Oeh! Waar is dat? Dat is vast ook niet zo heeeeeel erg ver van mij vandaan..quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Waar? Speciale plek?
In een plaatsje hier niet zo ver vandaan, zit het theemuseum, daar kun je boven, heel chic, met z'n tweeën high teaen.
T weegt nog geen twee kilo, en hijs geholpen, dat loopt toch niet in de wegquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, ik zou wel willen, maar Pagan krijgt een rolberoerte (hij vind het nu al een dierentuin) Volgens hem heb ik al meer aandacht voor de honden dan voor hem![]()
Maare ik zal eens voorzichtig proberen.
In Houwerzijl. Het is echt erg leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh! Waar is dat? Dat is vast ook niet zo heeeeeel erg ver van mij vandaan..
Ik ga dit weekend toch maar even een charme offensief beginnen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T weegt nog geen twee kilo, en hijs geholpen, dat loopt toch niet in de weg
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maes dacht dat ze te weinig thuis was voor dit hondje helaas.
Wil jij een chihuahua?
Reutje, 20 maanden , langhaartje![]()
Geen idee of die bodywarmers nog te krijgen zijn, ik heb dr ook wel genoeg
Dat 'tussen 10 en 12' las ik als 'ergens daartussen gaat ie down en hoe lang het gaat duren verder weten we niet'. Zo bedoelde ze het volgens mij ook. Dus het leek me wel leuk om zondag dan eens te kijken hoe het er voor stondquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greyske, Fok gaat 2 uur down, en dan ben jij bij de beestjes, ga je dan twitteren van bij de Nijlpaarden???
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Las ik. Lekker compliment als je baas denkt dat je daar een halve dag voor nodig hebt
Ja, jullie hele leven staat nu ook wel op z'n kop.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef bigbird het volgende:
Ik vind die hondjes ook lief, maar wij zijn beide ook fulltime aan het werk en momenteel zelfs helemaal weinig thuis
Geduld geduld.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
Nies, het verhaal!
Ik ben nu echt zó benieuwd wat voor webpagina Grijs open had staan toen Liefdeloos het zag!
Nou, hij leert, maar het heeft wel tijd nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:59 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
Doet Libelle het al goed? Ik was zo bang dat hij helemaal niet op zijn plaats zou zijn hier. Omdat ik toch 4 ochtends werk
een blog aanmakenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:12 schreef nieslief het volgende:
We moeten nog wel even bedenken hoe we lappen tekst gaan presenteren aan jullie. Het is geen doen om terug te zoeken in de topics. Het is voor ons geen doen om telkens linkjes erin te zetten naar vorige stukken verhaal. Tombolafan en ik zijn aan het brainstormen over de opzet, de hoofdstukken worden ieg langer. We moeten nog een verhaallijn bedenken. Een tabel maken met de personages om ernaast open te houden. Noknok komt er ieg in. En we hebben nog een aantal personages nodig denk ik.
Misschien een idee om een gmail adres aan te maken speciaal voor het verhaal. Waar de hoofdstukken in komen nadat ze hier gepresenteerd zijn. Maar hoe dat praktisch gezien dan moet het moet wel achter een ww en inlog komen aangezien het eigenlijk alleen voor mensen van het vaste clubje is, zeg maar.
Dat is een goed idee maar het moet wel achter een ww en inlog zitten en het moet ook mogelijk zijn dat meerdere mensen het tegelijk lezen. Anders Zwabber even vragen of hij iets op wil zetten. Hij wou ook al wel voor het weekend een tijdelijk forum opzetten dus zoiets aanmaken zal hij ook wel kunnen denk je niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:13 schreef Ynske het volgende:
ee
[..]
een blog aanmaken
k kan er wel even eentje online gooien, zoals hij is bij yns.throughmylens.nl
maar dan dus met een andere naam ipv yns
t was maar een optiequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Gaat het niet wat ver om dat dan weer búiten FOK! om te doen?
Gewoon per PM een linkje sturen van de vervolgpost elke keer als er eentje is, naar alle 'abonnees'?
Is dat niet makkelijker?
Jahaa dat begrijp ik ook wel het is een produktdinges geboren op fok en dus hoort het eigenlijk wel op fok. Maar ja ik heb echt de ballen verstand van internet en ik wil wel dat jullie identiteit zeg maar beschermd wordt. En als het zo open op internet staat hebben we toch een klein probleem daarmee.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Gaat het niet wat ver om dat dan weer búiten FOK! om te doen?
Gewoon per PM een linkje sturen van de vervolgpost elke keer als er eentje is, naar alle 'abonnees'?
Is dat niet makkelijker?
Neeeheeeee we zijn gewoon open aan het brainstormen dan hoef je je ideeen toch niet terug te trekken. We zouden ook nog een blog op FOK zelf kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
t was maar een optie
* Ynske trekt optie weer terug
Dus dat kan hij al, alleen zijn? Dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, hij leert, maar het heeft wel tijd nodig.
Waar hij nu is is hij ook vaak genoeg een ochtend alleen hoor, maar een hond die bij andere honden is is niet alleen
Ik hou van Zuid-Afrikaanse muziek. Er zijn zo vreselijk veel stijlen. Heel traditioneel Zulu of Sesotho of Xhosa trekt mij het minst. Maar alle stijlen zijn er wel op gebaseerd. Dus ik luister naar een scala van artiesten. Miriam Makeba en Hugh Masekela kennen veel mensen wel. Maar ik luister ook naar Ringo Madlingozi, Bongo Maffin en Mafikizoloquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat jouw muzieksmaak is.
Konden jullie op de trouwdag echt helemaal geen compromis vinden tussen jullie smaak?
Heel veel plezier op het gala en bij de voetbal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
Nou mensjes tot zondagmiddag/avond ofzo
Dat van mij was óók maar een optiequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
t was maar een optie
* Ynske trekt optie weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |