hoe kan jij nou niks hebben? Je had toch twee dates dit weekend? Of tegelijkertijd gepland?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:39 schreef MrSubtle het volgende:
Hebben jullie gewoon allemaal plannen?
Ik heb niks
Veel plezier allemaal
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe kan jij nou niks hebben? Je had toch twee dates dit weekend? Of tegelijkertijd gepland?![]()
Ik ga naar Drenthe om te stappen! Want wat je van ver haalt is lekker!
Tja, dat krijg je hé.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga ook zo weg, wat zal het stil zijn hier!
Niet dat ik zo'n veelposter benmaar er gaan er veel weg.
Eet smakelijk hé, en maak er een fijne avond van!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan ook uit eten. We hebben wat te vieren. Helaas niet dat mijn lief de baan heeft. Maar gelukkig waren er nog andere dingen om te vieren die ik niet hier neerzet (nee, er komen geen kindjes bij onsIk ben al stiefoma van een lekker mopje en mijn dinnetjes krijgen baby's genoeg)
Op naar het indonesisch restaurant. Tempeh MOET
Heb je misschien ietsje teveel gedaan omdat je je goed voelde?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:45 schreef Enfermera het volgende:
Veel plezier allemaal!
Mijn schoonzusje + vriend komen bij ons eten, mn vent is nu aant koken voor ze. Ik kan 't weer niet, t ging vandaag zo goed, en net begon de pijn weer in mn schouder
Maar verder geen plannen hoor MrSubtle![]()
Lekker avondje voor jezelf toch?
En hier sluit ik mij volmondig bij aan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:06 schreef tombolafan het volgende:
iedereen veel plezier vandaag en morgen en tot zondag!!!
Stappen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe kan jij nou niks hebben? Je had toch twee dates dit weekend? Of tegelijkertijd gepland?![]()
Ik ga naar Drente om te stappen! Want wat je van ver haalt is lekker!
quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:49 schreef Muis006 het volgende:
Nee ik heb ze niet meer nodig! Ik hoef dat rotspul nooit meer te slikken
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
Is Twister een film die de moeite waard is van t wakker blijven?
ok dank jequote:
wie?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik weet ineens op wie het konijn van MrS lijkt! Op Fritz natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |