ik durf het hier niet te posten zonder de goedkeuring van niesliefquote:
Nieslief besluit wijselijk maar even haar mond te houden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
literatuur
![]()
![]()
en gezien het feit dat er hier zo weinig mannen rondhangen is de eerste scene al meteen vrouw-vrouw...
oh jee wat jammer nouquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
literatuur
![]()
![]()
en gezien het feit dat er hier zo weinig mannen rondhangen is de eerste scene al meteen vrouw-vrouw...
Check je mail!!!!!!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik durf het hier niet te posten zonder de goedkeuring van nieslief![]()
ik durf het eigenlijk nog steeds niet te posten...
Als jij het niet doet doe ik het wel.....quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik durf het hier niet te posten zonder de goedkeuring van nieslief![]()
ik durf het eigenlijk nog steeds niet te posten...![]()
Gesnopen!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jah even onderling overleggen......
Ik bedoel ik moet er wel op voort kunnen borduren he.![]()
nee, ik doe het wel! maar ik ga nu mn mail checken en mn pc is redelijk traag...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als jij het niet doet doe ik het wel.....
Ik denk dat ze allebei in een deuk gaan liggen van het lachen..... En anders horen we het wel en kunnen we altijd nog Mi-tje ofzo erin zetten i.p.v. diegenen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, ik doe het wel! maar ik ga nu mn mail checken en mn pc is redelijk traag...
jij bent hier al langer, denk je dat de personages er geen probleem mee hebben???
Alleen het nieuwe deel.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef tombolafan het volgende:
en is het nou de bedoeling dat ik het hele verhaal hier weer post? of alleen het nieuwe deel ?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:34 schreef hecoson het volgende:
voor de mensen die ziek zijn beterschap
voor de verhaal schrijvers ga zo door
voor de rest ga zo door waarmee je bezig bent
*hoopt niet op laatste post
oh ja. had je de link van die wiki voor het verhaal nog een keer voor me?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Alleen het nieuwe deel.
Vanaf de volgende nieuwe OP staan de voorgaande delen onderaan bij de andere wiki's
Anders moeten de heren maar wat extra inspanning verrichten. Oh, de strafquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
literatuur
![]()
![]()
Zet hem er nou maar gewoon neer in een spoiler dan zorg ik ervoor dat ik hem in die link pruts die wiki heb ik hier al een hele tijd open staan klaar om te bewerken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja. had je de link van die wiki voor het verhaal nog een keer voor me?
En nu het toch bijna lapo is, is het denk ik handiger om het nieuwe deel in de nieuwe slowchat te zetten...
Sorry DeZwabber, je moet nog even wachten...
eh, nee, ik heb geen twitter... snap het niet zo heel goed eigenlijk...quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb jij twitterheb ik jou al als vriendje dan
bouwen en voegen en tegels plakken enzowquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhWat is daar aan de hand? xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |