Ow sorry, ik zat even niet op te lettenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef boudemaniak het volgende:
Als ripley het niet doet, doe ik het maar
Ik heb al genoeg alternatieven geprobeerd, ik gebruik zo’n beetje alles van dat merk en voor bijvoorbeeld mascara zou ik sowieso niet over willen stappen. En eerlijk gezegd denk ik vaak; mijn aankopen zullen wel of niet hebben, zal het bedrijf niet doen veranderenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef djayzz het volgende:
Dus dan blijf je het maar gebruiken? is er geen alternatief wat ook lekker is?
en/of ga je uitzoeken of ze ook daadwerkelijk testen op dieren
Wat verwacht je anders van mensen met een IQ van 32quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef boudemaniak het volgende:
Ik ga meteen mijn ongenoegen uitten:
Het ziet er naar uit dat ik dingen moet schrijven aan mensen met een IQ van 32 die meer waarde hechten aan hoeveelheid bladzijdes dan de inhoud
Even hier neerzetten om belsezar te ownenquote:
Oh, dat de mensen voor wie ik die zooi schrijf debiel als wat zijn en dat ik bijna moet zeggen van: Druk op knopje 1, dan op knopje 2.. Als het groene lampje gaat branden is het goed, maar gaat het rode lampje branden is het neit goed. Als er rook uit komt is het ook niet goed. Als hij ontploft is het ook niet goed. enz.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van mensen met een IQ van 32Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor. Wat is er gezegd dan?
Welk merk gebruik je? Lush heeft een make up merk dat wel goed (in beide opzichten) schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg alternatieven geprobeerd, ik gebruik zo’n beetje alles van dat merk en voor bijvoorbeeld mascara zou ik sowieso niet over willen stappen. En eerlijk gezegd denk ik vaak; mijn aankopen zullen wel of niet hebben, zal het bedrijf niet doen veranderen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Lekkerste FOK! Hunk 2009
Allemaal stemmen straks jongensdames
Ik snap je niet precies. Gaat dit over je stageverslag? Moet dat daarvoor? Zo ja, dat vind ik niet meer dan logisch. Denk een terug aan je eerste stagedag, toen je nog niets wist.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef boudemaniak het volgende:
Oh, dat de mensen voor wie ik die zooi schrijf debiel als wat zijn en dat ik bijna moet zeggen van: Druk op knopje 1, dan op knopje 2.. Als het groene lampje gaat branden is het goed, maar gaat het rode lampje branden is het neit goed. Als er rook uit komt is het ook niet goed. Als hij ontploft is het ook niet goed. enz.
Ik vind je idd geyl, dus ik heb op jou gestemdquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Lekkerste FOK! Hunk 2009
Allemaal stemmen straks jongens
nee neit stageverslag. Ik moest iets voor een paar chinezen doen. Of iets geen problemen gaf. Nou het gaf zowieso al geen probleem, en ik heb ook mooie plaatjes erbij gedaan al;s bewijs... maar ze snappern er nog steeds niks vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap je niet precies. Gaat dit over je stageverslag? Moet dat daarvoor? Zo ja, dat vind ik niet meer dan logisch. Denk een terug aan je eerste stagedag, toen je nog niets wist.
L'Oreal. Ik heb me nog nooit verder dan de gemiddelde drogist geörienteerd voor make-up dus dan kom je al gauw bij L'Oreal uit als beter merk(vind ik). Ik heb geen zin om straks een creme te kopen voor 2 tientjes per pot, als ik er na een dag al achterkom dat ik het te dik of whatever vind. Verder kan ik natuurlijk altijd proefjes halen bij een goede parfumerie, maar daar heb ik niet echt het geld voor(om daarna dus daadwerkelijk de creme te kopen)quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
Welk merk gebruik je? Lush heeft een make up merk dat wel goed (in beide opzichten) schijnt te zijn.
En MAC is ook goed en diervriendelijk dacht ik.
Ow, en clinique ook dacht ik?
Jamaar jongens was ff bedoeld als in mensen, je weet wel, allemaal.quote:
Het zal waarschijnlijk niet heel veel uitmaken als je het niet meer koopt idd, maar het idee erachter weerhoud je ook niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg alternatieven geprobeerd, ik gebruik zo’n beetje alles van dat merk en voor bijvoorbeeld mascara zou ik sowieso niet over willen stappen. En eerlijk gezegd denk ik vaak; mijn aankopen zullen wel of niet hebben, zal het bedrijf niet doen veranderen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:35 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vind je idd geyl, dus ik heb op jou gestemd
ah ja, creme. Sorry, ik zat meer aan de mascara te denken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
L'Oreal. Ik heb me nog nooit verder dan de gemiddelde drogist geörienteerd voor make-up dus dan kom je al gauw bij L'Oreal uit als beter merk(vind ik). Ik heb geen zin om straks een creme te kopen voor 2 tientjes per pot, als ik er na een dag al achterkom dat ik het te dik of whatever vind. Verder kan ik natuurlijk altijd proefjes halen bij een goede parfumerie, maar daar heb ik niet echt het geld voor(om daarna dus daadwerkelijk de creme te kopen)
probeer je ons nu te motiveren op je te stemmen straks?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat de poll nog niet open is volgens mij
Een of andere voor mij onbekende heeft Tha_Erik en mij genomineerd, dus dan sta je er ineens tussen.
Maar ja, ik moet tegen Dizer opboksen (da's mijn overbuurman zo ongeveer in Eindhoven) en dat win ik nooit (want dan rost ie me in mekaar).
Pff en niemand die mij nomineerdquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een of andere voor mij onbekende heeft Tha_Erik en mij genomineerd, dus dan sta je er ineens tussen.
Maar ja, ik moet tegen Dizer opboksen (da's mijn overbuurman zo ongeveer in Eindhoven) en dat win ik nooit (want dan rost ie me in mekaar).
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Even hier neerzetten om belsezar te ownen
Nee, we gunnen het gepeupel hun pleziertjes.quote:
Slechte verliezerquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Nee, we gunnen het gepeupel hun pleziertjes.
Er schijnt dat maandelijks op honderden Sharpei's de anti-rimpel creme van Oil of Olaz wordt uitgetestquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ik gebruik Oil of OlazGeen idee hoe dat met dierproeven zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind er eigenlijk maar weinig knappe mannen tussen zitten, 2 of 3 hooguitquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, creme was maar één voorbeeld hoor, mascara gebruik ik ook van L'Oreal. Deze bevalt me gewoon erg goed, maar ik moet wel eens verder kijken dan mijn neus lang is. En voor mascara is een duur alternatief wel prima, aangezien ik daar een stuk langer mee doequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Ripley het volgende:
ah ja, creme. Sorry, ik zat meer aan de mascara te denken.
Ik gebruik Oil of OlazGeen idee hoe dat met dierproeven zit.
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:37 schreef djayzz het volgende:
Het zal waarschijnlijk niet heel veel uitmaken als je het niet meer koopt idd, maar het idee erachter weerhoud je ook niet?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
probeer je ons nu te motiveren op je te stemmen straks?
Dizer & Lasterquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk maar weinig knappe mannen tussen zitten, 2 of 3 hooguit
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Er schijnt dat maandelijks op honderden Sharpei's de anti-rimpel creme van Oil of Olaz wordt uitgetest
SharpeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Nee, we gunnen het gepeupel hun pleziertjes.
Als ik dat was had ik me niet zo makkelijk gewonnen gegevenquote:
Sharpeiquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk gedeelte van: "Jongens, stemmen he" leek daar NIET op dan?
(ik was het accentueren vergeten)quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Mijn neef heeft een kruising sharpei/pitbull, die ziet er zo maf uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sharpei
Vooral de puppies zien er zo lief te heet gewassen uit!
Zo van "Vel uitgedaan, gewassen, hond gekrompen, maar vel toch weer terug aan"
Ja behalve voor Kreator dan natuurlijk, maar het was wel een werp naar de pity-vote jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
(ik was het accentueren vergeten)
dat motiveert enorm natuurlijk!
Hoezo niet voor krea?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja behalve voor Kreator dan natuurlijk, maar het was wel een werp naar de pity-vote ja
Neuh, laster niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedemiddag!!
Wat zijn de weekend plannen?!
Even gequote omdat ie in het verkeerde topic postquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb vanavond een gruwelijk tof optreden in een club hier in Hoornpaar gasten uit Schagen die ik op vakantie had leren kennen komen ook
Morgen naar Qlimaxxxx![]()
![]()
!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, creme was maar één voorbeeld hoor, mascara gebruik ik ook van L'Oreal. Deze bevalt me gewoon erg goed, maar ik moet wel eens verder kijken dan mijn neus lang is. En voor mascara is een duur alternatief wel prima, aangezien ik daar een stuk langer mee doe![]()
[..]
Nee, eigenlijk nietMisschien toch wel, want google laat me dingen zien die ik nog nooit gezien had (ik heb me er nog nooit in verdiept..)
Wandelen, film kijken, uitslapenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik dus in het andere topic posten![]()
Maar wat zijn de weekend plannen?
Je maakte mij wakker.quote:
Vanavond schaatsen en wss stappenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Niks mis met Limburg tochquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wandelen, film kijken, uitslapenen dat allemaal in limburg
![]()
Ik gok dat ik weet waar je heengaat!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
naarquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee, niks mis met Limburgquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niks mis met Limburg toch?
Maar ga je dat alleen doen of...?
Nu de volgende stappen nogquote:
Mopjequote:
Vanavond mijn auto laten maken en met mijn beste vriendje afgesprokenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
Mopje![]()
Ik ben toch lekker begonnen met lezen![]()
Limburg? Waarom limburg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Misschien omdat die persoon daar vandaan komt?quote:
O die vind ik op die foto best te doen.quote:
Dat ik naar limburg ga? nee hoorquote:
waarom nietquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niks mis met Limburg toch?
Ik wel! Ik haat eten op bedquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die vind ik op die foto best te doen.
Op de andere iets minder.
Maar ik zou hem niet uit bed schoppen als ik merkte dat ie kruimelde met de crackers,.
Je slaat de spijker op zijn kop schat!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien omdat die persoon daar vandaan komt?
Tja, mijn specialiteitquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop schat!
Thnx!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh veel plezier djayzz(voor ik het vergeet). Ik wil alles weten
Nee hoor, gewoon verbaasd. Als je het maar naar je zin hebtquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat ik naar limburg ga? nee hoor
Vorige week ook geweest, een vriendin heeft daar een kamer sinds kort
[..]
waarom niet
Ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat ik weet waar je heengaat!
Sorry, ik zal nu ophouden met hackenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
Gaat goed daar!
http://www.nu.nl/binnenla(...)delijke-storing.html
Dag gaat goed komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon verbaasd. Als je het maar naar je zin hebt
Mentaal of fysiek 24 jaar?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Nah, waarschijnlijk woensdagavond trainen voor die nominatie/uitreiking.
De choreograaf doet ook mee, dus mocht mijn schouder er weer uit vliegen dan neemt ie't maar lekker over
Mannen van 31 moeten ook niet aan projecten meedoen die een leeftijdsgrens van 24 hebben![]()
Ik ook! Ik ook! Ik ook!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Nieuwsgierig ding!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Dus als een geil mokkel een kruimeltje in je bed laat vallen zeg jij "Ja ho eens ff! Dat haat ik hoor! ERUIT!!!!!!!!"quote:
Je hebt teveel naar een patsertje uit amerika op tv gekeken. En zijn barbie pop vrouwquote:
quote:
Hehequote:
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef JoeBravo het volgende:
weer weekend met m'n zoontje doorbrengen, dus hopen dat het iig droog blijft.
een huis voor een laag bedrag kopen, opknappen door simpele ingrepen en dan weer verkopenquote:
quote:
Jij niet zeker!quote:
Tof! ik hoop met je meequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:19 schreef JoeBravo het volgende:
weer weekend met m'n zoontje doorbrengen, dus hopen dat het iig droog blijft.
Ja, maar ik vraag er niet om & Ik hoor het toch welquote:
Ik heb geen tv meer dus ik heb niks gezienquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt teveel naar een patsertje uit amerika op tv gekeken. En zijn barbie pop vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |