Zal ik je eens wat vertellen. Er is geen CO2-probleem dat is de grofste leugen die er ooit verkondigd is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:21 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Auto uit 1997 gaat ook meer betalen. Old timers zijn denk ik de grootste slachtoffers van de km-registratie systeem. Terecht: vervuiler betaald.
Omdat het niet te bewijzen is dat ik ergens was, als mijn gsm ergens was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:37 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Hmmmm. Raar. Leg eens uit. Waarom wordt er nog geflitst? Justitie kan prima middels GSM verkeer al volgen wanneer iemand in de fout gaat tijdens het autorijden. Erg makkelijk om die gegevens te koppelen en kijken of een bestuurder de fout in gaat. Daarnaast is het juridisch ook veel beter aan te tonen dat de juiste persoon wordt aangesproken. Het is niet aannemelijk dat je met de GSM van de buurman gaat rijden.
Dus maw. Leg eens uit waarom nu NIETS met GSM gegevens wordt gedaan en straks wel met km registratie gegevens. Gaarne uitleggen en met legitieme redenen komen. Zolang je dat nu kan zijn al je argumenten die je hebt tegen een km registratie systeem totale onzin.
maar dan hebben we toch nog steeds een probleem of niet somsquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
Een gemiddeld dikzak (of koe) produceert al meer uitstoot dan een auto. V
dus dat is met een auto anders?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Omdat het niet te bewijzen is dat ik ergens was, als mijn gsm ergens was.
Verder hoef ik mijn telefoon niet bij me te hebben en hoef ik hem niet verplicht aan te hebben staan. Verder heeft niet iedereen een mobieltje..
Welk probleem?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
maar dan hebben we toch nog steeds een probleem of niet soms
Wat hebben vrachtschepen er mee te maken? Gaat Laura soms ook kilometerheffing betalen op de fietspaden in de oceaan, zodat we gelijk weten waar ze is als ze tegen een vrachtschip aanstuiterd?quote:
we kunnen ook de bomen in het oerwoud laten staan....quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:43 schreef Metalfrost het volgende:
Oplossing: meer bomen kweken en planten.
dat we steeds meer co2 uitstoten. of auto, koe of je zelf...quote:
ja, de spionageapparatuur moet, op straffe van gevangenisstraf of een belachelijk hoge boete aan hebben staan, zodat je getraceerd kunt worden.quote:
waarom zou iemand aan mij moeten vragen waarom ik niet in mijn auto heb gezeten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
ja, de spionageapparatuur moet, op straffe van gevangenisstraf of een belachelijk hoge boete aan hebben staan, zodat je getraceerd kunt worden.
Natuurlijk kun je je auto uitlenen, maar dan schijn je zelf te moeten bewijzen dat iemand anders reed.
Lijkt me niet echt een probleem.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:45 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dat we steeds meer co2 uitstoten. of auto, koe of je zelf...
Dat is natuurlijk wel een probleem wat gewoon aangepakt moet worden.quote:en aan de andere kant steeds minder mogelijkheden zijn om co2 op te nemen omdat het oerwoud kleiner wordt,
Als het al waar is, wat is precies het probleem?quote:het water warmer etc
Krijg je straks een extra heffing op het eten van bruine bonen, darmgas is een nog heftiger broeikasgas dan kooldioxide..quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:45 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dat we steeds meer co2 uitstoten. of auto, koe of je zelf...
en aan de andere kant steeds minder mogelijkheden zijn om co2 op te nemen omdat het oerwoud kleiner wordt, het water warmer etc
Ook dat is een hoax.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:43 schreef Metalfrost het volgende:
Oplossing: meer bomen kweken en planten.
ik zie al zo een apparaat komen dat je verplicht op je hol moet zetten zodat ze kunnen meten hoeveel je moet betalen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Krijg je straks een extra heffing op het eten van bruine bonen, darmgas is een nog heftiger broeikasgas dan kooldioxide..
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ook dat is een hoax.
Ja bomen zetten CO2 om in zuurstof, echter als een boom doodgaat en verteerd komt al de CO2 weer vrij.
Oldtimers (t/m bouwjaar 1987) zijn vrijgesteld van deze hele excercitie!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:21 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Auto uit 1997 gaat ook meer betalen. Old timers zijn denk ik de grootste slachtoffers van de km-registratie systeem. Terecht: vervuiler betaald.
Ja dat kan, EN meer bomen planten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Matty___ het volgende:
[..]
we kunnen ook de bomen in de oerwoud laten staan....ipv 40 voetbalvelden per dag te kappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |