ik ben een erg kieskeurige eter dus ik vond het niet zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk
Was het lekker en wat heb je uiteindelijk gegeten?
Wil je mijn sommetjes eens maken?quote:
Neequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil je mijn sommetjes eens maken?
Nee wel eigen cash inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met geld wel inderdaad. Alleen wel veel eigen geld dan, want banken staan op dit moment niet te popelen om 6 hypotheken te gaan verstrekken.
Ik weet het, ik heb dan ook valsgespeeld met statistiekquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, wij hebben alleen een tabellenboekje om bepaalde waardes over te nemen, maar de "sommen" moet je wel allemaal kennen (en die haal je té makkelijk door elkaar)
daar heb ik gelukkig mijn vader dus voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met geld wel inderdaad. Alleen wel veel eigen geld dan, want banken staan op dit moment niet te popelen om 6 hypotheken te gaan verstrekken.
Papillen lieverdquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben een erg kieskeurige eter dus ik vond het niet zo
Maar mn salade en toetje waren heerlijk!! (echt dat toetje!!! het heette het chocoladedessert of hoe je dat ook spelt... allerlei heerlijkheden van chocolade o.a. witte chocolade moes met stukjes witte chocolade die smolt op je tong)
Ik eet ook geen vlees dus heb je vaak maar een of twee opties per gang
Mn vriend zei dat het de lekkerste lam was die hij in jaren op had dus het zal wel goed zijn geweest
Mijn lievelingseten is friet en drinken fernandez
mijn smaakpupillen zijn dus niet iets waar je op af wil gaan haha
Owja uiteraardquote:
Door goed gedrag kreeg je 50% minder straftijd?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je na anderhalve week vraagt hoe lang een 3 weken ban duurt, is dit kennelijk het gevolg.
Behalve als je dat dan weer gaat zeggen in een topic, dan duurt het weer gewoon 3 wekenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je na anderhalve week vraagt hoe lang een 3 weken ban duurt, is dit kennelijk het gevolg.
Kort door de bocht: Dus de mensen die ons IN de crisis hebben gebracht, die worden er toch ook welw eer beter van?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee wel eigen cash inderdaadDan kan je je slag slaan uit deze crisis
Zo kan je het zien inderdaad. Je kan het zelfs zover doorvoeren door te zeggen dat dit weer een truuk is om de rijken op termijn nog rijker te makenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kort door de bocht: Dus de mensen die ons IN de crisis hebben gebracht, die worden er toch ook welw eer beter van?
meestal wel jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kort door de bocht: Dus de mensen die ons IN de crisis hebben gebracht, die worden er toch ook welw eer beter van?
Dat heb ik ook wel geantwoord.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef djayzz het volgende:
Behalve als je dat dan weer gaat zeggen in een topic, dan duurt het weer gewoon 3 weken
Ok en nu pakken we allemaal de cyanidepillen en klokslag 15:00 bijten we ze simultaan stuk.quote:
Daarom zei ik ook kort door de bochtquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meestal wel ja
maar mijn papa had niets met de crisis te maken hoor
Wat Zwelgje?quote:
gezelligquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok en nu pakken we allemaal de cyanidepillen en klokslag 15:00 bijten we ze simultaan stuk.
Kopje thee en een koekje erbijquote:
quote:
Nee nee, we hebben er allemaal geen zin meer in dus iedereen doet bewust mee.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]vergiftigd koekje, dan weet niet niemand dat wij het waren!
Owquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee nee, we hebben er allemaal geen zin meer in dus iedereen doet bewust mee.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat zo'n moderator mij een zielige kneus noemde en ik reageerde met domme kut. Ofzoiets.
Dat zijn er nogal wat jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Lotusss het volgende:
Nog even spuit 11:
@Ripley: Oil of Olaz is onderdeel van l'Oréal, net zoals de duurdere merken zoals Lancôme en Vichy. Als je op loreal.com kijkt aan de rechterkant, dán zie je pas hoe groot l'Oréal eigenlijk is... beschamend gewoon!
Net op tijd, ik heb mijne al opquote:
Beetje overdreven om daar 3 weken ban voor te geven. Welke mod eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat zo'n moderator mij een zielige kneus noemde en ik reageerde met domme kut. Ofzoiets.
Dan moet je niet zeurenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog wat dingen op m'n todo lijstje staan, die ik vandaag af wil hebben.
wie wie wie wie?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Lotusss het volgende:
Nog even spuit 11:
@Ripley: Oil of Olaz is onderdeel van l'Oréal, net zoals de duurdere merken zoals Lancôme en Vichy. Als je op loreal.com kijkt aan de rechterkant, dán zie je pas hoe groot l'Oréal eigenlijk is... beschamend gewoon!
Oeh ik doe een gok: Biogarde!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die: Uitkijken met kinder-buggy's van MacLaren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
Beetje overdreven om daar 3 weken ban voor te geven. Welke mod eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |