Dan moeten ze daar maar rekening meehouden, wisten ze dus vooraf.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De grens was gewoon tot 24 jaar. En ik was 29 toen ik er begon en werd 30 tijdens de repetities. En nu ben ik 31 en moet ik die dans nog een keer doen. Dus ik zit ff 7 jaar over de leeftijdsgrens heen... ja dan verrek je wel eens een schouderspier he, als je zo jong nog wil doen
(En ook als je maar 58 weegt en in een duet een jongen van 56kg moet liften en gooien)
En dat ga je doen als je klaar bent met studeren, een baan/geld hebt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een huis voor een laag bedrag kopen, opknappen door simpele ingrepen en dan weer verkopen
Will & Grace: We're the flippers who care!quote:
Rijk vriendje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Leuk allemaal rhutje maar hoe kom je aan je startkapitaal om het eerste te flippen huis van te kopen en de spullen om het op te knappen?
Dat denk ik niet, rhu kennende.quote:
nou mn vader zei dat als ik met een goed huis kwam hij het zou kopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Leuk allemaal rhutje maar hoe kom je aan je startkapitaal om het eerste te flippen huis van te kopen en de spullen om het op te knappen?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik heb even mijn deur op mijn slaapkamer volgeplakt met statistiek-zooi. Dan MOET ik er elke dag naar kijken en daar steek ik vast iets van op
Je hebt zoiets als verzadiging hequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik heb even mijn deur op mijn slaapkamer volgeplakt met statistiek-zooi. Dan MOET ik er elke dag naar kijken en daar steek ik vast iets van op
Die morgen toch niet meer weet dat ie je geld heeft gegevenquote:
wat slim!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar maar rekening meehouden, wisten ze dus vooraf.
dat zou ideaal zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die morgen toch niet meer weet dat ie je geld heeft gegeven
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou mn vader zei dat als ik met een goed huis kwam hij het zou kopen
de winst is dus ook niet helemaal voor mij of zo
Hij wil alvast andere markten gaan aanboren voor als ie straks met pensioen gaat en zo geloof ik
Ik denk dat hij heeft gezien dat ik er inzicht in heb toen we mijn huis kochten
Waar van? Ik zit er niet mee dat asielzoekers uitkering krijgen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef boudemaniak het volgende:
Kijk, hier word ik dus echt verschrikkelijk chagerijnig van:
http://www.geenstijl.nl/m(...)edokie.html#comments
En ik was al zo sjaggie door luie huisgenoten, geen pakjes en randdebiele engineers in china
Wat fijn ook dat de huizenmarkt nu zo goed loopt op dit momentquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou mn vader zei dat als ik met een goed huis kwam hij het zou kopen
de winst is dus ook niet helemaal voor mij of zo
Hij wil alvast andere markten gaan aanboren voor als ie straks met pensioen gaat en zo geloof ik
Ik denk dat hij heeft gezien dat ik er inzicht in heb toen we mijn huis kochten
Hehequote:
Waarom denk je dat ik het heb gedaan? Inderdaad, om een tentamen te lerenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt zoiets als verzadiging he
Straks MOET je het gaan studeren ivm een toets ofzo en dan heb je het er zo mee gehad omdat je er al 3 maanden tegenaan kijkt.
Dankjequote:
Als je het geld hebt om onroerend goed te kopen nu en ook vasthouden voor langere tijd kan het wel. Maar je moet een buffer en geduld hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fijn ook dat de huizenmarkt nu zo goed loopt op dit moment
Doe je goed!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Ja leuk he, dat er bijvoorbeeld van die straatterroristjes van jouw belastingcenten lekker een reisje naar new york krijgen. Dat ongeveer 80% (niet allemaal) lekker profiteerd van ons sociale vangnet en zo lekker in hun luie stoel achteruitzittend centen kunnen vangenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waar van? Ik zit er niet mee dat asielzoekers uitkering krijgen hoor
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die morgen toch niet meer weet dat ie je geld heeft gegeven
Weet ik veel, misschien ben je iemand die al maanden van te voren gaat leren. Ik ben dat niet dus daarom zou die aanpak bij mij niet werken. Ik studeerde nooit meer dan 2 avondjes voor een examenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheNu de andere deur nog met andere zooi
![]()
[..]
Waarom denk je dat ik het heb gedaan? Inderdaad, om een tentamen te leren
[..]
Dankje
Het is veel te druk in Nederland voor Nieuwe Nederlandersquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja leuk he, dat er bijvoorbeeld van die straatterroristjes van jouw belastingcenten lekker een reisje naar new york krijgen. Dat ongeveer 80% (niet allemaal) lekker profiteerd van ons sociale vangnet en zo lekker in hun luie stoel achteruitzittend centen kunnen vangen
auto_ ook niet meer dan datquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef Belsezar het volgende:
Weet ik veel, misschien ben je iemand die al maanden van te voren gaat leren. Ik ben dat niet dus daarom zou die aanpak bij mij niet werken. Ik studeerde nooit meer dan 2 avondjes voor een examen
Naja, op het HBO deed ik het ook niet, maar nu moet ik welquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien ben je iemand die al maanden van te voren gaat leren. Ik ben dat niet dus daarom zou die aanpak bij mij niet werken. Ik studeerde nooit meer dan 2 avondjes voor een examen
opzich is het juist nu slim wat te kopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fijn ook dat de huizenmarkt nu zo goed loopt op dit moment
Je deur volplakken wekte bij mij eerder het idee dat ze een studie nerd was ipv even snel 2 avondjes proppen.quote:
Die straatterroristjes zijn over het algemeen tweede generatie marokkanen en antilianen, die vallen in het geheel niet onder de noemer asielzoekers.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja leuk he, dat er bijvoorbeeld van die straatterroristjes van jouw belastingcenten lekker een reisje naar new york krijgen. Dat ongeveer 80% (niet allemaal) lekker profiteerd van ons sociale vangnet en zo lekker in hun luie stoel achteruitzittend centen kunnen vangen
Nee zit ik niet mee hoor!![]()
Ga terug je linkse kerk inquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die straatterroristjes zijn over het algemeen tweede generatie marokkanen en antilianen, die vallen in het geheel niet onder de noemer asielzoekers.
Asielzoekers die tot voor kort geen enkele duidelijkheid hadden of ze mochten blijven of niet lagen niet echt goed in de markt he, sterker nog, ik geloof dat het illegaal was voor ze om te werken. Die mensen hebben mijns inziens zelfs meer recht op een uitkering dan veel Nederlanders die alle opleiding hebben kunnen hebben die ze wilden, nooit enige honger of oorlog hebben en gekend en gewoon te lui zijn om van hun donder te komen
ik vond het bij mijn eigen huis heel leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik alLeuk! Stressvol werk maar kan erg leuk zijn als je een regelneef tussen aannmers, loodgieters, etc te zijn.
Zeker op dit moment. Mensen blijven heel lang met hun huis zitten. En waarden van huizen stijgen op dit moment niet. Sterker nog: ze kelderen eindelijk eens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je het geld hebt om onroerend goed te kopen nu en ook vasthouden voor langere tijd kan het wel. Maar je moet een buffer en geduld hebben.
al alsielzoeker mag je idd niet werkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die straatterroristjes zijn over het algemeen tweede generatie marokkanen en antilianen, die vallen in het geheel niet onder de noemer asielzoekers.
Asielzoekers die tot voor kort geen enkele duidelijkheid hadden of ze mochten blijven of niet lagen niet echt goed in de markt he, sterker nog, ik geloof dat het illegaal was voor ze om te werken. Die mensen hebben mijns inziens zelfs meer recht op een uitkering dan veel Nederlanders die alle opleiding hebben kunnen hebben die ze wilden, nooit enige honger of oorlog hebben en gekend en gewoon te lui zijn om van hun donder te komen
Hahaquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je deur volplakken wekte bij mij eerder het idee dat ze een studie nerd was ipv even snel 2 avondjes proppen.
ik vind het wel slim en ik kan me wel voorstellen dat het werktquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaHet is de eerste keer dat ik dit doe, maar goed... Statistiek MOET je gewoon bijhouden & snappen en ik heb nu een aantal schema's/pagina's die ik letterlijk moet kennen, dus vandaar dat ik dacht; Laat ik mijzelf er eens zoveel mogelijk aan blootstellen
Leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al alsielzoeker mag je idd niet werken
en het kan jaren duren voor je asielzoeker af bent zeg maar
erg frustrerend
Waar ik gisteren dus was eten, dat was een soort opleidingscentrum voor vluchtelingen
erg tof
Daarom, mensen met geld nu moeten kopen en kopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker op dit moment. Mensen blijven heel lang met hun huis zitten. En waarden van huizen stijgen op dit moment niet. Sterker nog: ze kelderen eindelijk eens.
Ja, en schema's stampen. Als je de schema's niet weet (dus de beslissingsregels etc.) dan heb je ook niets aan oefenenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
Statistiek is toch, oefenen, oefenen, oefenen? Ik begrijp het wel hoor, van die deur volplakken.
Ja, daaromquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel slim en ik kan me wel voorstellen dat het werkt
Mits je die schema's ook echt af en toe serieus door neemt
Als het er al een beetje in zit en je ziet ze daarnaast 50 keer per dag dan neem je daar gok ik wel wat van mee
Stampwerkquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
Statistiek is toch, oefenen, oefenen, oefenen? Ik begrijp het wel hoor, van die deur volplakken.
Of ze gaat met haar ogen dicht de kamer uit dat zou ik doenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel slim en ik kan me wel voorstellen dat het werkt
Mits je die schema's ook echt af en toe serieus door neemt
Als het er al een beetje in zit en je ziet ze daarnaast 50 keer per dag dan neem je daar gok ik wel wat van mee
Statistiek is verschrikkelijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaHet is de eerste keer dat ik dit doe, maar goed... Statistiek MOET je gewoon bijhouden & snappen en ik heb nu een aantal schema's/pagina's die ik letterlijk moet kennen, dus vandaar dat ik dacht; Laat ik mijzelf er eens zoveel mogelijk aan blootstellen
Hehe. Vorig tentamen had ik de berekeningen goed, maar was ik gezakt op de theorie; ik had alle stellingen foutquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
Ik snapte helemaal niks van statistiek maar ik slaagde altijd goed voor alle testen. Dus mijn onderbewustzijn zal er wel goed in zijn of zo
Ja met geld wel inderdaad. Alleen wel veel eigen geld dan, want banken staan op dit moment niet te popelen om 6 hypotheken te gaan verstrekken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarom, mensen met geld nu moeten kopen en kopen
Wat jaren later waarschijnlijk weer duizenden huisjesmelkers zal opleveren
Ja, wij hebben alleen een tabellenboekje om bepaalde waardes over te nemen, maar de "sommen" moet je wel allemaal kennen (en die haal je té makkelijk door elkaar)quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Statistiek is verschrikkelijkEcht een klotevak. Gelukkig mochten wij tabbellen boekjes enzo gewoon gebruiken tijdens de toetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |