Je maakte mij wakker.quote:
Vanavond schaatsen en wss stappenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik dus in het andere topic posten![]()
Maar wat zijn de weekend plannen?
Niks mis met Limburg tochquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wandelen, film kijken, uitslapenen dat allemaal in limburg
![]()
Ik gok dat ik weet waar je heengaat!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
naarquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee, niks mis met Limburgquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niks mis met Limburg toch?
Maar ga je dat alleen doen of...?
Nu de volgende stappen nogquote:
Mopjequote:
Vanavond mijn auto laten maken en met mijn beste vriendje afgesprokenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
Mopje![]()
Ik ben toch lekker begonnen met lezen![]()
Limburg? Waarom limburg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Misschien omdat die persoon daar vandaan komt?quote:
O die vind ik op die foto best te doen.quote:
Dat ik naar limburg ga? nee hoorquote:
waarom nietquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niks mis met Limburg toch?
Ik wel! Ik haat eten op bedquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die vind ik op die foto best te doen.
Op de andere iets minder.
Maar ik zou hem niet uit bed schoppen als ik merkte dat ie kruimelde met de crackers,.
Je slaat de spijker op zijn kop schat!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien omdat die persoon daar vandaan komt?
Tja, mijn specialiteitquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop schat!
Thnx!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh veel plezier djayzz(voor ik het vergeet). Ik wil alles weten
Nee hoor, gewoon verbaasd. Als je het maar naar je zin hebtquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat ik naar limburg ga? nee hoor
Vorige week ook geweest, een vriendin heeft daar een kamer sinds kort
[..]
waarom niet
Ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat ik weet waar je heengaat!
Sorry, ik zal nu ophouden met hackenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
Gaat goed daar!
http://www.nu.nl/binnenla(...)delijke-storing.html
Dag gaat goed komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon verbaasd. Als je het maar naar je zin hebt
Mentaal of fysiek 24 jaar?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Nah, waarschijnlijk woensdagavond trainen voor die nominatie/uitreiking.
De choreograaf doet ook mee, dus mocht mijn schouder er weer uit vliegen dan neemt ie't maar lekker over
Mannen van 31 moeten ook niet aan projecten meedoen die een leeftijdsgrens van 24 hebben![]()
Ik ook! Ik ook! Ik ook!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Nieuwsgierig ding!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Dus als een geil mokkel een kruimeltje in je bed laat vallen zeg jij "Ja ho eens ff! Dat haat ik hoor! ERUIT!!!!!!!!"quote:
Je hebt teveel naar een patsertje uit amerika op tv gekeken. En zijn barbie pop vrouwquote:
quote:
Hehequote:
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef JoeBravo het volgende:
weer weekend met m'n zoontje doorbrengen, dus hopen dat het iig droog blijft.
een huis voor een laag bedrag kopen, opknappen door simpele ingrepen en dan weer verkopenquote:
quote:
Jij niet zeker!quote:
Tof! ik hoop met je meequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef JoeBravo het volgende:
weer weekend met m'n zoontje doorbrengen, dus hopen dat het iig droog blijft.
Ja, maar ik vraag er niet om & Ik hoor het toch welquote:
Ik heb geen tv meer dus ik heb niks gezienquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt teveel naar een patsertje uit amerika op tv gekeken. En zijn barbie pop vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |