1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik ga wel altijd 's avonds, pas na 18.30 of zo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:01 schreef Qwea het volgende:
[..]ik heb gisteren maar boodschappen gedaan, want als ik op fucking vrijdag of zaterdag boodschappen moet doen met ik keilang wachten in de rij
Je kan beter in je eigen meur liggen dan in die van Baloequote:
Ooh men, gisteren waren er koters irritant in de supermarkt. En dan ook geen stap opzij doen ofzo. Ik had hem bijna doodgereden met mn wagentjequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga wel altijd 's avonds, pas na 18.30 of zo.
Overdag krijg je mij geen supermarkt in, met al die kinderen en bejaaaaaaaarden![]()
Like no way in hell![]()
[..]
Je kan beter in je eigen meur liggen dan in die van Baloe![]()
Dag dagquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dagdag, ik ga jullie verlaten voor nu om te gaan werken.
Wellicht tot later vanavond/vannacht, anders tot... ooit.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef oh-oh het volgende:Kijk jongens, een inhoudelijke eerste post kan ook
![]()
En regels my ass maar ik ben t wel eens met de klachten en das ook voor t eerst
En daarom ga ik op vrijdagavondquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh men, gisteren waren er koters irritant in de supermarkt. En dan ook geen stap opzij doen ofzo. Ik had hem bijna doodgereden met mn wagentje
Je hebt vast heul geen beltegoedquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij en inhoudelijk![]()
![]()
Ik ga even de krant bellen, klein moment
Ik kan dr ook heel slecht tegenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef MissBliss het volgende:
Ik hou niet van regels! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien is het een idee om een set huisregels op te stellen die per post naar iedereen in drievoud worden verzonden, en die moet dan iedereen tekenen, 1 kopie houden. 2 sturen naar Elies, die houdt ook 1 kopie, en de andere is voor Danny.
En als iemand dan de regels overtreed meteen permban
Ja ik las het net!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Greys jij mazzelbibs, ik wil ook vrijhijjjjjj
Doe mij zo een baasquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik las het net!![]()
Ik vroeg of ik een uurtje eerder naar huis kom (vanavond eten in Utrecht) maar mijn baas zei 'Neem dan de hele middag, je moet nog e.e.a. opmaken'. Nou, lekker!
Ik deed boeren, raad es wat omhoog kwam?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:Greys jij mazzelbibs, ik wil ook vrijhijjjjjj
Het is rustig nu, ze hebben liever dat ik dan vrij neem als het toch rustig is en zo mijn vrije dagen opmaak dan dat ik dat midden in de drukte doe!quote:
Sjonge, da's wel heel flauwquote:Mijnes ging gisteren nog net niet huilen toen ik voor woensdagmiddag vrij vroeg.
Maar waaaaaaaaaarom dan????????
Omdat ik dan jarig ben...
DAN KAN JE TOCH WEL WERKEN?????????
Ja ho, je zei van de week nog dat je zelf ook niet wilde rijden omdat je dat niet mocht met die pillen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
ik moest zo lachen
Ik had een vriendin aan de foon. En die lult nogal veel. Dus ik zo "lieverd, ik bel je straks wel ff terug. Ik ga ff aankleden en dan naar de HA"
Hoe ik dan dacht te gaan. Nou, met de auto want het regent.
De vriend van die vriendin helemaal flippenik had oxazepam gehad en mag van hem niet rijden. Of ik een klap voor mn hersenpan wilde van hem
ze kwamen me wel ff halen.
Ik voel me verdomme gewoon goed
DAT HAD IK ECHT NIET WILLEN WETENquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik deed boeren, raad es wat omhoog kwam?
Nu al
Mijn baas wordt altijd panisch als ik vrij vraagquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is rustig nu, ze hebben liever dat ik dan vrij neem als het toch rustig is en zo mijn vrije dagen opmaak dan dat ik dat midden in de drukte doe!
[..]
Sjonge, da's wel heel flauw
Mijnes krijgen wel af en toe zalm, sprotjes en sardientjes, laat die capsules dus maar zitten, vieze stinkdingenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:42 schreef Strega het volgende:
Nou, visoliecapsules.
Onze Kundun eet ze als een leonidas bonbon.
Hij word boos als ie hem niet eerst tussen z'n hoektand mag doorbijten.
Maare, hij is dan ook gek op seafood en vis, vooral zalm.
Maar de capsules doen wonderen voor z'n vacht.
Wel een beetje flauw van hem.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe mij zo een baas![]()
Mijnes ging gisteren nog net niet huilen toen ik voor woensdagmiddag vrij vroeg.
Maar waaaaaaaaaarom dan????????
Omdat ik dan jarig ben...
DAN KAN JE TOCH WEL WERKEN?????????
Dat valt bij hem gelukkig zeer mee, gelukkig wel,quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes krijgen wel af en toe zalm, sprotjes en sardientjes, laat die capsules dus maar zitten, vieze stinkdingen
Ik heb er ook 20 en ik ben nu dus nog e.e.a. aan het 'wegwerken'.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn baas wordt altijd panisch als ik vrij vraag![]()
We hebben 20 verlofdagen per jaar, en die krijg k niet eens op
Oh, maar dat had wel erg bij hem gepast.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Kundun vind ik trouwens ech zo een leuke naam![]()
Billy wilde ik eigenlijk Pu-Yi noemen
Ja, maar het paste niet bij de rest, daarom heb ik het niet gedaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, maar dat had wel erg bij hem gepast.
En dan zo'n chinees kalotje op z'n kuif!
Fijn weekend Non!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef Nonneke het volgende:
all ik gaat er vandeur
Van het weekend downtime zag ik, dus tot volgende week, ik ben naar![]()
lief zijn !!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
Wat was nou die downtime Twitter?
Ik zag hem vanmorgen langskomen hier maar heb hem niet gebookmarked omdat ik toen nog op mijn werk zat.
Amuseer jequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef Nonneke het volgende:all ik gaat er vandeur
lief zijn !!
Ja, maar rood is dan weer de kleur van het gelquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef Nonneke het volgende:all ik gaat er vandeur
lief zijn !!
www.twitter.com/fokonderhoudquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greyske, Fok gaat 2 uur down, en dan ben jij bij de beestjes, ga je dan twitteren van bij de Nijlpaarden???
Geniet ervan Nonneke, fijn weekend!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef Nonneke het volgende:all ik gaat er vandeur
lief zijn !!
Verhaal is in ontwikkeling Tombola is afwezig dus voor een update moet je ff wachten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
@Nies en Tombola: ik vind het verhaal superleuk hoor!Zoals ik al zei, jullie hebben je roeping gemist. En ik vind het goed gevonden met die alter-ego-namen!
Dus wat mij betreft komt het verhaal gewoon hier te staan, is leuk om te lezen! En dan maken wij er wel krabbels bij, maar dan niet in de kantlijn maar gewoon hier tussendoor
Las ik. Lekker compliment als je baas denkt dat je daar een halve dag voor nodig hebtquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:20 schreef Greys het volgende:... mijn baas zei 'Neem dan de hele middag, je moet je nog opmaken'. Nou, lekker!
Ik heb geen rode, ik heb een gele en een blauwe, ik wil ze wel ook nog in het rood, maar rood is vooral voor babiesquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar rood is dan weer de kleur van het geluk en overvloed
![]()
En Kundun's naam past zo bij hem, hij is de roedelleider, maar een hond met enorm ruim hart.
Hij is echt mijn speciale hond waarmee ik een verbindingslijntje in m'n hoofd heb.
Ja, dat las ik eerst ook.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Las ik. Lekker compliment als je baas denkt dat je daar een halve dag voor nodig hebt
Dus de werkzaamheden duren aldus Iteejer sowieso 5 uur, her en der nog wat extra tijd voor evt. dingen die tegenzitten kan je wel op de gehele zaterdag rekenen denk ik?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Moeten we nog afspraken over maken.
Wmb zaterdag zo vroeg mogelijk bij redbus, daar de loadbalancers, de database en de fileserver loshalen, switches, powerswitch, kabels, en misschien nog wat kleinere 1U servers ook meenemen.
-> mag 2 uur duren
Inladen in de auto, naar eunetworks rijden, laaddock open zien te krijgen, inladen: max 1 uur
installeren servers, configgen loadbalancers, configgen servers: max 2 uur
Van te voren dus checklisten maken, zowel wat betreft hetgeen we mee moeten nemen uit redbus, als wat betreft het configgen.
Ze zijn werkelijk zo leuk!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geen rode, ik heb een gele en een blauwe, ik wil ze wel ook nog in het rood, maar rood is vooral voor babies![]()
Chico is mijn speciaaltje, das echt mijn soulmate, zo een hondje vind ik nooooooit meer ergens![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn die jasjes, Chico is de keizer, in het geel
Poeh hee daar moet nogal wat gebeuren!!!! Dat had ik niet verwacht. Nou ja nou heb ik ook geen verstand van die dingen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus de werkzaamheden duren aldus Iteejer sowieso 5 uur, her en der nog wat extra tijd voor evt. dingen die tegenzitten kan je wel op de gehele zaterdag rekenen denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het laatste deel van vanmorgen in het verhaal. Het is nu tombola's beurt om te schrijven.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Leuk! Waar? Speciale plek?quote:
in Utrecht, samen met een hele bubs OUDers en Kids. maar heb nog nooit een high tea gedaan dus weet niet helemaal wat ik kan verwachtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Waar? Speciale plek?
In een plaatsje hier niet zo ver vandaan, zit het theemuseum, daar kun je boven, heel chic, met z'n tweeën high teaen.
In het park??? Da's leuk, je kunt een hoop te eten, lekker veel thee (of koffie) en een hoop gebabbel verwachten.....quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
in Utrecht, samen met een hele bubs OUDers en Kids. maar heb nog nooit een high tea gedaan dus weet niet helemaal wat ik kan verwachten
Het is een schatje, maar een chihuahua, en een bang hondje, niks gewend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Ze zijn werkelijk zo leuk!
Was het een leuk hondje gisteren op visite?
nee bij Tante's Bistro, de chefkok is de partner van een van de oudusers, die regelt tquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
In het park??? Da's leuk, je kunt een hoop te eten, lekker veel thee (of koffie) en een hoop gebabbel verwachten.....
Sneu, als zo'n hondje dan angstig is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is een schatje, maar een chihuahua, en een bang hondje, niks gewend.
Ik hoop echt dat we snel een fijn huisje voor hem vinden![]()
Chico heeft trouwens nog een hele gave chinese bodywarmer, maar daar heb ik dr maar 1 van, dus sinds Billy dr is wordt die niet meer gebruikt
Edit, deze dus:
[ afbeelding ]
Oh ook leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee bij Tante's Bistro, de chefkok is de partner van een van de oudusers, die regelt tlief he
Oh, hij is wel geweldig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft trouwens nog een hele gave chinese bodywarmer, maar daar heb ik dr maar 1 van, dus sinds Billy dr is wordt die niet meer gebruikt
Edit, deze dus:
[ afbeelding ]
Maes dacht dat ze te weinig thuis was voor dit hondje helaas.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Sneu, als zo'n hondje dan angstig is.
Had Maes geen interesse?
Kun je er geen bodywarmer bij krijgen?
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh ook leuk.
Bij de high tea waar ik was was gebak, sandwiches zalm en komkommer, muffins, scones, bonbons, snoepjes etc etc etc
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, hij is wel geweldig.
Ook heel feestelijk, kleine poseur, hij weet precies dat ie er leuk uitziet!
Leuk, ga er lekker van genieten!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee bij Tante's Bistro, de chefkok is de partner van een van de oudusers, die regelt tlief he
Is lekker....quote:
ja foto's komen er welquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, ga er lekker van genieten!
Enne, foto's hé, van al dat lekkers!
Oh, ik zou wel willen, maar Pagan krijgt een rolberoerte (hij vind het nu al een dierentuin) Volgens hem heb ik al meer aandacht voor de honden dan voor hemquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maes dacht dat ze te weinig thuis was voor dit hondje helaas.
Wil jij een chihuahua?
Reutje, 20 maanden , langhaartje![]()
Geen idee of die bodywarmers nog te krijgen zijn, ik heb dr ook wel genoeg
Oeh! Waar is dat? Dat is vast ook niet zo heeeeeel erg ver van mij vandaan..quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Waar? Speciale plek?
In een plaatsje hier niet zo ver vandaan, zit het theemuseum, daar kun je boven, heel chic, met z'n tweeën high teaen.
T weegt nog geen twee kilo, en hijs geholpen, dat loopt toch niet in de wegquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, ik zou wel willen, maar Pagan krijgt een rolberoerte (hij vind het nu al een dierentuin) Volgens hem heb ik al meer aandacht voor de honden dan voor hem![]()
Maare ik zal eens voorzichtig proberen.
In Houwerzijl. Het is echt erg leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh! Waar is dat? Dat is vast ook niet zo heeeeeel erg ver van mij vandaan..
Ik ga dit weekend toch maar even een charme offensief beginnen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T weegt nog geen twee kilo, en hijs geholpen, dat loopt toch niet in de weg
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maes dacht dat ze te weinig thuis was voor dit hondje helaas.
Wil jij een chihuahua?
Reutje, 20 maanden , langhaartje![]()
Geen idee of die bodywarmers nog te krijgen zijn, ik heb dr ook wel genoeg
Dat 'tussen 10 en 12' las ik als 'ergens daartussen gaat ie down en hoe lang het gaat duren verder weten we niet'. Zo bedoelde ze het volgens mij ook. Dus het leek me wel leuk om zondag dan eens te kijken hoe het er voor stondquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greyske, Fok gaat 2 uur down, en dan ben jij bij de beestjes, ga je dan twitteren van bij de Nijlpaarden???
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Las ik. Lekker compliment als je baas denkt dat je daar een halve dag voor nodig hebt
Ja, jullie hele leven staat nu ook wel op z'n kop.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef bigbird het volgende:
Ik vind die hondjes ook lief, maar wij zijn beide ook fulltime aan het werk en momenteel zelfs helemaal weinig thuis
Geduld geduld.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
Nies, het verhaal!
Ik ben nu echt zó benieuwd wat voor webpagina Grijs open had staan toen Liefdeloos het zag!
Nou, hij leert, maar het heeft wel tijd nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:59 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
Doet Libelle het al goed? Ik was zo bang dat hij helemaal niet op zijn plaats zou zijn hier. Omdat ik toch 4 ochtends werk
een blog aanmakenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:12 schreef nieslief het volgende:
We moeten nog wel even bedenken hoe we lappen tekst gaan presenteren aan jullie. Het is geen doen om terug te zoeken in de topics. Het is voor ons geen doen om telkens linkjes erin te zetten naar vorige stukken verhaal. Tombolafan en ik zijn aan het brainstormen over de opzet, de hoofdstukken worden ieg langer. We moeten nog een verhaallijn bedenken. Een tabel maken met de personages om ernaast open te houden. Noknok komt er ieg in. En we hebben nog een aantal personages nodig denk ik.
Misschien een idee om een gmail adres aan te maken speciaal voor het verhaal. Waar de hoofdstukken in komen nadat ze hier gepresenteerd zijn. Maar hoe dat praktisch gezien dan moet het moet wel achter een ww en inlog komen aangezien het eigenlijk alleen voor mensen van het vaste clubje is, zeg maar.
Dat is een goed idee maar het moet wel achter een ww en inlog zitten en het moet ook mogelijk zijn dat meerdere mensen het tegelijk lezen. Anders Zwabber even vragen of hij iets op wil zetten. Hij wou ook al wel voor het weekend een tijdelijk forum opzetten dus zoiets aanmaken zal hij ook wel kunnen denk je niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:13 schreef Ynske het volgende:
ee
[..]
een blog aanmaken
k kan er wel even eentje online gooien, zoals hij is bij yns.throughmylens.nl
maar dan dus met een andere naam ipv yns
t was maar een optiequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Gaat het niet wat ver om dat dan weer búiten FOK! om te doen?
Gewoon per PM een linkje sturen van de vervolgpost elke keer als er eentje is, naar alle 'abonnees'?
Is dat niet makkelijker?
Jahaa dat begrijp ik ook wel het is een produktdinges geboren op fok en dus hoort het eigenlijk wel op fok. Maar ja ik heb echt de ballen verstand van internet en ik wil wel dat jullie identiteit zeg maar beschermd wordt. En als het zo open op internet staat hebben we toch een klein probleem daarmee.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Gaat het niet wat ver om dat dan weer búiten FOK! om te doen?
Gewoon per PM een linkje sturen van de vervolgpost elke keer als er eentje is, naar alle 'abonnees'?
Is dat niet makkelijker?
Neeeheeeee we zijn gewoon open aan het brainstormen dan hoef je je ideeen toch niet terug te trekken. We zouden ook nog een blog op FOK zelf kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
t was maar een optie
* Ynske trekt optie weer terug
Dus dat kan hij al, alleen zijn? Dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, hij leert, maar het heeft wel tijd nodig.
Waar hij nu is is hij ook vaak genoeg een ochtend alleen hoor, maar een hond die bij andere honden is is niet alleen
Ik hou van Zuid-Afrikaanse muziek. Er zijn zo vreselijk veel stijlen. Heel traditioneel Zulu of Sesotho of Xhosa trekt mij het minst. Maar alle stijlen zijn er wel op gebaseerd. Dus ik luister naar een scala van artiesten. Miriam Makeba en Hugh Masekela kennen veel mensen wel. Maar ik luister ook naar Ringo Madlingozi, Bongo Maffin en Mafikizoloquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat jouw muzieksmaak is.
Konden jullie op de trouwdag echt helemaal geen compromis vinden tussen jullie smaak?
Heel veel plezier op het gala en bij de voetbal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
Nou mensjes tot zondagmiddag/avond ofzo
Dat van mij was óók maar een optiequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
t was maar een optie
* Ynske trekt optie weer terug
Bij die andere mensen hadden ze nog een hondje ook, een malthezertje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Dus dat kan hij al, alleen zijn? Dat is goed nieuws.
Hoei ik mag wel oppassen dat Tomolafan en ik niet naast onze schoentjes gaan lopen......quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef Strega het volgende:
Het is een boeiend verhaal so far, dus ik wil natuurlijk weten hoe het verder gaat Nies!
Lekkere thee en scones genoten Nok?
Wiki vind ik een goed idee. Alleen ben ik echt een domme doos w.b.t. wiki enzo dus ik heb geen idee hoe dat aan te maken. En w.b.t de gewijzigde namen ik heb Oh-Oh en Qwea daarover nog niet gehoord. Het laatste was imho dat ze dat ook niet wilden. Maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
Het lijkt mij dat we er niet moeilijker over moeten doen dan het is. Dus buiten FOK! om zou ik persoonlijk jammer en onnodig vinden. Maar mijn wil is geen wet. En de identiteiten beschermen is toch niet meer aan de orde Nies, met de gewijzigde namen?
Gewoon lekker hier doorgaan joh en de linkjes ergens voor jezelf opslaan van alle post waar een vervolgdeel in staat. Misschien de posts ook een nummer geven wanneer je het plaatst, zodat het makkelijk terug te vinden is op volgorde? Is ook maar een ideetje hoor! En degenen die het niet bij kunnen houden kunnen dan per PM de linkjes aan je opvragen. Of een wikitje aanmaken met daarin de linkjes op volgorde met alle posts van het verhaal? En de wiki in de OP zetten? Dan is het helemaal opgelost!
Duimerdeduim voor het schatje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Edit, deze dus:
[ afbeelding ]
wikipagina is zo in elkaar gezet, dat is de wereld nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wiki vind ik een goed idee. Alleen ben ik echt een domme doos w.b.t. wiki enzo dus ik heb geen idee hoe dat aan te maken. En w.b.t de gewijzigde namen ik heb Oh-Oh en Qwea daarover nog niet gehoord. Het laatste was imho dat ze dat ook niet wilden. Maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben.
Alsjeblieft: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquetquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wiki vind ik een goed idee. Alleen ben ik echt een domme doos w.b.t. wiki enzo dus ik heb geen idee hoe dat aan te maken. En w.b.t de gewijzigde namen ik heb Oh-Oh en Qwea daarover nog niet gehoord. Het laatste was imho dat ze dat ook niet wilden. Maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben.
Ow dear.... wat een rijkdom is dat. Niet normaal gewoon. Het is een heel klein zaakje in Vlaardingen. Eigenlijk een sigarenboer die vanalles verkoopt. Van zelfgemaakte jam tot Christmascakes en designbeeldjes en kerstspulletjes. Alsof je een andere wereld binnenstapt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef Strega het volgende:
Het is een boeiend verhaal so far, dus ik wil natuurlijk weten hoe het verder gaat Nies!
Lekkere thee en scones genoten Nok?
Dank.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsjeblieft: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquet
Je weet hoe je moet bewerken he?
Op tabblaadje BEWERKEN klikken, daarna opslaan.
Oh, ik zit net deeltje 1 en 2 enzo alvast op te zoeken, maar jullie hebben het al weggehaald
Ach, laat ze maar uit en zet ze, het is er de tijd van het jaar voor!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoei ik mag wel oppassen dat Tomolafan en ik niet naast onze schoentjes gaan lopen......
Ja, kijk en dat kan dus niet hé.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsjeblieft: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquet
Je weet hoe je moet bewerken he?
Op tabblaadje BEWERKEN klikken, daarna opslaan.
Oh, ik zit net deeltje 1 en 2 enzo alvast op te zoeken, maar jullie hebben het al weggehaald
Het complete verhaal tot nu toe stond onder de spoiler.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, kijk en dat kan dus niet hé.
Ik had alleen deel 2 maar gelezen.
(Kon 1 niet vinden)
Oh ik zag dat de eerste post van Tombola al weggehaald was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dank.
Deeltje 1 en 2 enzo staan gewoon onder mijn spoiler.....
Hé lekker, het is je zo van harte gegund.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow dear.... wat een rijkdom is dat. Niet normaal gewoon. Het is een heel klein zaakje in Vlaardingen. Eigenlijk een sigarenboer die vanalles verkoopt. Van zelfgemaakte jam tot Christmascakes en designbeeldjes en kerstspulletjes. Alsof je een andere wereld binnenstapt.
Ik voel me er net een kind in de snoepwinkel. De volgende keer neem ik carrotcake.
Altijd als ik daar zo zit voel ik me net een kind van een eeuw geleden dat voor het eerst mee uit wordt genomen en dan voel ik me zo heerlijk verwend.
Nok wat doe je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow dear.... wat een rijkdom is dat. Niet normaal gewoon. Het is een heel klein zaakje in Vlaardingen. Eigenlijk een sigarenboer die vanalles verkoopt. Van zelfgemaakte jam tot Christmascakes en designbeeldjes en kerstspulletjes. Alsof je een andere wereld binnenstapt.
Ik voel me er net een kind in de snoepwinkel. De volgende keer neem ik carrotcake.
Altijd als ik daar zo zit voel ik me net een kind van een eeuw geleden dat voor het eerst mee uit wordt genomen en dan voel ik me zo heerlijk verwend.
Oh. dan is 't goed hé, om met Fransje te spreken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het complete verhaal tot nu toe stond onder de spoiler.
Volgens mij vooral het Bouquetverhaal dat Tombolafan en Nieslief aan het schrijven zijn!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef Enfermera het volgende:
Oke, ik vroeg het al een keer maar kreeg geen antwoord (), heb ik nog wat gemist in de vorige twee topics??????????????????
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé lekker, het is je zo van harte gegund.![]()
Jezus, wat ben ik vandaag in harmonie met mezelf en de wereld.
Die hebben ze OOKquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok wat doe je?
Nu heb ik zin in mince pies
Ik moest denken aan dat konijntje dat bij de bakker kwamquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
Carrotcake. Dat doet me denken aan Muizelientje
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef MissBliss het volgende:
Deze foto van mij en ons zonnestraaltje wil ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
Hihihihihihihi wat een schatje(s)quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
In de openingspostquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, laat ze maar uit en zet ze, het is er de tijd van het jaar voor!
Verdorie, waar had mr. Subtle nu die Sint smiley?e
Oh god is dat hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij vooral het Bouquetverhaal dat Tombolafan en Nieslief aan het schrijven zijn!
Nies heeft wel een linkje voor je
Ziggy is veel, maar niet liefquote:Op vrijdag 20 november 2009 @ 18:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh god is dat hetGeweldig!
Wat een lieve foto MissBliss!!![]()
LOLquote:
Cool!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Zit nu al helemaal in rokkostuum, over kwartiertje weg
Foto's! Maak foto's!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Zit nu al helemaal in rokkostuum, over kwartiertje weg
We hebben gewoon allemaal een leven vanavond!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga ook zo weg, wat zal het stil zijn hier!
Niet dat ik zo'n veelposter benmaar er gaan er veel weg.
Have fun iig!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen tijd, misschien als er vanavond foto's gemaakt worden post ik nog een keer wat
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 @ 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben gewoon allemaal een leven vanavond!![]()
Lekker kaasfonduen!
Ja ik ook van jou, bouquetreeksheld!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen tijd, misschien als er vanavond foto's gemaakt worden post ik nog een keer wat
OH, die is mooi MB!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |