dilemma![]()
Zou kunnen,maar tis internet ..misschien op goeie vraag .nlquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan je iets meer over schrijven?
Ik moest ook verplicht naar de kerkquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
Interessant topic: Laatste deel atheïsmecampagne: Don't label me!
Je kinderen laten dopen of wat dan ook voordat ze zelf een keuze kunnen maken vind ik zo not done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |