quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw konijn krijgt de eer om met onze prachtkater vergeleken te mogen worden!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, mijn konijn wordt vergeleken met een kat
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jouw konijn krijgt de eer om met onze prachtkater vergeleken te mogen worden!
Daar! Een kennerquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef nieslief het volgende:
![]()
En ik moet zeggen dat hij in die eerste foto behoorlijk lijkt.......
![]()
En een BOF-FERD ook nog eens, want je konijn lijkt op mijn mooie katerquote:
Trusten MrS en GB! Dat was een korte ontmoeting.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef MrSubtle het volgende:
welterusten allemaal![]()
... tot ... maandag
quote:
Slaap lekker moppiequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:42 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Het blijft toch een lekker ding, die Frits. Maar mijn Satsu is lekkerder.![]()
Ik ga slaapjes doen, truste Elies!En tot ooit.
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je misschien ietsje teveel gedaan omdat je je goed voelde?
Niet doen hoor!
Vanwege de denderende stilte hier krijg ik nu ook de kans terug te lezen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:22 schreef nokwanda het volgende:
Heb nog niet helemaal bijgelezen.
Wilde nog antworden op een vraag uit het vorige topic
[..]
Ik hou van Zuid-Afrikaanse muziek. Er zijn zo vreselijk veel stijlen. Heel traditioneel Zulu of Sesotho of Xhosa trekt mij het minst. Maar alle stijlen zijn er wel op gebaseerd. Dus ik luister naar een scala van artiesten. Miriam Makeba en Hugh Masekela kennen veel mensen wel. Maar ik luister ook naar Ringo Madlingozi, Bongo Maffin en Mafikizolo(gooooogle
)
Of naar de klassiek geschoolde Sibongile Khumalo
Oh oh...quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:19 schreef Greys het volgende:Ik heb nu een postpakketje binnen en nu weet ik dus niet of dit mijn SS pakje is of een ander pakketje
En dus weet ik ook niet of ik het open kan maken
Wat nu?
Ben jij de kat op de foto dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef MissBliss het volgende:
Deze foto van mij en ons zonnestraaltje wil ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |