Ow sorry, ik zat even niet op te lettenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef boudemaniak het volgende:
Als ripley het niet doet, doe ik het maar
Ik heb al genoeg alternatieven geprobeerd, ik gebruik zo’n beetje alles van dat merk en voor bijvoorbeeld mascara zou ik sowieso niet over willen stappen. En eerlijk gezegd denk ik vaak; mijn aankopen zullen wel of niet hebben, zal het bedrijf niet doen veranderenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef djayzz het volgende:
Dus dan blijf je het maar gebruiken? is er geen alternatief wat ook lekker is?
en/of ga je uitzoeken of ze ook daadwerkelijk testen op dieren
Wat verwacht je anders van mensen met een IQ van 32quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef boudemaniak het volgende:
Ik ga meteen mijn ongenoegen uitten:
Het ziet er naar uit dat ik dingen moet schrijven aan mensen met een IQ van 32 die meer waarde hechten aan hoeveelheid bladzijdes dan de inhoud
Even hier neerzetten om belsezar te ownenquote:
Oh, dat de mensen voor wie ik die zooi schrijf debiel als wat zijn en dat ik bijna moet zeggen van: Druk op knopje 1, dan op knopje 2.. Als het groene lampje gaat branden is het goed, maar gaat het rode lampje branden is het neit goed. Als er rook uit komt is het ook niet goed. Als hij ontploft is het ook niet goed. enz.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van mensen met een IQ van 32Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor. Wat is er gezegd dan?
Welk merk gebruik je? Lush heeft een make up merk dat wel goed (in beide opzichten) schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg alternatieven geprobeerd, ik gebruik zo’n beetje alles van dat merk en voor bijvoorbeeld mascara zou ik sowieso niet over willen stappen. En eerlijk gezegd denk ik vaak; mijn aankopen zullen wel of niet hebben, zal het bedrijf niet doen veranderen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Lekkerste FOK! Hunk 2009
Allemaal stemmen straks jongensdames
Ik snap je niet precies. Gaat dit over je stageverslag? Moet dat daarvoor? Zo ja, dat vind ik niet meer dan logisch. Denk een terug aan je eerste stagedag, toen je nog niets wist.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef boudemaniak het volgende:
Oh, dat de mensen voor wie ik die zooi schrijf debiel als wat zijn en dat ik bijna moet zeggen van: Druk op knopje 1, dan op knopje 2.. Als het groene lampje gaat branden is het goed, maar gaat het rode lampje branden is het neit goed. Als er rook uit komt is het ook niet goed. Als hij ontploft is het ook niet goed. enz.
Ik vind je idd geyl, dus ik heb op jou gestemdquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Lekkerste FOK! Hunk 2009
Allemaal stemmen straks jongens
nee neit stageverslag. Ik moest iets voor een paar chinezen doen. Of iets geen problemen gaf. Nou het gaf zowieso al geen probleem, en ik heb ook mooie plaatjes erbij gedaan al;s bewijs... maar ze snappern er nog steeds niks vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap je niet precies. Gaat dit over je stageverslag? Moet dat daarvoor? Zo ja, dat vind ik niet meer dan logisch. Denk een terug aan je eerste stagedag, toen je nog niets wist.
L'Oreal. Ik heb me nog nooit verder dan de gemiddelde drogist geörienteerd voor make-up dus dan kom je al gauw bij L'Oreal uit als beter merk(vind ik). Ik heb geen zin om straks een creme te kopen voor 2 tientjes per pot, als ik er na een dag al achterkom dat ik het te dik of whatever vind. Verder kan ik natuurlijk altijd proefjes halen bij een goede parfumerie, maar daar heb ik niet echt het geld voor(om daarna dus daadwerkelijk de creme te kopen)quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
Welk merk gebruik je? Lush heeft een make up merk dat wel goed (in beide opzichten) schijnt te zijn.
En MAC is ook goed en diervriendelijk dacht ik.
Ow, en clinique ook dacht ik?
Jamaar jongens was ff bedoeld als in mensen, je weet wel, allemaal.quote:
Het zal waarschijnlijk niet heel veel uitmaken als je het niet meer koopt idd, maar het idee erachter weerhoud je ook niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg alternatieven geprobeerd, ik gebruik zo’n beetje alles van dat merk en voor bijvoorbeeld mascara zou ik sowieso niet over willen stappen. En eerlijk gezegd denk ik vaak; mijn aankopen zullen wel of niet hebben, zal het bedrijf niet doen veranderen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:35 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vind je idd geyl, dus ik heb op jou gestemd
ah ja, creme. Sorry, ik zat meer aan de mascara te denken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
L'Oreal. Ik heb me nog nooit verder dan de gemiddelde drogist geörienteerd voor make-up dus dan kom je al gauw bij L'Oreal uit als beter merk(vind ik). Ik heb geen zin om straks een creme te kopen voor 2 tientjes per pot, als ik er na een dag al achterkom dat ik het te dik of whatever vind. Verder kan ik natuurlijk altijd proefjes halen bij een goede parfumerie, maar daar heb ik niet echt het geld voor(om daarna dus daadwerkelijk de creme te kopen)
probeer je ons nu te motiveren op je te stemmen straks?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat de poll nog niet open is volgens mij
Een of andere voor mij onbekende heeft Tha_Erik en mij genomineerd, dus dan sta je er ineens tussen.
Maar ja, ik moet tegen Dizer opboksen (da's mijn overbuurman zo ongeveer in Eindhoven) en dat win ik nooit (want dan rost ie me in mekaar).
Pff en niemand die mij nomineerdquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een of andere voor mij onbekende heeft Tha_Erik en mij genomineerd, dus dan sta je er ineens tussen.
Maar ja, ik moet tegen Dizer opboksen (da's mijn overbuurman zo ongeveer in Eindhoven) en dat win ik nooit (want dan rost ie me in mekaar).
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Even hier neerzetten om belsezar te ownen
Nee, we gunnen het gepeupel hun pleziertjes.quote:
Slechte verliezerquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Nee, we gunnen het gepeupel hun pleziertjes.
Er schijnt dat maandelijks op honderden Sharpei's de anti-rimpel creme van Oil of Olaz wordt uitgetestquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ik gebruik Oil of OlazGeen idee hoe dat met dierproeven zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind er eigenlijk maar weinig knappe mannen tussen zitten, 2 of 3 hooguitquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, creme was maar één voorbeeld hoor, mascara gebruik ik ook van L'Oreal. Deze bevalt me gewoon erg goed, maar ik moet wel eens verder kijken dan mijn neus lang is. En voor mascara is een duur alternatief wel prima, aangezien ik daar een stuk langer mee doequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Ripley het volgende:
ah ja, creme. Sorry, ik zat meer aan de mascara te denken.
Ik gebruik Oil of OlazGeen idee hoe dat met dierproeven zit.
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:37 schreef djayzz het volgende:
Het zal waarschijnlijk niet heel veel uitmaken als je het niet meer koopt idd, maar het idee erachter weerhoud je ook niet?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
probeer je ons nu te motiveren op je te stemmen straks?
Dizer & Lasterquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk maar weinig knappe mannen tussen zitten, 2 of 3 hooguit
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Er schijnt dat maandelijks op honderden Sharpei's de anti-rimpel creme van Oil of Olaz wordt uitgetest
SharpeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Nee, we gunnen het gepeupel hun pleziertjes.
Als ik dat was had ik me niet zo makkelijk gewonnen gegevenquote:
Sharpeiquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk gedeelte van: "Jongens, stemmen he" leek daar NIET op dan?
(ik was het accentueren vergeten)quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Mijn neef heeft een kruising sharpei/pitbull, die ziet er zo maf uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sharpei
Vooral de puppies zien er zo lief te heet gewassen uit!
Zo van "Vel uitgedaan, gewassen, hond gekrompen, maar vel toch weer terug aan"
Ja behalve voor Kreator dan natuurlijk, maar het was wel een werp naar de pity-vote jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
(ik was het accentueren vergeten)
dat motiveert enorm natuurlijk!
Hoezo niet voor krea?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja behalve voor Kreator dan natuurlijk, maar het was wel een werp naar de pity-vote ja
Neuh, laster niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedemiddag!!
Wat zijn de weekend plannen?!
Even gequote omdat ie in het verkeerde topic postquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb vanavond een gruwelijk tof optreden in een club hier in Hoornpaar gasten uit Schagen die ik op vakantie had leren kennen komen ook
Morgen naar Qlimaxxxx![]()
![]()
!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, creme was maar één voorbeeld hoor, mascara gebruik ik ook van L'Oreal. Deze bevalt me gewoon erg goed, maar ik moet wel eens verder kijken dan mijn neus lang is. En voor mascara is een duur alternatief wel prima, aangezien ik daar een stuk langer mee doe![]()
[..]
Nee, eigenlijk nietMisschien toch wel, want google laat me dingen zien die ik nog nooit gezien had (ik heb me er nog nooit in verdiept..)
Wandelen, film kijken, uitslapenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik dus in het andere topic posten![]()
Maar wat zijn de weekend plannen?
Je maakte mij wakker.quote:
Vanavond schaatsen en wss stappenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Niks mis met Limburg tochquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wandelen, film kijken, uitslapenen dat allemaal in limburg
![]()
Ik gok dat ik weet waar je heengaat!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
naarquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee, niks mis met Limburgquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niks mis met Limburg toch?
Maar ga je dat alleen doen of...?
Nu de volgende stappen nogquote:
Mopjequote:
Vanavond mijn auto laten maken en met mijn beste vriendje afgesprokenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
Mopje![]()
Ik ben toch lekker begonnen met lezen![]()
Limburg? Waarom limburg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Misschien omdat die persoon daar vandaan komt?quote:
O die vind ik op die foto best te doen.quote:
Dat ik naar limburg ga? nee hoorquote:
waarom nietquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niks mis met Limburg toch?
Ik wel! Ik haat eten op bedquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die vind ik op die foto best te doen.
Op de andere iets minder.
Maar ik zou hem niet uit bed schoppen als ik merkte dat ie kruimelde met de crackers,.
Je slaat de spijker op zijn kop schat!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien omdat die persoon daar vandaan komt?
Tja, mijn specialiteitquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop schat!
Thnx!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh veel plezier djayzz(voor ik het vergeet). Ik wil alles weten
Nee hoor, gewoon verbaasd. Als je het maar naar je zin hebtquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat ik naar limburg ga? nee hoor
Vorige week ook geweest, een vriendin heeft daar een kamer sinds kort
[..]
waarom niet
Ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat ik weet waar je heengaat!
Sorry, ik zal nu ophouden met hackenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
Gaat goed daar!
http://www.nu.nl/binnenla(...)delijke-storing.html
Dag gaat goed komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon verbaasd. Als je het maar naar je zin hebt
Mentaal of fysiek 24 jaar?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Nah, waarschijnlijk woensdagavond trainen voor die nominatie/uitreiking.
De choreograaf doet ook mee, dus mocht mijn schouder er weer uit vliegen dan neemt ie't maar lekker over
Mannen van 31 moeten ook niet aan projecten meedoen die een leeftijdsgrens van 24 hebben![]()
Ik ook! Ik ook! Ik ook!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Nieuwsgierig ding!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Dus als een geil mokkel een kruimeltje in je bed laat vallen zeg jij "Ja ho eens ff! Dat haat ik hoor! ERUIT!!!!!!!!"quote:
Je hebt teveel naar een patsertje uit amerika op tv gekeken. En zijn barbie pop vrouwquote:
quote:
Hehequote:
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef JoeBravo het volgende:
weer weekend met m'n zoontje doorbrengen, dus hopen dat het iig droog blijft.
een huis voor een laag bedrag kopen, opknappen door simpele ingrepen en dan weer verkopenquote:
quote:
Jij niet zeker!quote:
Tof! ik hoop met je meequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef JoeBravo het volgende:
weer weekend met m'n zoontje doorbrengen, dus hopen dat het iig droog blijft.
Ja, maar ik vraag er niet om & Ik hoor het toch welquote:
Ik heb geen tv meer dus ik heb niks gezienquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt teveel naar een patsertje uit amerika op tv gekeken. En zijn barbie pop vrouw
Dan moeten ze daar maar rekening meehouden, wisten ze dus vooraf.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De grens was gewoon tot 24 jaar. En ik was 29 toen ik er begon en werd 30 tijdens de repetities. En nu ben ik 31 en moet ik die dans nog een keer doen. Dus ik zit ff 7 jaar over de leeftijdsgrens heen... ja dan verrek je wel eens een schouderspier he, als je zo jong nog wil doen
(En ook als je maar 58 weegt en in een duet een jongen van 56kg moet liften en gooien)
En dat ga je doen als je klaar bent met studeren, een baan/geld hebt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een huis voor een laag bedrag kopen, opknappen door simpele ingrepen en dan weer verkopen
Will & Grace: We're the flippers who care!quote:
Rijk vriendje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Leuk allemaal rhutje maar hoe kom je aan je startkapitaal om het eerste te flippen huis van te kopen en de spullen om het op te knappen?
Dat denk ik niet, rhu kennende.quote:
nou mn vader zei dat als ik met een goed huis kwam hij het zou kopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Leuk allemaal rhutje maar hoe kom je aan je startkapitaal om het eerste te flippen huis van te kopen en de spullen om het op te knappen?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik heb even mijn deur op mijn slaapkamer volgeplakt met statistiek-zooi. Dan MOET ik er elke dag naar kijken en daar steek ik vast iets van op
Je hebt zoiets als verzadiging hequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik heb even mijn deur op mijn slaapkamer volgeplakt met statistiek-zooi. Dan MOET ik er elke dag naar kijken en daar steek ik vast iets van op
Die morgen toch niet meer weet dat ie je geld heeft gegevenquote:
wat slim!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar maar rekening meehouden, wisten ze dus vooraf.
dat zou ideaal zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die morgen toch niet meer weet dat ie je geld heeft gegeven
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou mn vader zei dat als ik met een goed huis kwam hij het zou kopen
de winst is dus ook niet helemaal voor mij of zo
Hij wil alvast andere markten gaan aanboren voor als ie straks met pensioen gaat en zo geloof ik
Ik denk dat hij heeft gezien dat ik er inzicht in heb toen we mijn huis kochten
Waar van? Ik zit er niet mee dat asielzoekers uitkering krijgen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef boudemaniak het volgende:
Kijk, hier word ik dus echt verschrikkelijk chagerijnig van:
http://www.geenstijl.nl/m(...)edokie.html#comments
En ik was al zo sjaggie door luie huisgenoten, geen pakjes en randdebiele engineers in china
Wat fijn ook dat de huizenmarkt nu zo goed loopt op dit momentquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou mn vader zei dat als ik met een goed huis kwam hij het zou kopen
de winst is dus ook niet helemaal voor mij of zo
Hij wil alvast andere markten gaan aanboren voor als ie straks met pensioen gaat en zo geloof ik
Ik denk dat hij heeft gezien dat ik er inzicht in heb toen we mijn huis kochten
Hehequote:
Waarom denk je dat ik het heb gedaan? Inderdaad, om een tentamen te lerenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt zoiets als verzadiging he
Straks MOET je het gaan studeren ivm een toets ofzo en dan heb je het er zo mee gehad omdat je er al 3 maanden tegenaan kijkt.
Dankjequote:
Als je het geld hebt om onroerend goed te kopen nu en ook vasthouden voor langere tijd kan het wel. Maar je moet een buffer en geduld hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fijn ook dat de huizenmarkt nu zo goed loopt op dit moment
Doe je goed!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Ja leuk he, dat er bijvoorbeeld van die straatterroristjes van jouw belastingcenten lekker een reisje naar new york krijgen. Dat ongeveer 80% (niet allemaal) lekker profiteerd van ons sociale vangnet en zo lekker in hun luie stoel achteruitzittend centen kunnen vangenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waar van? Ik zit er niet mee dat asielzoekers uitkering krijgen hoor
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die morgen toch niet meer weet dat ie je geld heeft gegeven
Weet ik veel, misschien ben je iemand die al maanden van te voren gaat leren. Ik ben dat niet dus daarom zou die aanpak bij mij niet werken. Ik studeerde nooit meer dan 2 avondjes voor een examenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheNu de andere deur nog met andere zooi
![]()
[..]
Waarom denk je dat ik het heb gedaan? Inderdaad, om een tentamen te leren
[..]
Dankje
Het is veel te druk in Nederland voor Nieuwe Nederlandersquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja leuk he, dat er bijvoorbeeld van die straatterroristjes van jouw belastingcenten lekker een reisje naar new york krijgen. Dat ongeveer 80% (niet allemaal) lekker profiteerd van ons sociale vangnet en zo lekker in hun luie stoel achteruitzittend centen kunnen vangen
auto_ ook niet meer dan datquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef Belsezar het volgende:
Weet ik veel, misschien ben je iemand die al maanden van te voren gaat leren. Ik ben dat niet dus daarom zou die aanpak bij mij niet werken. Ik studeerde nooit meer dan 2 avondjes voor een examen
Naja, op het HBO deed ik het ook niet, maar nu moet ik welquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien ben je iemand die al maanden van te voren gaat leren. Ik ben dat niet dus daarom zou die aanpak bij mij niet werken. Ik studeerde nooit meer dan 2 avondjes voor een examen
opzich is het juist nu slim wat te kopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fijn ook dat de huizenmarkt nu zo goed loopt op dit moment
Je deur volplakken wekte bij mij eerder het idee dat ze een studie nerd was ipv even snel 2 avondjes proppen.quote:
Die straatterroristjes zijn over het algemeen tweede generatie marokkanen en antilianen, die vallen in het geheel niet onder de noemer asielzoekers.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja leuk he, dat er bijvoorbeeld van die straatterroristjes van jouw belastingcenten lekker een reisje naar new york krijgen. Dat ongeveer 80% (niet allemaal) lekker profiteerd van ons sociale vangnet en zo lekker in hun luie stoel achteruitzittend centen kunnen vangen
Nee zit ik niet mee hoor!![]()
Ga terug je linkse kerk inquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die straatterroristjes zijn over het algemeen tweede generatie marokkanen en antilianen, die vallen in het geheel niet onder de noemer asielzoekers.
Asielzoekers die tot voor kort geen enkele duidelijkheid hadden of ze mochten blijven of niet lagen niet echt goed in de markt he, sterker nog, ik geloof dat het illegaal was voor ze om te werken. Die mensen hebben mijns inziens zelfs meer recht op een uitkering dan veel Nederlanders die alle opleiding hebben kunnen hebben die ze wilden, nooit enige honger of oorlog hebben en gekend en gewoon te lui zijn om van hun donder te komen
ik vond het bij mijn eigen huis heel leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik alLeuk! Stressvol werk maar kan erg leuk zijn als je een regelneef tussen aannmers, loodgieters, etc te zijn.
Zeker op dit moment. Mensen blijven heel lang met hun huis zitten. En waarden van huizen stijgen op dit moment niet. Sterker nog: ze kelderen eindelijk eens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je het geld hebt om onroerend goed te kopen nu en ook vasthouden voor langere tijd kan het wel. Maar je moet een buffer en geduld hebben.
al alsielzoeker mag je idd niet werkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die straatterroristjes zijn over het algemeen tweede generatie marokkanen en antilianen, die vallen in het geheel niet onder de noemer asielzoekers.
Asielzoekers die tot voor kort geen enkele duidelijkheid hadden of ze mochten blijven of niet lagen niet echt goed in de markt he, sterker nog, ik geloof dat het illegaal was voor ze om te werken. Die mensen hebben mijns inziens zelfs meer recht op een uitkering dan veel Nederlanders die alle opleiding hebben kunnen hebben die ze wilden, nooit enige honger of oorlog hebben en gekend en gewoon te lui zijn om van hun donder te komen
Hahaquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je deur volplakken wekte bij mij eerder het idee dat ze een studie nerd was ipv even snel 2 avondjes proppen.
ik vind het wel slim en ik kan me wel voorstellen dat het werktquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaHet is de eerste keer dat ik dit doe, maar goed... Statistiek MOET je gewoon bijhouden & snappen en ik heb nu een aantal schema's/pagina's die ik letterlijk moet kennen, dus vandaar dat ik dacht; Laat ik mijzelf er eens zoveel mogelijk aan blootstellen
Leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al alsielzoeker mag je idd niet werken
en het kan jaren duren voor je asielzoeker af bent zeg maar
erg frustrerend
Waar ik gisteren dus was eten, dat was een soort opleidingscentrum voor vluchtelingen
erg tof
Daarom, mensen met geld nu moeten kopen en kopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker op dit moment. Mensen blijven heel lang met hun huis zitten. En waarden van huizen stijgen op dit moment niet. Sterker nog: ze kelderen eindelijk eens.
Ja, en schema's stampen. Als je de schema's niet weet (dus de beslissingsregels etc.) dan heb je ook niets aan oefenenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
Statistiek is toch, oefenen, oefenen, oefenen? Ik begrijp het wel hoor, van die deur volplakken.
Ja, daaromquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel slim en ik kan me wel voorstellen dat het werkt
Mits je die schema's ook echt af en toe serieus door neemt
Als het er al een beetje in zit en je ziet ze daarnaast 50 keer per dag dan neem je daar gok ik wel wat van mee
Stampwerkquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
Statistiek is toch, oefenen, oefenen, oefenen? Ik begrijp het wel hoor, van die deur volplakken.
Of ze gaat met haar ogen dicht de kamer uit dat zou ik doenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel slim en ik kan me wel voorstellen dat het werkt
Mits je die schema's ook echt af en toe serieus door neemt
Als het er al een beetje in zit en je ziet ze daarnaast 50 keer per dag dan neem je daar gok ik wel wat van mee
Statistiek is verschrikkelijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaHet is de eerste keer dat ik dit doe, maar goed... Statistiek MOET je gewoon bijhouden & snappen en ik heb nu een aantal schema's/pagina's die ik letterlijk moet kennen, dus vandaar dat ik dacht; Laat ik mijzelf er eens zoveel mogelijk aan blootstellen
Hehe. Vorig tentamen had ik de berekeningen goed, maar was ik gezakt op de theorie; ik had alle stellingen foutquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
Ik snapte helemaal niks van statistiek maar ik slaagde altijd goed voor alle testen. Dus mijn onderbewustzijn zal er wel goed in zijn of zo
Ja met geld wel inderdaad. Alleen wel veel eigen geld dan, want banken staan op dit moment niet te popelen om 6 hypotheken te gaan verstrekken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarom, mensen met geld nu moeten kopen en kopen
Wat jaren later waarschijnlijk weer duizenden huisjesmelkers zal opleveren
Ja, wij hebben alleen een tabellenboekje om bepaalde waardes over te nemen, maar de "sommen" moet je wel allemaal kennen (en die haal je té makkelijk door elkaar)quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Statistiek is verschrikkelijkEcht een klotevak. Gelukkig mochten wij tabbellen boekjes enzo gewoon gebruiken tijdens de toetsen
ik ben een erg kieskeurige eter dus ik vond het niet zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk
Was het lekker en wat heb je uiteindelijk gegeten?
Wil je mijn sommetjes eens maken?quote:
Neequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil je mijn sommetjes eens maken?
Nee wel eigen cash inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met geld wel inderdaad. Alleen wel veel eigen geld dan, want banken staan op dit moment niet te popelen om 6 hypotheken te gaan verstrekken.
Ik weet het, ik heb dan ook valsgespeeld met statistiekquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, wij hebben alleen een tabellenboekje om bepaalde waardes over te nemen, maar de "sommen" moet je wel allemaal kennen (en die haal je té makkelijk door elkaar)
daar heb ik gelukkig mijn vader dus voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met geld wel inderdaad. Alleen wel veel eigen geld dan, want banken staan op dit moment niet te popelen om 6 hypotheken te gaan verstrekken.
Papillen lieverdquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben een erg kieskeurige eter dus ik vond het niet zo
Maar mn salade en toetje waren heerlijk!! (echt dat toetje!!! het heette het chocoladedessert of hoe je dat ook spelt... allerlei heerlijkheden van chocolade o.a. witte chocolade moes met stukjes witte chocolade die smolt op je tong)
Ik eet ook geen vlees dus heb je vaak maar een of twee opties per gang
Mn vriend zei dat het de lekkerste lam was die hij in jaren op had dus het zal wel goed zijn geweest
Mijn lievelingseten is friet en drinken fernandez
mijn smaakpupillen zijn dus niet iets waar je op af wil gaan haha
Owja uiteraardquote:
Door goed gedrag kreeg je 50% minder straftijd?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je na anderhalve week vraagt hoe lang een 3 weken ban duurt, is dit kennelijk het gevolg.
Behalve als je dat dan weer gaat zeggen in een topic, dan duurt het weer gewoon 3 wekenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je na anderhalve week vraagt hoe lang een 3 weken ban duurt, is dit kennelijk het gevolg.
Kort door de bocht: Dus de mensen die ons IN de crisis hebben gebracht, die worden er toch ook welw eer beter van?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee wel eigen cash inderdaadDan kan je je slag slaan uit deze crisis
Zo kan je het zien inderdaad. Je kan het zelfs zover doorvoeren door te zeggen dat dit weer een truuk is om de rijken op termijn nog rijker te makenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kort door de bocht: Dus de mensen die ons IN de crisis hebben gebracht, die worden er toch ook welw eer beter van?
meestal wel jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kort door de bocht: Dus de mensen die ons IN de crisis hebben gebracht, die worden er toch ook welw eer beter van?
Dat heb ik ook wel geantwoord.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef djayzz het volgende:
Behalve als je dat dan weer gaat zeggen in een topic, dan duurt het weer gewoon 3 weken
Ok en nu pakken we allemaal de cyanidepillen en klokslag 15:00 bijten we ze simultaan stuk.quote:
Daarom zei ik ook kort door de bochtquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meestal wel ja
maar mijn papa had niets met de crisis te maken hoor
Wat Zwelgje?quote:
gezelligquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok en nu pakken we allemaal de cyanidepillen en klokslag 15:00 bijten we ze simultaan stuk.
Kopje thee en een koekje erbijquote:
quote:
Nee nee, we hebben er allemaal geen zin meer in dus iedereen doet bewust mee.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]vergiftigd koekje, dan weet niet niemand dat wij het waren!
Owquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee nee, we hebben er allemaal geen zin meer in dus iedereen doet bewust mee.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat zo'n moderator mij een zielige kneus noemde en ik reageerde met domme kut. Ofzoiets.
Dat zijn er nogal wat jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Lotusss het volgende:
Nog even spuit 11:
@Ripley: Oil of Olaz is onderdeel van l'Oréal, net zoals de duurdere merken zoals Lancôme en Vichy. Als je op loreal.com kijkt aan de rechterkant, dán zie je pas hoe groot l'Oréal eigenlijk is... beschamend gewoon!
Net op tijd, ik heb mijne al opquote:
Beetje overdreven om daar 3 weken ban voor te geven. Welke mod eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat zo'n moderator mij een zielige kneus noemde en ik reageerde met domme kut. Ofzoiets.
Dan moet je niet zeurenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog wat dingen op m'n todo lijstje staan, die ik vandaag af wil hebben.
wie wie wie wie?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Lotusss het volgende:
Nog even spuit 11:
@Ripley: Oil of Olaz is onderdeel van l'Oréal, net zoals de duurdere merken zoals Lancôme en Vichy. Als je op loreal.com kijkt aan de rechterkant, dán zie je pas hoe groot l'Oréal eigenlijk is... beschamend gewoon!
Oeh ik doe een gok: Biogarde!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die: Uitkijken met kinder-buggy's van MacLaren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
Beetje overdreven om daar 3 weken ban voor te geven. Welke mod eigenlijk?
Die was ik vergeten te excluden. Krijg er wel vaker een ban door. Maar dit was meer Tong's ontzettend toffe repertoir, awar ik op reageerde.quote:
Zelfingenomen kuthoerquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
wie wie wie wie?
Zou ik ook iemand kunnen laten bannen die mij een zelfingenomen kuthoer noemde dan?
Verder gebruik ik als crémepjes vooral Oil of Olaz en als ik een keer geld heb Clinique.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Verbaast me niets verder hoor, op elk gebied zijn er van die verborgen conglommeraten
Arme jongenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:07 schreef Kreator het volgende:
mijn 'hoer dan op' werd denk ik wat te zwaar opgveat.
Zal vast wel door de hormonen komen en het last hebben van hun irritante kut kinderen dat ze er zo overtrokken op reageren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:07 schreef Kreator het volgende:
mijn 'hoer dan op' werd denk ik wat te zwaar opgveat.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Omg!!!
Ik ga samen wonen!
Singles is misschien niet het topic om er zo blij over te doen, dus als jullie het erg vinden moeten jullie het maar zeggen
Maar ik moest gewoon even enthousiast rondstuiteren hier en daar
Schattig! Leuk voor jequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Omg!!!
Ik ga samen wonen!
Singles is misschien niet het topic om er zo blij over te doen, dus als jullie het erg vinden moeten jullie het maar zeggen
Stiekem deed je dat toch al?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Omg!!!
Ik ga samen wonen!
Dat is ineens zeg! Tof!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Omg!!!
Ik ga samen wonen!
Ja man, je kan echt niks zeggen in OUD of je hoofd wordt er afgebeten. Wat een kutwijven daarquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zal vast wel door de hormonen komen en het last hebben van hun irritante kut kinderen dat ze er zo overtrokken op reageren.
Gefeliciteerd! Wist niet eens dat je weer een vriend had.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Omg!!!
Ik ga samen wonen!
Ja stiekum doen we dat alquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem deed je dat toch al?
Wel tof!
volgende maand al 2 jaarquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wist niet eens dat je weer een vriend had.
Is geloof ik nooit anders geweestquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wist niet eens dat je weer een vriend had.
Nooit was overdreven maar al sinds ik in singles kom iigquote:
Jawel!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is geloof ik nooit anders geweest
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja man, je kan echt niks zeggen in OUD of je hoofd wordt er afgebeten. Wat een kutwijven daar
Gefeliciteerd schat!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja stiekum doen we dat al
maar nu gaat hij echt zijn kamer opzeggen en al zn spullen hier heen doen
En we moeten een gezamelijke rekening en zo (die gingen we toch al openen dus ja dat is ook niet echt meer een stap dan of zo maar toch)
ik vind het toch wel een beetje vreemd hihi
het is de eerste keer voor mij
Tnx iedereen voor de lieve reacties
Oja, want hij huurde toch eerst een kamer in "jouw" huis?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja stiekum doen we dat al
maar nu gaat hij echt zijn kamer opzeggen en al zn spullen hier heen doen
En we moeten een gezamelijke rekening en zo (die gingen we toch al openen dus ja dat is ook niet echt meer een stap dan of zo maar toch)
ik vind het toch wel een beetje vreemd hihi
het is de eerste keer voor mij
Tnx iedereen voor de lieve reacties
Oh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is geloof ik nooit anders geweest
Ik lijd er niet onder verder hoor. Maar ik vind ze gewoon wat hysterischquote:
2 jaar te laat feitosaquote:
Dat is dus ook een reden dat ik er nooit kom. Verplicht alle baby's de mooiste van de wereld vinden ("wat een... leuk... kind")...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik lijd er niet onder verder hoor. Maar ik vind ze gewoon wat hysterisch
nee hij heeft nog gewoon een studentenkamer ergens anders in de stad!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, want hij huurde toch eerst een kamer in "jouw" huis?
Wel tof hoor
Ik kom er wel eens omdat mijn zusje net een kind heeft en ik niks snap van al die begrippen en zo. Maar als je dan een vraag post zijn de dames eerst 3 pagina's bezig met ruzie maken met elkaar over wie zijn kind goed of slecht opvoedtquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is dus ook een reden dat ik er nooit kom. Verplicht alle baby's de mooiste van de wereld vinden ("wat een... leuk... kind")...
Buiten dat ben ik ook niet echt een moedertypje.
Niet dat ik d,r wilde, maar ik ben een beetje verstrooid.quote:
Rhutje is anders leuk hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niet dat ik d,r wilde, maar ik ben een beetje verstrooid.
Laat het maar rijkelijk vloeienquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
baby's scare me brrrr
ik ga naar de kroeg! even proosten op het geheel en zo
uiteraard wou je mij welquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niet dat ik d,r wilde, maar ik ben een beetje verstrooid.
Dat verdient inderdaad een hele grotequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens omdat mijn zusje net een kind heeft en ik niks snap van al die begrippen en zo. Maar als je dan een vraag post zijn de dames eerst 3 pagina's bezig met ruzie maken met elkaar over wie zijn kind goed of slecht opvoedt
Heb ik meer gehoord ja. Vooral het einde schijnt tenenkrommend te zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Gisteren naar 2012 geweest. Mooie special eefects, interessant groot verhaal, maar de verhaallijn van d ehoofdrolspelers was echt zooooooooooooo slecht en cliche
Oh ik vond hem wel coolquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef Feitosa het volgende:
Gisteren Inglorious Basterds gekeken. Wat een kutfilm zeg!
En? Gaan we allemaal dood over een paar jaar?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Gisteren naar 2012 geweest. Mooie special eefects, interessant groot verhaal, maar de verhaallijn van d ehoofdrolspelers was echt zooooooooooooo slecht en cliche
Ik dacht nu? met die koekjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En? Gaan we allemaal dood over een paar jaar?
Ok, ik was al niet van plan om hem in de bioscoop te gaan kijken, maar nu weet dat ik helemaal zekerquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat trouwens van alle films van Roland Emmerich (Independence Day, The Day After Tomorrow). Mooi en indrukwekkend hoor, maar wat een slecht amerikaans verhaaltje verderquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik meer gehoord ja. Vooral het einde schijnt tenenkrommend te zijn.
Zoals ik toen al zei, die cyanide is best een goede drug, heb je nog een paar pilletjes ervan?quote:
Ja, maar dan nog is het niet een van zijn beste filmsquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ik vond hem wel coolJe moet natuurlijk wel van Quentin Tarantino films houden.
Ow, ja hoor! heb nog een doos van 100 liggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals ik toen al zei, die cyanide is best een goede drug, heb je nog een paar pilletjes ervan?
Dat zeker niet neequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog is het niet een van zijn beste films
Klopt, ook niet de slechtste gelukkig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maandag als je weer terug bent uit Limburg kom ik wel even langs om ze op te halenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, ja hoor! heb nog een doos van 100 liggen
Is het einde net zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Echt wel. Z'n vorige 3 films waren zwaar kut. Deze was weer top.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Ripley het volgende:
Dat is goedquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maandag als je weer terug bent uit Limburg kom ik wel even langs om ze op te halen
Sowieso is zijn vroege werk het beste, daarna lijkt het wel of hij door zijn opgebouwde naam prive projectjes ging doen en kon doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt wel. Z'n vorige 3 films waren zwaar kut. Deze was weer top.
Niks, hoor. Limburg basher ben ik niet als je dat denkt. Ken aardige mensen die daar wonenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is goed![]()
daar hou ik je aan, en wat heb je met limburg?
Ik zou woensdag gaan. In de munt. Zaal stampvol. Enige plekje vrij; vooraan. Na een uur weggegaan, ik ga niet "relaxed" een filmpje kijken om een stijve nek op te lopen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Bij The Proposal toch wel?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou woensdag gaan. In de munt. Zaal stampvol. Enige plekje vrij; vooraan. Na een uur weggegaan, ik ga niet "relaxed" een filmpje kijken om een stijve nek op te lopen.
Toen zaten we niet helemaal vooraan hoorquote:
De 3e rij danquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen zaten we niet helemaal vooraan hoor
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef automatic_ het volgende:
Toen zaten we niet helemaal vooraan hoor
Dat kwam natuurlijk door jou als gezelschap!quote:
Ik was er ook bijquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk door jou als gezelschap!
Ik moet alles voorkauwen hier, zucht.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk door jou als gezelschap!
Ik moet alles voorkauwen hier, zucht.
Het verschilt per zaal. Ik moet hier echt een flink stuk naar boven kijken en elke seconde mijn hele hoofd bewegen om alles in beeld te kunnen volgen. Nee bedanktquote:
En dat maakte het voor mij weer goedquote:
Dat is idd niet relaxed. Volgende keer beterquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het verschilt per zaal. Ik moet hier echt een flink stuk naar boven kijken en elke seconde mijn hele hoofd bewegen om alles in beeld te kunnen volgen. Nee bedankt
En ook jij bleef zitten. Ergo, het kwam door Djayzzquote:
Hehequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ook jij bleef zitten. Ergo, het kwam door Djayzz
Op blijven letten he djayzzquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ook jij bleef zitten. Ergo, het kwam door Djayzz
Wat voor voorstelling?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:51 schreef Tally het volgende:
Ik ga straks naar het theatereerst even andere panty aantrekken
En daarna heb ik nog een feestje hoor ik net
Logic. It bends anyway you wantquote:
Arie Koomen. Speelt bij ons in het theater.quote:
Een uur of acht doen?quote:
Leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Arie Koomen. Speelt bij ons in het theater.
Tofquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Arie Koomen. Speelt bij ons in het theater.
sgoedquote:
Handig hequote:
Ik hoop het.quote:
Onwijs handigquote:
En, mogen wij de reden weten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maaris er. En de reden is leuk. Dus zal de avond vast leuk worden
Dat dus! Adios!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef Kluts het volgende:
TERUGWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!![]()
POST!!!!!
Ook hoiquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef Kluts het volgende:
TERUGWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!![]()
POST!!!!!
Jaaaaaaaaaaaquote:
Ow, dat is even wat minderquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Vandaag zijn we precies 10 jaar bij elkaar
Hij zou vandaag vrij zijn. En zou het huis vol zetten met rode rozen (kreeg ik bij onze eerste date). En zou voor lekker eten zorgen. En zou het gezellig maken thuis.
Ware het niet dat hij gister te horen heeft gekregen dat hij na 15 december geen baan meer heeft en zijn vrije dag voor vandaag heeft moeten inleveren.
Das een domper maar alsnog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef Tally het volgende:
Das onwijs minder. Mja. We gaan er een leuke avond van maken.
Daarna gaan we nog naar een feestje van zijn Tante om de hoek.
Dus nog een biertje drinken voor ik weer op mijn hakken naar huis mag lopen
Awwww.. kut zeg!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Vandaag zijn we precies 10 jaar bij elkaar
Hij zou vandaag vrij zijn. En zou het huis vol zetten met rode rozen (kreeg ik bij onze eerste date). En zou voor lekker eten zorgen. En zou het gezellig maken thuis.
Ware het niet dat hij gister te horen heeft gekregen dat hij na 15 december geen baan meer heeft en zijn vrije dag voor vandaag heeft moeten inleveren.
Da's nie de V van V toch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Gezien die V in je icon en titel, volg je ook de nieuwe serie V?
Aww. Dat had je nou niet hoeven doen!quote:
Hmm.. V for Vendetta kan natuurlijk ook nog.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's nie de V van V toch?
Ik volg hem trouwens ook. Afl 3 gister gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |