Hoi HiDiHo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
En toch is het vreemd om je zo te zien![]()
Avond![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ze zeggen dat lachen heel gezond is
Ja, ga nu maar lekker slapen, 't komt allemaal goed. We maken komende week wel een topic voor je en dan ben je zo weer terug.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee jullie lokken me uit...en dan moet ik jullie aanranden enzo daardoor zo dadelijk en daar ben ik inmiddels toch ietwat te moe voor
We willen je niet uitputten natuurlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee jullie lokken me uit...en dan moet ik jullie aanranden enzo daardoor zo dadelijk en daar ben ik inmiddels toch ietwat te moe voor
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ga nu maar lekker slapen, 't komt allemaal goed. We maken komende week wel een topic voor je en dan ben je zo weer terug.
Nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
We willen je niet uitputten natuurlijk
Ja, ik voel mijzelf ook wel ietwat blootquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En toch is het vreemd om je zo te zien![]()
Avond![]()
Dan laat je die snor toch weer lekker groeien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, ik voel mijzelf ook wel ietwat bloot
Sweet Dreams Honeyquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:52 schreef Laysa het volgende:
* Laysa ligt inmiddels met dr hooft op dr laptop en dat tikt ietwat onhandiig...dus dicht met dat ding![]()
![]()
Dat was ik ook, tot ik besloot het niet meer te zijn en dat bevalt erg goedquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben meer een piekeraarEcht..Vervelend soms
anno 2009?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan laat je die snor toch weer lekker groeien.
dat is wat andersquote:
Verkeerde vriendjes? Dan krijg je datquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten tegenwoordig ook al grijze haren inquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan laat je die snor toch weer lekker groeien.
Tippiesquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was ik ook, tot ik besloot het niet meer te zijn en dat bevalt erg goed
Hebben wel meer stieren last van.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |