quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee toch niet, ik moet nog veel leren over wat rellen zijn en wat niet
LIEF ZIJN HEquote:
Het kost me nog meer aan moeite/telefoonkosten straksquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Suf zeg
Ik hoop dat je het gewoon vergoed krijgt, maar al dat geregeld steeds weer
Check: http://forum.fok.nl/user/history/266302quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hier in F & F in dat topic over die papegaai
Oh ja Sanne, die 'ken' ik volgens mij wel. Nog wat dubieuze obscure muziekjes mee uitgewisseld @ FoBo ooit volgens mijquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met Re / vrienden (Sanne en Muad Dib)
Zondag weer naar mn moeder
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Check: http://forum.fok.nl/user/history/266302
Dat was mijn kloontje![]()
Pubers op FOK Dat topic had ik dus met die kloon geopend
[KLB FB] Daar gaat de échte Robijn helemaal uit dr plaat tegen Shmoopy.
Mooie was dat ik met Shmoopy zat te PMen, want die had eerst echt zoiets van 'hmm die kloon kan eigenlijk niet dus stop maar', maar toen die échte Robijn zo debiel tegen haar deed mocht ik nog ff doorgaan
Oh ik wil dr wel een met een bioharzardteken voor voor Billy zn aarsquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:07 schreef Pagan het volgende:
Hoe bedenkt je het, neem dan gewoon een hond met hangende staart als je het derde oog niet wilt zien.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ekt-hondenkont-.html
Ach eigen schuld, ze ging de avond ervoor echt mega uit dr plaat tegen mij in een KLB topic over MJ-fans, dat ik op moest rotten en dat ik een dronken sukkel was ofzo (schijnbaar omdat het zaterdag 23:00 was dacht ze dat ik wel dronken was), want we zaten in MUZ en niet in KLB/ONZ en iedereen moest z'n muil over MJ houden.quote:
Nou inderdaad, je moet ook echt die KLB FB en dat topic teruglezen, te flauw gewoon, ze roept wel 10x 'en nu ben ik echt weg van dit kinderachtige zooitje', en dan 5 minuten later wéér iets posten. En Shmoopy uitschelden a la 'Mens, doe gewoon je werk en haal die posts weg!'quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:13 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja Robijn
Die bleeeeef maar terugkomen
Maar ze is weer gespot dus?
Herkenbaar, helaas.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik wil dr wel een met een bioharzardteken voor voor Billy zn aars
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:14 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik ben al weg. Ik wilde dit echter nog even rechtzetten. Is toch niet normaal??
Dat bedoel ik nou. GRENZELOOS.
Bovendien wordt dit topic niet eens gesloten, dat slaat nergens op.
Ach, de nostalgie, dit soort kretenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ook iets uit de Fok cultuur. Iemand heel snel een huillie noemen. Jongens jullie moeten eens weten, hoeveel mensen uit de ECHTE wereld Fok niet moeten.
quote:
ja, hier ook. En toen ging ik naar buiten en ging het regenenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:05 schreef oh-oh het volgende:Het ziet dr gewoon uit of ik met zonder jas en met zonder mouwen naar buiten kan zo
Er staat idd een vrij harde wind, uit het zuiden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ruik je hem tot daar????????
Mijn welgemeende excuses
Donkere wolkquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, hier ook. En toen ging ik naar buiten en ging het regenen
Ga ik doen hoor Nokquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:47 schreef nokwanda het volgende:
Pffft, ik ben echt weg voor vandaag hier. Is er eeens iets echt humoristisch (itt tot alle ranzigheden) en gaat het eens ergens over dat grappig wordt gebracht, wordt er weer gezeurd. ZUCHT!!!!!!![]()
Ik vind die verhalen juist heel origineel gevonden. (dus je mag er best een geërgerde en enigzins nukkige Nok in verwerken die loopt te verzuchten dat het weer eens nergens over mag gaan. Ik lees het misschien vanavond wel)
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee toch niet, ik moet nog veel leren over wat rellen zijn en wat niet
Ik zeur toch niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:47 schreef nokwanda het volgende:
Pffft, ik ben echt weg voor vandaag hier. Is er eeens iets echt humoristisch (itt tot alle ranzigheden) en gaat het eens ergens over dat grappig wordt gebracht, wordt er weer gezeurd. ZUCHT!!!!!!![]()
Ik vind die verhalen juist heel origineel gevonden. (dus je mag er best een geërgerde en enigzins nukkige Nok in verwerken die loopt te verzuchten dat het weer eens nergens over mag gaan. Ik lees het misschien vanavond wel)
Nee jij niet maar het was niet te missen dat ons vriendelijk werd verzocht om ermee op te houden....quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zeur toch niet?ik vraag alleen Meneer Subtiel te gebruiken ipv MrSubtle... mag toch?
Oh dat heb ik dan serieus gemist, van mij hoeft er niet mee gestopt te worden hoor, mocht daar twijfel over bestaan...quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee jij niet maar het was niet te missen dat ons vriendelijk werd verzocht om ermee op te houden....
Kijk en daar doelde Nok dus op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan serieus gemist, van mij hoeft er niet mee gestopt te worden hoor, mocht daar twijfel over bestaan...
Nu ben ik wel benieuwd wat jouw muzieksmaak is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben zo eenzaam in mijn muzieksmaak dat ik het alleen nog draai als ik eens alleen ben. En dan zing ik ook heeeeel hard mee. Gelukkig zeggen mijn buren er niks van, want die hebben ook zo hun eigen momenten.
Mijn man heeft een totaal andere muzieksmaak dan ik. Dat is nou echt het ene ding waarin we totaal verschillend zijn. Zodanig dat we er op onze trouwdag maar voor hebben gekozen om het zonder muziek te doen
Het zit je niet mee he.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef bigbird het volgende:
Sow, geluncht (chips en koude pizza van gisteren) en nu weer tot 4 uur werken. Heb nergens meer zin in vandaag. Zeker niet na het nieuws dat onze besten vrienden ook nog eens uit elkaar gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |