Bij die andere mensen hadden ze nog een hondje ook, een malthezertje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Dus dat kan hij al, alleen zijn? Dat is goed nieuws.
Hoei ik mag wel oppassen dat Tomolafan en ik niet naast onze schoentjes gaan lopen......quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef Strega het volgende:
Het is een boeiend verhaal so far, dus ik wil natuurlijk weten hoe het verder gaat Nies!
Lekkere thee en scones genoten Nok?
Wiki vind ik een goed idee. Alleen ben ik echt een domme doos w.b.t. wiki enzo dus ik heb geen idee hoe dat aan te maken. En w.b.t de gewijzigde namen ik heb Oh-Oh en Qwea daarover nog niet gehoord. Het laatste was imho dat ze dat ook niet wilden. Maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
Het lijkt mij dat we er niet moeilijker over moeten doen dan het is. Dus buiten FOK! om zou ik persoonlijk jammer en onnodig vinden. Maar mijn wil is geen wet. En de identiteiten beschermen is toch niet meer aan de orde Nies, met de gewijzigde namen?
Gewoon lekker hier doorgaan joh en de linkjes ergens voor jezelf opslaan van alle post waar een vervolgdeel in staat. Misschien de posts ook een nummer geven wanneer je het plaatst, zodat het makkelijk terug te vinden is op volgorde? Is ook maar een ideetje hoor! En degenen die het niet bij kunnen houden kunnen dan per PM de linkjes aan je opvragen. Of een wikitje aanmaken met daarin de linkjes op volgorde met alle posts van het verhaal? En de wiki in de OP zetten? Dan is het helemaal opgelost!
Duimerdeduim voor het schatje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is een schatje, maar een chihuahua, en een bang hondje, niks gewend.
Ik hoop echt dat we snel een fijn huisje voor hem vinden![]()
Chico heeft trouwens nog een hele gave chinese bodywarmer, maar daar heb ik dr maar 1 van, dus sinds Billy dr is wordt die niet meer gebruikt
Edit, deze dus:
[ afbeelding ]
wikipagina is zo in elkaar gezet, dat is de wereld nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wiki vind ik een goed idee. Alleen ben ik echt een domme doos w.b.t. wiki enzo dus ik heb geen idee hoe dat aan te maken. En w.b.t de gewijzigde namen ik heb Oh-Oh en Qwea daarover nog niet gehoord. Het laatste was imho dat ze dat ook niet wilden. Maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben.
Alsjeblieft: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquetquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wiki vind ik een goed idee. Alleen ben ik echt een domme doos w.b.t. wiki enzo dus ik heb geen idee hoe dat aan te maken. En w.b.t de gewijzigde namen ik heb Oh-Oh en Qwea daarover nog niet gehoord. Het laatste was imho dat ze dat ook niet wilden. Maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben.
Ow dear.... wat een rijkdom is dat. Niet normaal gewoon. Het is een heel klein zaakje in Vlaardingen. Eigenlijk een sigarenboer die vanalles verkoopt. Van zelfgemaakte jam tot Christmascakes en designbeeldjes en kerstspulletjes. Alsof je een andere wereld binnenstapt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef Strega het volgende:
Het is een boeiend verhaal so far, dus ik wil natuurlijk weten hoe het verder gaat Nies!
Lekkere thee en scones genoten Nok?
Dank.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsjeblieft: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquet
Je weet hoe je moet bewerken he?
Op tabblaadje BEWERKEN klikken, daarna opslaan.
Oh, ik zit net deeltje 1 en 2 enzo alvast op te zoeken, maar jullie hebben het al weggehaald
Ach, laat ze maar uit en zet ze, het is er de tijd van het jaar voor!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoei ik mag wel oppassen dat Tomolafan en ik niet naast onze schoentjes gaan lopen......
Ja, kijk en dat kan dus niet hé.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsjeblieft: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquet
Je weet hoe je moet bewerken he?
Op tabblaadje BEWERKEN klikken, daarna opslaan.
Oh, ik zit net deeltje 1 en 2 enzo alvast op te zoeken, maar jullie hebben het al weggehaald
Het complete verhaal tot nu toe stond onder de spoiler.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, kijk en dat kan dus niet hé.
Ik had alleen deel 2 maar gelezen.
(Kon 1 niet vinden)
Oh ik zag dat de eerste post van Tombola al weggehaald was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dank.
Deeltje 1 en 2 enzo staan gewoon onder mijn spoiler.....
Hé lekker, het is je zo van harte gegund.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow dear.... wat een rijkdom is dat. Niet normaal gewoon. Het is een heel klein zaakje in Vlaardingen. Eigenlijk een sigarenboer die vanalles verkoopt. Van zelfgemaakte jam tot Christmascakes en designbeeldjes en kerstspulletjes. Alsof je een andere wereld binnenstapt.
Ik voel me er net een kind in de snoepwinkel. De volgende keer neem ik carrotcake.
Altijd als ik daar zo zit voel ik me net een kind van een eeuw geleden dat voor het eerst mee uit wordt genomen en dan voel ik me zo heerlijk verwend.
Nok wat doe je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow dear.... wat een rijkdom is dat. Niet normaal gewoon. Het is een heel klein zaakje in Vlaardingen. Eigenlijk een sigarenboer die vanalles verkoopt. Van zelfgemaakte jam tot Christmascakes en designbeeldjes en kerstspulletjes. Alsof je een andere wereld binnenstapt.
Ik voel me er net een kind in de snoepwinkel. De volgende keer neem ik carrotcake.
Altijd als ik daar zo zit voel ik me net een kind van een eeuw geleden dat voor het eerst mee uit wordt genomen en dan voel ik me zo heerlijk verwend.
Oh. dan is 't goed hé, om met Fransje te spreken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het complete verhaal tot nu toe stond onder de spoiler.
Volgens mij vooral het Bouquetverhaal dat Tombolafan en Nieslief aan het schrijven zijn!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef Enfermera het volgende:
Oke, ik vroeg het al een keer maar kreeg geen antwoord (), heb ik nog wat gemist in de vorige twee topics??????????????????
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé lekker, het is je zo van harte gegund.![]()
Jezus, wat ben ik vandaag in harmonie met mezelf en de wereld.
Die hebben ze OOKquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok wat doe je?
Nu heb ik zin in mince pies
Ik moest denken aan dat konijntje dat bij de bakker kwamquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
Carrotcake. Dat doet me denken aan Muizelientje
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef MissBliss het volgende:
Deze foto van mij en ons zonnestraaltje wil ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
Hihihihihihihi wat een schatje(s)quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
In de openingspostquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, laat ze maar uit en zet ze, het is er de tijd van het jaar voor!
Verdorie, waar had mr. Subtle nu die Sint smiley?e
Oh god is dat hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij vooral het Bouquetverhaal dat Tombolafan en Nieslief aan het schrijven zijn!
Nies heeft wel een linkje voor je
Ziggy is veel, maar niet liefquote:Op vrijdag 20 november 2009 @ 18:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh god is dat hetGeweldig!
Wat een lieve foto MissBliss!!![]()
LOLquote:
Cool!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Zit nu al helemaal in rokkostuum, over kwartiertje weg
Foto's! Maak foto's!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Zit nu al helemaal in rokkostuum, over kwartiertje weg
We hebben gewoon allemaal een leven vanavond!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga ook zo weg, wat zal het stil zijn hier!
Niet dat ik zo'n veelposter benmaar er gaan er veel weg.
Have fun iig!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen tijd, misschien als er vanavond foto's gemaakt worden post ik nog een keer wat
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 @ 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben gewoon allemaal een leven vanavond!![]()
Lekker kaasfonduen!
Ja ik ook van jou, bouquetreeksheld!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen tijd, misschien als er vanavond foto's gemaakt worden post ik nog een keer wat
OH, die is mooi MB!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kan jij nou niks hebben? Je had toch twee dates dit weekend? Of tegelijkertijd gepland?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:39 schreef MrSubtle het volgende:
Hebben jullie gewoon allemaal plannen?
Ik heb niks
Veel plezier allemaal
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe kan jij nou niks hebben? Je had toch twee dates dit weekend? Of tegelijkertijd gepland?![]()
Ik ga naar Drenthe om te stappen! Want wat je van ver haalt is lekker!
Tja, dat krijg je hé.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga ook zo weg, wat zal het stil zijn hier!
Niet dat ik zo'n veelposter benmaar er gaan er veel weg.
Eet smakelijk hé, en maak er een fijne avond van!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan ook uit eten. We hebben wat te vieren. Helaas niet dat mijn lief de baan heeft. Maar gelukkig waren er nog andere dingen om te vieren die ik niet hier neerzet (nee, er komen geen kindjes bij onsIk ben al stiefoma van een lekker mopje en mijn dinnetjes krijgen baby's genoeg)
Op naar het indonesisch restaurant. Tempeh MOET
Heb je misschien ietsje teveel gedaan omdat je je goed voelde?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:45 schreef Enfermera het volgende:
Veel plezier allemaal!
Mijn schoonzusje + vriend komen bij ons eten, mn vent is nu aant koken voor ze. Ik kan 't weer niet, t ging vandaag zo goed, en net begon de pijn weer in mn schouder
Maar verder geen plannen hoor MrSubtle![]()
Lekker avondje voor jezelf toch?
En hier sluit ik mij volmondig bij aan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:06 schreef tombolafan het volgende:
iedereen veel plezier vandaag en morgen en tot zondag!!!
Stappen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe kan jij nou niks hebben? Je had toch twee dates dit weekend? Of tegelijkertijd gepland?![]()
Ik ga naar Drente om te stappen! Want wat je van ver haalt is lekker!
quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:49 schreef Muis006 het volgende:
Nee ik heb ze niet meer nodig! Ik hoef dat rotspul nooit meer te slikken
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
Is Twister een film die de moeite waard is van t wakker blijven?
ok dank jequote:
wie?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik weet ineens op wie het konijn van MrS lijkt! Op Fritz natuurlijk
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw konijn krijgt de eer om met onze prachtkater vergeleken te mogen worden!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, mijn konijn wordt vergeleken met een kat
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jouw konijn krijgt de eer om met onze prachtkater vergeleken te mogen worden!
Daar! Een kennerquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef nieslief het volgende:
![]()
En ik moet zeggen dat hij in die eerste foto behoorlijk lijkt.......
![]()
En een BOF-FERD ook nog eens, want je konijn lijkt op mijn mooie katerquote:
Trusten MrS en GB! Dat was een korte ontmoeting.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef MrSubtle het volgende:
welterusten allemaal![]()
... tot ... maandag
quote:
Slaap lekker moppiequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:42 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Het blijft toch een lekker ding, die Frits. Maar mijn Satsu is lekkerder.![]()
Ik ga slaapjes doen, truste Elies!En tot ooit.
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je misschien ietsje teveel gedaan omdat je je goed voelde?
Niet doen hoor!
Vanwege de denderende stilte hier krijg ik nu ook de kans terug te lezen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:22 schreef nokwanda het volgende:
Heb nog niet helemaal bijgelezen.
Wilde nog antworden op een vraag uit het vorige topic
[..]
Ik hou van Zuid-Afrikaanse muziek. Er zijn zo vreselijk veel stijlen. Heel traditioneel Zulu of Sesotho of Xhosa trekt mij het minst. Maar alle stijlen zijn er wel op gebaseerd. Dus ik luister naar een scala van artiesten. Miriam Makeba en Hugh Masekela kennen veel mensen wel. Maar ik luister ook naar Ringo Madlingozi, Bongo Maffin en Mafikizolo(gooooogle
)
Of naar de klassiek geschoolde Sibongile Khumalo
Oh oh...quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:19 schreef Greys het volgende:Ik heb nu een postpakketje binnen en nu weet ik dus niet of dit mijn SS pakje is of een ander pakketje
En dus weet ik ook niet of ik het open kan maken
Wat nu?
Ben jij de kat op de foto dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |