Ik kan nog wel wat strijkgoed langsbrengen heur en de achtertuin moet hier nog winterklaar gemaakt, auto moet nog gewassenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer je, dan ben ik nog hyperactief.
Ik heb energie voor 30. Ik heb donderdag het HELE huis gedaan, ben gaan shoppen, met baloe gaan lopen, en ik stond om 00:30 nog te springen.
Was 't niet leuk?quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jong en chagrijnig, want er waren geen leuke mensen (ja, de mensen met wie ik heen was...)
Wat je ver haalt is dus niet per definitie lekker...![]()
Maar goed, op naar de fok!-vrije dagen!!!!
(heb ik toch alvast een post op zaterdag voor de score!)
Succes met gedichtjes schrijven! roep maar als je een rijmwoord nodig hebt...![]()
Voor iedereen die het verhaal leuk vindt: Dank je wel!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt je echt niet doodverveeld.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
En wie hier heeft zich dood verveeld deze dag?!?
Ik kwam er achter dat ik best veel werk kan verzetten op zo'n zaterdagmiddag, als ik maar niet afgeleid word...
nou niet de hele dag, maar toen ik thuis kwam, had ik wel zin om even lekker op Fok rond te neuzenquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik kwam er achter dat ik best veel werk kan verzetten op zo'n zaterdagmiddag, als ik maar niet afgeleid word...
Toch wel ja, met dit topic had ik toch meer te doen gehadquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
WOEHOE!!!!quote:
Ik heb me weten beheersen gelukkig... Heb wel om het uur twitter bekeken...quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:48 schreef Enfermera het volgende:
NIIIIIIIICE WEER ONLINEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb continue zitten F5en.
heb jij twitterquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WOEHOE!!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb me weten beheersen gelukkig... Heb wel om het uur twitter bekeken...
wedden dat wij mrSubtle gaan verslaan wat betreft de dagwaardes!
even nog je commentaar verwerken...quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jij hebt je echt niet doodverveeld.
Nou kom op tijd om iedereen hier van hun stoel of bank te laten vallen van het lachen
![]()
![]()
![]()
Ja precies, op twitter idd gevolgd, dat bedoel ik. Maar net op het laatst wel regelmatig zitten vernieuwenquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WOEHOE!!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb me weten beheersen gelukkig... Heb wel om het uur twitter bekeken...
wedden dat wij mrSubtle gaan verslaan wat betreft de dagwaardes!
Oh! Wat erg!quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ik ook,
en ik zag vandaag ineens een doos onder de brievenbus, met een zak eromheen van de TNT
dat de doos was opengeraakt en beschadigd tijdens de bezorging
maar het boekje en de pen zaten er nog in![]()
dus zal em dit weekend maar gaan lezen en krabbelen
Veel plezier. ik ga knutselen in de wiki.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ik ook,
en ik zag vandaag ineens een doos onder de brievenbus, met een zak eromheen van de TNT
dat de doos was opengeraakt en beschadigd tijdens de bezorging
maar het boekje en de pen zaten er nog in![]()
dus zal em dit weekend maar gaan lezen en krabbelen
Net een hlaf jaar. Zijn tekening wordt steeds donkerderquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:33 schreef senesta het volgende:
Ik vind hem echt hartstikke mooi![]()
Hoe oud is hij nu Elisa?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
De Muis is van de medicijnen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |