Die was ik vergeten te excluden. Krijg er wel vaker een ban door. Maar dit was meer Tong's ontzettend toffe repertoir, awar ik op reageerde.quote:
Zelfingenomen kuthoerquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
wie wie wie wie?
Zou ik ook iemand kunnen laten bannen die mij een zelfingenomen kuthoer noemde dan?
Verder gebruik ik als crémepjes vooral Oil of Olaz en als ik een keer geld heb Clinique.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Verbaast me niets verder hoor, op elk gebied zijn er van die verborgen conglommeraten
Arme jongenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:07 schreef Kreator het volgende:
mijn 'hoer dan op' werd denk ik wat te zwaar opgveat.
Zal vast wel door de hormonen komen en het last hebben van hun irritante kut kinderen dat ze er zo overtrokken op reageren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:07 schreef Kreator het volgende:
mijn 'hoer dan op' werd denk ik wat te zwaar opgveat.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Omg!!!
Ik ga samen wonen!
Singles is misschien niet het topic om er zo blij over te doen, dus als jullie het erg vinden moeten jullie het maar zeggen
Maar ik moest gewoon even enthousiast rondstuiteren hier en daar
Schattig! Leuk voor jequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Omg!!!
Ik ga samen wonen!
Singles is misschien niet het topic om er zo blij over te doen, dus als jullie het erg vinden moeten jullie het maar zeggen
Stiekem deed je dat toch al?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Omg!!!
Ik ga samen wonen!
Dat is ineens zeg! Tof!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Omg!!!
Ik ga samen wonen!
Ja man, je kan echt niks zeggen in OUD of je hoofd wordt er afgebeten. Wat een kutwijven daarquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zal vast wel door de hormonen komen en het last hebben van hun irritante kut kinderen dat ze er zo overtrokken op reageren.
Gefeliciteerd! Wist niet eens dat je weer een vriend had.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Omg!!!
Ik ga samen wonen!
Ja stiekum doen we dat alquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem deed je dat toch al?
Wel tof!
volgende maand al 2 jaarquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wist niet eens dat je weer een vriend had.
Is geloof ik nooit anders geweestquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wist niet eens dat je weer een vriend had.
Nooit was overdreven maar al sinds ik in singles kom iigquote:
Jawel!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is geloof ik nooit anders geweest
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja man, je kan echt niks zeggen in OUD of je hoofd wordt er afgebeten. Wat een kutwijven daar
Gefeliciteerd schat!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja stiekum doen we dat al
maar nu gaat hij echt zijn kamer opzeggen en al zn spullen hier heen doen
En we moeten een gezamelijke rekening en zo (die gingen we toch al openen dus ja dat is ook niet echt meer een stap dan of zo maar toch)
ik vind het toch wel een beetje vreemd hihi
het is de eerste keer voor mij
Tnx iedereen voor de lieve reacties
Oja, want hij huurde toch eerst een kamer in "jouw" huis?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja stiekum doen we dat al
maar nu gaat hij echt zijn kamer opzeggen en al zn spullen hier heen doen
En we moeten een gezamelijke rekening en zo (die gingen we toch al openen dus ja dat is ook niet echt meer een stap dan of zo maar toch)
ik vind het toch wel een beetje vreemd hihi
het is de eerste keer voor mij
Tnx iedereen voor de lieve reacties
Oh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is geloof ik nooit anders geweest
Ik lijd er niet onder verder hoor. Maar ik vind ze gewoon wat hysterischquote:
2 jaar te laat feitosaquote:
Dat is dus ook een reden dat ik er nooit kom. Verplicht alle baby's de mooiste van de wereld vinden ("wat een... leuk... kind")...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik lijd er niet onder verder hoor. Maar ik vind ze gewoon wat hysterisch
nee hij heeft nog gewoon een studentenkamer ergens anders in de stad!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, want hij huurde toch eerst een kamer in "jouw" huis?
Wel tof hoor
Ik kom er wel eens omdat mijn zusje net een kind heeft en ik niks snap van al die begrippen en zo. Maar als je dan een vraag post zijn de dames eerst 3 pagina's bezig met ruzie maken met elkaar over wie zijn kind goed of slecht opvoedtquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is dus ook een reden dat ik er nooit kom. Verplicht alle baby's de mooiste van de wereld vinden ("wat een... leuk... kind")...
Buiten dat ben ik ook niet echt een moedertypje.
Niet dat ik d,r wilde, maar ik ben een beetje verstrooid.quote:
Rhutje is anders leuk hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niet dat ik d,r wilde, maar ik ben een beetje verstrooid.
Laat het maar rijkelijk vloeienquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
baby's scare me brrrr
ik ga naar de kroeg! even proosten op het geheel en zo
uiteraard wou je mij welquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niet dat ik d,r wilde, maar ik ben een beetje verstrooid.
Dat verdient inderdaad een hele grotequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens omdat mijn zusje net een kind heeft en ik niks snap van al die begrippen en zo. Maar als je dan een vraag post zijn de dames eerst 3 pagina's bezig met ruzie maken met elkaar over wie zijn kind goed of slecht opvoedt
Heb ik meer gehoord ja. Vooral het einde schijnt tenenkrommend te zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Gisteren naar 2012 geweest. Mooie special eefects, interessant groot verhaal, maar de verhaallijn van d ehoofdrolspelers was echt zooooooooooooo slecht en cliche
Oh ik vond hem wel coolquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef Feitosa het volgende:
Gisteren Inglorious Basterds gekeken. Wat een kutfilm zeg!
En? Gaan we allemaal dood over een paar jaar?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Gisteren naar 2012 geweest. Mooie special eefects, interessant groot verhaal, maar de verhaallijn van d ehoofdrolspelers was echt zooooooooooooo slecht en cliche
Ik dacht nu? met die koekjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En? Gaan we allemaal dood over een paar jaar?
Ok, ik was al niet van plan om hem in de bioscoop te gaan kijken, maar nu weet dat ik helemaal zekerquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat trouwens van alle films van Roland Emmerich (Independence Day, The Day After Tomorrow). Mooi en indrukwekkend hoor, maar wat een slecht amerikaans verhaaltje verderquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik meer gehoord ja. Vooral het einde schijnt tenenkrommend te zijn.
Zoals ik toen al zei, die cyanide is best een goede drug, heb je nog een paar pilletjes ervan?quote:
Ja, maar dan nog is het niet een van zijn beste filmsquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ik vond hem wel coolJe moet natuurlijk wel van Quentin Tarantino films houden.
Ow, ja hoor! heb nog een doos van 100 liggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals ik toen al zei, die cyanide is best een goede drug, heb je nog een paar pilletjes ervan?
Dat zeker niet neequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog is het niet een van zijn beste films
Klopt, ook niet de slechtste gelukkig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maandag als je weer terug bent uit Limburg kom ik wel even langs om ze op te halenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, ja hoor! heb nog een doos van 100 liggen
Is het einde net zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Echt wel. Z'n vorige 3 films waren zwaar kut. Deze was weer top.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Ripley het volgende:
Dat is goedquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maandag als je weer terug bent uit Limburg kom ik wel even langs om ze op te halen
Sowieso is zijn vroege werk het beste, daarna lijkt het wel of hij door zijn opgebouwde naam prive projectjes ging doen en kon doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt wel. Z'n vorige 3 films waren zwaar kut. Deze was weer top.
Niks, hoor. Limburg basher ben ik niet als je dat denkt. Ken aardige mensen die daar wonenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is goed![]()
daar hou ik je aan, en wat heb je met limburg?
Ik zou woensdag gaan. In de munt. Zaal stampvol. Enige plekje vrij; vooraan. Na een uur weggegaan, ik ga niet "relaxed" een filmpje kijken om een stijve nek op te lopen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Bij The Proposal toch wel?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou woensdag gaan. In de munt. Zaal stampvol. Enige plekje vrij; vooraan. Na een uur weggegaan, ik ga niet "relaxed" een filmpje kijken om een stijve nek op te lopen.
Toen zaten we niet helemaal vooraan hoorquote:
De 3e rij danquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen zaten we niet helemaal vooraan hoor
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef automatic_ het volgende:
Toen zaten we niet helemaal vooraan hoor
Dat kwam natuurlijk door jou als gezelschap!quote:
Ik was er ook bijquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk door jou als gezelschap!
Ik moet alles voorkauwen hier, zucht.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk door jou als gezelschap!
Ik moet alles voorkauwen hier, zucht.
Het verschilt per zaal. Ik moet hier echt een flink stuk naar boven kijken en elke seconde mijn hele hoofd bewegen om alles in beeld te kunnen volgen. Nee bedanktquote:
En dat maakte het voor mij weer goedquote:
Dat is idd niet relaxed. Volgende keer beterquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het verschilt per zaal. Ik moet hier echt een flink stuk naar boven kijken en elke seconde mijn hele hoofd bewegen om alles in beeld te kunnen volgen. Nee bedankt
En ook jij bleef zitten. Ergo, het kwam door Djayzzquote:
Hehequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ook jij bleef zitten. Ergo, het kwam door Djayzz
Op blijven letten he djayzzquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ook jij bleef zitten. Ergo, het kwam door Djayzz
Wat voor voorstelling?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:51 schreef Tally het volgende:
Ik ga straks naar het theatereerst even andere panty aantrekken
En daarna heb ik nog een feestje hoor ik net
Logic. It bends anyway you wantquote:
Arie Koomen. Speelt bij ons in het theater.quote:
Een uur of acht doen?quote:
Leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Arie Koomen. Speelt bij ons in het theater.
Tofquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Arie Koomen. Speelt bij ons in het theater.
sgoedquote:
Handig hequote:
Ik hoop het.quote:
Onwijs handigquote:
En, mogen wij de reden weten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maaris er. En de reden is leuk. Dus zal de avond vast leuk worden
Dat dus! Adios!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef Kluts het volgende:
TERUGWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!![]()
POST!!!!!
Ook hoiquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef Kluts het volgende:
TERUGWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!![]()
POST!!!!!
Jaaaaaaaaaaaquote:
Ow, dat is even wat minderquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Vandaag zijn we precies 10 jaar bij elkaar
Hij zou vandaag vrij zijn. En zou het huis vol zetten met rode rozen (kreeg ik bij onze eerste date). En zou voor lekker eten zorgen. En zou het gezellig maken thuis.
Ware het niet dat hij gister te horen heeft gekregen dat hij na 15 december geen baan meer heeft en zijn vrije dag voor vandaag heeft moeten inleveren.
Das een domper maar alsnog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef Tally het volgende:
Das onwijs minder. Mja. We gaan er een leuke avond van maken.
Daarna gaan we nog naar een feestje van zijn Tante om de hoek.
Dus nog een biertje drinken voor ik weer op mijn hakken naar huis mag lopen
Awwww.. kut zeg!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Vandaag zijn we precies 10 jaar bij elkaar
Hij zou vandaag vrij zijn. En zou het huis vol zetten met rode rozen (kreeg ik bij onze eerste date). En zou voor lekker eten zorgen. En zou het gezellig maken thuis.
Ware het niet dat hij gister te horen heeft gekregen dat hij na 15 december geen baan meer heeft en zijn vrije dag voor vandaag heeft moeten inleveren.
Da's nie de V van V toch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Gezien die V in je icon en titel, volg je ook de nieuwe serie V?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |