Nou... daar kan ik zo wel wat haken en ogen aan verzinnen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan er trouwens geen systeem komen dat quotes bij andere gebruikers ook geupdate worden als je hem wijzigt?
De schatquote:
Ik zag die haken en ogen ook wel jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... daar kan ik zo wel wat haken en ogen aan verzinnen.
Je reageert op een bepaalde post, en vervolgens kan iemand dat aanpassen en slaat jouw quote nergens meer op of wordt uit z'n verband gerukt.
Bijvoorbeeld: ik post dat ik ik nu een 50mbit-verbinding heb. Jij repliet: "Het kan me niet snel genoeg gaan."
Vervolgens verander ik de post en zeg dat alle Marrokanen op de trein naar een kamp gezet moeten worden.
Heidi zou gelijk erelid worden bij de PVV en er een betaalde baan aan overhouden. Ik zeg: "Invoeren, gelijk doen!"quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... daar kan ik zo wel wat haken en ogen aan verzinnen.
Je reageert op een bepaalde post, en vervolgens kan iemand dat aanpassen en slaat jouw quote nergens meer op of wordt uit z'n verband gerukt.
Bijvoorbeeld: ik post dat ik ik nu een 50mbit-verbinding heb. Jij repliet: "Het kan me niet snel genoeg gaan."
Vervolgens verander ik de post en zeg dat alle Marokkanen op de trein naar een kamp gezet moeten worden.
Precies, schorem!quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg: "Afvoeren, gelijk doen!"
En quotes van anderen niet kunnen wijzigenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |