Ik dacht het niet, maar ik weet het niet zeker...quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oh oh...
Verwacht je geen andere pakketten naast die van SS?
Straks zit er gewoon weer heel saai een pak drumvellen in voor de heer G.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, maar ik weet het niet zeker...
Ik weet ook niet of ik het buitenpapier er af mag halen en of er dan, als het mijn SS kadootje is, nog een ingepakt pakje in zit. Of dat als ik het buitenpapier er af haal, dat het dan al bekend is
Mocht mijn SS hier vanavond of morgenochtend nog lezen voor de downtime, kan diegene dan Elisa even een PM sturen bv en dat zij mij dan weer PMt of ik het bruine papier er wel of niet af mag halen?SPANNENDDDDD!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
De Muis is van de medicijnen af.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Straks zit er gewoon weer heel saai een pak drumvellen in voor de heer G.
Oh, ik moet nog even goed teruglezen zo blijkt!quote:
Valt wel mee hoor, ik heb een geheugen als een zeef, meestal onthoud ik alleen de dingen die niet van belang zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jij let écht op he? Goed hoor!
![]()
Maar hier staat heel luid en duidelijk MIJN naam op
En er staat ook 'BREEKBAAR'!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jong en chagrijnig, want er waren geen leuke mensen (ja, de mensen met wie ik heen was...quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stappen?jij jong mens
Een date heb ik verplaatst naar volgend weekend, ga morgen lekker naar de film en hapje eten met een goede vriendin.
Ik ga vanavond eens beginnen met de gedichten voor mijn collega's... 15 gedichtjes schrijven
quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:49 schreef Cat22 het volgende:
Greys, als je het nog leest: jouw SS kan je via De Geheime Vraag toch rechtstreeks laten weten of je het pakje uitr mag pakken?
Ik vind hem echt hartstikke mooiquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ergens gelezen dat 96% van de griepgevallen op dit moment zou gaan om de mexicaanse griep.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:28 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik begin ziek te worden. Of nouja, eigenlijk ga ik dat nu gewoon heel hard de kop in drukken. Ik heb verdorie net de griep gehad! Nu heb ik koorts, zou ik de mexicaanse hebben?
Nouja, ik hoest eigenlijk amper. Dus ik denk (hoopquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat 96% van de griepgevallen op dit moment zou gaan om de mexicaanse griep.
quote:De symptomen van Nieuwe Influenza A (H1N1) lijken veel op die van gewone griep.
De verschijnselen die het meest voorkomen zijn:
* koorts
* koude rillingen
* hoofdpijn
* spierpijn
* moeheid
* droge hoest
* soms diarree
aaaah, mis je ons nu al?quote:
oh, nee, dat is niet grappig...quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:56 schreef Qwea het volgende:
Ik word helemaal gestoord van mezelf. En de mensen om me heen ook
Sinds ik op die prednison sta, ben ik écht hyper. Ik was natuurlijk soms wel druk, want adhd... maar dit is écht niet normaalMike wordt helemaal gek van me. Gisteren visite, en die werden ook helemaal para
Ik kan niet rustig zitten, niet normaal praten, niet stil blijven zitten, en in mn hoofd is het windkracht 900 qua storm
![]()
En ik zweer het je, ik heb temazepam voor het slapen gaan geprobeerd, werkt niet om te slapen. Oxazepam geprobeerd, ik mocht er 1, maar ik heb er 2 genomen... werkt niet. En gisteren heb ik de zeer zware nitrazepam gekregen en genomen, en ik heb 4u geslapenVan half 1 tot half 5. En van half 5 tot 9 lag ik wakker, ben ik eruit gegaan, en ben ik gaan opruimen.
IK! Opruimenom 9u
en ik heb ondertussen al 2 klokken vernield omdat ik zo hyper ben en alles laat flikkeren, en MM wordt echt gestoord van me
Ik zweer dit is niet grappig
Ik zweer je, dan ben ik nog hyperactief.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, nee, dat is niet grappig...![]()
Kun je niet 4 uur km gaan wandelen met Baloe en de buurhond?
Ik kan nog wel wat strijkgoed langsbrengen heur en de achtertuin moet hier nog winterklaar gemaakt, auto moet nog gewassenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer je, dan ben ik nog hyperactief.
Ik heb energie voor 30. Ik heb donderdag het HELE huis gedaan, ben gaan shoppen, met baloe gaan lopen, en ik stond om 00:30 nog te springen.
Was 't niet leuk?quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jong en chagrijnig, want er waren geen leuke mensen (ja, de mensen met wie ik heen was...)
Wat je ver haalt is dus niet per definitie lekker...![]()
Maar goed, op naar de fok!-vrije dagen!!!!
(heb ik toch alvast een post op zaterdag voor de score!)
Succes met gedichtjes schrijven! roep maar als je een rijmwoord nodig hebt...![]()
Voor iedereen die het verhaal leuk vindt: Dank je wel!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt je echt niet doodverveeld.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
En wie hier heeft zich dood verveeld deze dag?!?
Ik kwam er achter dat ik best veel werk kan verzetten op zo'n zaterdagmiddag, als ik maar niet afgeleid word...
nou niet de hele dag, maar toen ik thuis kwam, had ik wel zin om even lekker op Fok rond te neuzenquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik kwam er achter dat ik best veel werk kan verzetten op zo'n zaterdagmiddag, als ik maar niet afgeleid word...
Toch wel ja, met dit topic had ik toch meer te doen gehadquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
WOEHOE!!!!quote:
Ik heb me weten beheersen gelukkig... Heb wel om het uur twitter bekeken...quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:48 schreef Enfermera het volgende:
NIIIIIIIICE WEER ONLINEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb continue zitten F5en.
heb jij twitterquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WOEHOE!!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb me weten beheersen gelukkig... Heb wel om het uur twitter bekeken...
wedden dat wij mrSubtle gaan verslaan wat betreft de dagwaardes!
even nog je commentaar verwerken...quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jij hebt je echt niet doodverveeld.
Nou kom op tijd om iedereen hier van hun stoel of bank te laten vallen van het lachen
![]()
![]()
![]()
Ja precies, op twitter idd gevolgd, dat bedoel ik. Maar net op het laatst wel regelmatig zitten vernieuwenquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WOEHOE!!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb me weten beheersen gelukkig... Heb wel om het uur twitter bekeken...
wedden dat wij mrSubtle gaan verslaan wat betreft de dagwaardes!
Oh! Wat erg!quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ik ook,
en ik zag vandaag ineens een doos onder de brievenbus, met een zak eromheen van de TNT
dat de doos was opengeraakt en beschadigd tijdens de bezorging
maar het boekje en de pen zaten er nog in![]()
dus zal em dit weekend maar gaan lezen en krabbelen
Veel plezier. ik ga knutselen in de wiki.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ik ook,
en ik zag vandaag ineens een doos onder de brievenbus, met een zak eromheen van de TNT
dat de doos was opengeraakt en beschadigd tijdens de bezorging
maar het boekje en de pen zaten er nog in![]()
dus zal em dit weekend maar gaan lezen en krabbelen
Net een hlaf jaar. Zijn tekening wordt steeds donkerderquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef senesta het volgende:
Ik vind hem echt hartstikke mooi![]()
Hoe oud is hij nu Elisa?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
De Muis is van de medicijnen af.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die wil ik hebbuh!!!
Is dat nou dezelfde kat als op die "schele" foto's?
Ik heb geen verhaaltje gezienquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:08 schreef nieslief het volgende:
Elies uhm wat vind jij van het verhaaltje?![]()
Moeten we die ook na half 12 publiceren als het echt een beetje uhm bouqueterrig wordt?![]()
het verhaaltje is tot nu toe nog redelijk netjes gebleven, maar ik heb net het eerste bouquet-seks-achtige stuk geschreven...quote:
Ik heb m'n mail nog open staan.....quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het verhaaltje is tot nu toe nog redelijk netjes gebleven, maar ik heb net het eerste bouquet-seks-achtige stuk geschreven...![]()
dat moet misschien sowieso wel even door de keuring...
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Even eenvoor Qwea die waarschijnlijk de hele dag hyperactief is geweest!
en een![]()
![]()
voor MM die de hele dag met een hyperactieve Qwea heeft moeten doorbrengen zonder de afleiding van FOK!
![]()
![]()
Hier geen probleem hoor...Als het maar wel een leuke neppe naam isquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:10 schreef nieslief het volgende:
En is er trouwens iemand die er moeite mee heeft om onder een verzonnen nicknaam in het boekje te staan?
Ik bedoel van Ip-Ip en Kvel en meneer Subtiel en Grijs en Notsweet en Liefdeloos weten we allemaal wie het is maar bijv. Stoffer of PurpleLady of EngelB ofzoiets wat voor ons ingewijden wel te herleiden valt. Als jullie nog begrijpen wat ik bedoel dan.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Even kijken of het lukt hoor.
klik Oh ja onder de spoiler
Maak er maar wat moois vanquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef nieslief het volgende:
Liedje ok?? (Bambalamba bambaaaaaalambaaaa)
Liedje it is.quote:
iedereen mag ook zelf namen verzinnen als ze dat willen hoor!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef nieslief het volgende:
Liedje ok?? (Bambalamba bambaaaaaalambaaaa)
literatuurquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
het is mij een eer om vereeuwigd te worden in de literatuur hoor
dat heet functioneel naaktquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
literatuurJe hebt toch wel gelezen he dat tombolafan net een stomende scene heeft geschreven he...
mail?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen mag ook zelf namen verzinnen als ze dat willen hoor!![]()
en het stukje komt er nu aan via de mail...
Ik heb gelezenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen mag ook zelf namen verzinnen als ze dat willen hoor!![]()
en het stukje komt er nu aan via de mail...
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
literatuurJe hebt toch wel gelezen he dat tombolafan net een stomende scene heeft geschreven he...
Jah even onderling overleggen......quote:
ik durf het hier niet te posten zonder de goedkeuring van niesliefquote:
Nieslief besluit wijselijk maar even haar mond te houden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
literatuur
![]()
![]()
en gezien het feit dat er hier zo weinig mannen rondhangen is de eerste scene al meteen vrouw-vrouw...
oh jee wat jammer nouquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
literatuur
![]()
![]()
en gezien het feit dat er hier zo weinig mannen rondhangen is de eerste scene al meteen vrouw-vrouw...
Check je mail!!!!!!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik durf het hier niet te posten zonder de goedkeuring van nieslief![]()
ik durf het eigenlijk nog steeds niet te posten...
Als jij het niet doet doe ik het wel.....quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik durf het hier niet te posten zonder de goedkeuring van nieslief![]()
ik durf het eigenlijk nog steeds niet te posten...![]()
Gesnopen!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jah even onderling overleggen......
Ik bedoel ik moet er wel op voort kunnen borduren he.![]()
nee, ik doe het wel! maar ik ga nu mn mail checken en mn pc is redelijk traag...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als jij het niet doet doe ik het wel.....
Ik denk dat ze allebei in een deuk gaan liggen van het lachen..... En anders horen we het wel en kunnen we altijd nog Mi-tje ofzo erin zetten i.p.v. diegenen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, ik doe het wel! maar ik ga nu mn mail checken en mn pc is redelijk traag...
jij bent hier al langer, denk je dat de personages er geen probleem mee hebben???
Alleen het nieuwe deel.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef tombolafan het volgende:
en is het nou de bedoeling dat ik het hele verhaal hier weer post? of alleen het nieuwe deel ?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:34 schreef hecoson het volgende:
voor de mensen die ziek zijn beterschap
voor de verhaal schrijvers ga zo door
voor de rest ga zo door waarmee je bezig bent
*hoopt niet op laatste post
oh ja. had je de link van die wiki voor het verhaal nog een keer voor me?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Alleen het nieuwe deel.
Vanaf de volgende nieuwe OP staan de voorgaande delen onderaan bij de andere wiki's
Anders moeten de heren maar wat extra inspanning verrichten. Oh, de strafquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
literatuur
![]()
![]()
Zet hem er nou maar gewoon neer in een spoiler dan zorg ik ervoor dat ik hem in die link pruts die wiki heb ik hier al een hele tijd open staan klaar om te bewerken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja. had je de link van die wiki voor het verhaal nog een keer voor me?
En nu het toch bijna lapo is, is het denk ik handiger om het nieuwe deel in de nieuwe slowchat te zetten...
Sorry DeZwabber, je moet nog even wachten...
eh, nee, ik heb geen twitter... snap het niet zo heel goed eigenlijk...quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb jij twitterheb ik jou al als vriendje dan
bouwen en voegen en tegels plakken enzowquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhWat is daar aan de hand? xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |