Dizer & Lasterquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk maar weinig knappe mannen tussen zitten, 2 of 3 hooguit
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Er schijnt dat maandelijks op honderden Sharpei's de anti-rimpel creme van Oil of Olaz wordt uitgetest
SharpeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Nee, we gunnen het gepeupel hun pleziertjes.
Als ik dat was had ik me niet zo makkelijk gewonnen gegevenquote:
Sharpeiquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk gedeelte van: "Jongens, stemmen he" leek daar NIET op dan?
(ik was het accentueren vergeten)quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Maar ja, ik moet tegen Dizer opboksen (da's mijn overbuurman zo ongeveer in Eindhoven) en dat win ik nooit (want dan rost ie me in mekaar).
Mijn neef heeft een kruising sharpei/pitbull, die ziet er zo maf uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sharpei
Vooral de puppies zien er zo lief te heet gewassen uit!
Zo van "Vel uitgedaan, gewassen, hond gekrompen, maar vel toch weer terug aan"
Ja behalve voor Kreator dan natuurlijk, maar het was wel een werp naar de pity-vote jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
(ik was het accentueren vergeten)
dat motiveert enorm natuurlijk!
Hoezo niet voor krea?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja behalve voor Kreator dan natuurlijk, maar het was wel een werp naar de pity-vote ja
Neuh, laster niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedemiddag!!
Wat zijn de weekend plannen?!
Even gequote omdat ie in het verkeerde topic postquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb vanavond een gruwelijk tof optreden in een club hier in Hoornpaar gasten uit Schagen die ik op vakantie had leren kennen komen ook
Morgen naar Qlimaxxxx![]()
![]()
!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, creme was maar één voorbeeld hoor, mascara gebruik ik ook van L'Oreal. Deze bevalt me gewoon erg goed, maar ik moet wel eens verder kijken dan mijn neus lang is. En voor mascara is een duur alternatief wel prima, aangezien ik daar een stuk langer mee doe![]()
[..]
Nee, eigenlijk nietMisschien toch wel, want google laat me dingen zien die ik nog nooit gezien had (ik heb me er nog nooit in verdiept..)
Wandelen, film kijken, uitslapenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik dus in het andere topic posten![]()
Maar wat zijn de weekend plannen?
Je maakte mij wakker.quote:
Vanavond schaatsen en wss stappenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Niks mis met Limburg tochquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wandelen, film kijken, uitslapenen dat allemaal in limburg
![]()
Ik gok dat ik weet waar je heengaat!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wandelen, film kijken, uitslapenen dat allemaal in limburg
![]()
naarquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee, niks mis met Limburgquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niks mis met Limburg toch?
Maar ga je dat alleen doen of...?
Nu de volgende stappen nogquote:
Mopjequote:
Vanavond mijn auto laten maken en met mijn beste vriendje afgesprokenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
Mopje![]()
Ik ben toch lekker begonnen met lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |