quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die wil ik hebbuh!!!
Is dat nou dezelfde kat als op die "schele" foto's?
Ik heb geen verhaaltje gezienquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:08 schreef nieslief het volgende:
Elies uhm wat vind jij van het verhaaltje?![]()
Moeten we die ook na half 12 publiceren als het echt een beetje uhm bouqueterrig wordt?![]()
het verhaaltje is tot nu toe nog redelijk netjes gebleven, maar ik heb net het eerste bouquet-seks-achtige stuk geschreven...quote:
Ik heb m'n mail nog open staan.....quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het verhaaltje is tot nu toe nog redelijk netjes gebleven, maar ik heb net het eerste bouquet-seks-achtige stuk geschreven...![]()
dat moet misschien sowieso wel even door de keuring...
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Even eenvoor Qwea die waarschijnlijk de hele dag hyperactief is geweest!
en een![]()
![]()
voor MM die de hele dag met een hyperactieve Qwea heeft moeten doorbrengen zonder de afleiding van FOK!
![]()
![]()
Hier geen probleem hoor...Als het maar wel een leuke neppe naam isquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:10 schreef nieslief het volgende:
En is er trouwens iemand die er moeite mee heeft om onder een verzonnen nicknaam in het boekje te staan?
Ik bedoel van Ip-Ip en Kvel en meneer Subtiel en Grijs en Notsweet en Liefdeloos weten we allemaal wie het is maar bijv. Stoffer of PurpleLady of EngelB ofzoiets wat voor ons ingewijden wel te herleiden valt. Als jullie nog begrijpen wat ik bedoel dan.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Even kijken of het lukt hoor.
klik Oh ja onder de spoiler
Maak er maar wat moois vanquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef nieslief het volgende:
Liedje ok?? (Bambalamba bambaaaaaalambaaaa)
Liedje it is.quote:
iedereen mag ook zelf namen verzinnen als ze dat willen hoor!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef nieslief het volgende:
Liedje ok?? (Bambalamba bambaaaaaalambaaaa)
literatuurquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
het is mij een eer om vereeuwigd te worden in de literatuur hoor
dat heet functioneel naaktquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
literatuurJe hebt toch wel gelezen he dat tombolafan net een stomende scene heeft geschreven he...
mail?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen mag ook zelf namen verzinnen als ze dat willen hoor!![]()
en het stukje komt er nu aan via de mail...
Ik heb gelezenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen mag ook zelf namen verzinnen als ze dat willen hoor!![]()
en het stukje komt er nu aan via de mail...
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
literatuurJe hebt toch wel gelezen he dat tombolafan net een stomende scene heeft geschreven he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |