Admins zijn toch rood?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, FA, maar dan nog ga ik geen posts van users editten in m'n eigen belang
Ja denk, stelletje pedo'squote:Op zaterdag 21 november 2009 00:28 schreef Gert het volgende:
Ik wilde niet in statistieken voorkomen als "Nederlands-Hervormd", of überhaupt als kerkelijk, en heb me uit laten schrijven. Was zo gepiept.![]()
Dat ging om de Nederlands Hervormde kerk.
Een vriend van me zat bij de Vrijgemaakt Gereformeerden. Da's andere koek. Uiteindelijk, na een hele hoop gezeik, is hij uitgeschreven, maar dit werd de zondag erop nog wél even gemeld tijdens de kerkdienst van zijn ouders. Zodat iedereen hun nog even met de nek kon aankijken.
En forum admins zijn donkerblauwquote:
M'n eigen vouten in m'n eigen posts wel ja, maar in die van anderen doe ik niet.quote:En je eigen vouten kan je toch wel verbeteren? Als je nou iets drastisch zou wijzigen, ok
Kan er trouwens geen systeem komen dat quotes bij andere gebruikers ook geupdate worden als je hem wijzigt?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n eigen vouten in m'n eigen posts wel ja, maar in die van anderen doe ik niet.
Mooie ava fluiterquote:
Dat kan vast wel, maar lijkt me niet wenselijk, jij en ik moeten gewoon beter nalezen voordat we op "invoeren" klikken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan er trouwens geen systeem komen dat quotes bij andere gebruikers ook geupdate worden als je hem wijzigt?
Ik post eerst en controleer het dan pasquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan vast wel, maar lijkt me niet wenselijk, jij en ik moeten gewoon beter nalezen voordat we op "invoeren" klikken.
Ow en het iswijzigt trouwens
En tussen is en wijzigt zit een spatiequote:Op zaterdag 21 november 2009 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan vast wel, maar lijkt me niet wenselijk, jij en ik moeten gewoon beter nalezen voordat we op "invoeren" klikken.
Ow en het iswijzigt trouwens
Checkquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En tussen is en wijzigt zit een spatie
Nou... daar kan ik zo wel wat haken en ogen aan verzinnen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan er trouwens geen systeem komen dat quotes bij andere gebruikers ook geupdate worden als je hem wijzigt?
De schatquote:
Ik zag die haken en ogen ook wel jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... daar kan ik zo wel wat haken en ogen aan verzinnen.
Je reageert op een bepaalde post, en vervolgens kan iemand dat aanpassen en slaat jouw quote nergens meer op of wordt uit z'n verband gerukt.
Bijvoorbeeld: ik post dat ik ik nu een 50mbit-verbinding heb. Jij repliet: "Het kan me niet snel genoeg gaan."
Vervolgens verander ik de post en zeg dat alle Marrokanen op de trein naar een kamp gezet moeten worden.
Heidi zou gelijk erelid worden bij de PVV en er een betaalde baan aan overhouden. Ik zeg: "Invoeren, gelijk doen!"quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... daar kan ik zo wel wat haken en ogen aan verzinnen.
Je reageert op een bepaalde post, en vervolgens kan iemand dat aanpassen en slaat jouw quote nergens meer op of wordt uit z'n verband gerukt.
Bijvoorbeeld: ik post dat ik ik nu een 50mbit-verbinding heb. Jij repliet: "Het kan me niet snel genoeg gaan."
Vervolgens verander ik de post en zeg dat alle Marokkanen op de trein naar een kamp gezet moeten worden.
Precies, schorem!quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg: "Afvoeren, gelijk doen!"
En quotes van anderen niet kunnen wijzigenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |