quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Tombolofan en ik waren m.i. alleen aan het dollen om jullie hierheen te lokken. Is aardig gelukt trouwens.
ja hallo, dat dacht ik ook, maar nu heb ik weer een stuk geschreven!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Tombolofan en ik waren m.i. alleen aan het dollen om jullie hierheen te lokken. Is aardig gelukt trouwens.
conclusie: negatief aandacht vragen werkt...quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Negatief aandacht vragen noemen ze dat.
We hadden t beter kunnen negeren, maar dan had t dr maar mooi gestaan
En ik vind hem geweldig........quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, dat dacht ik ook, maar nu heb ik weer een stuk geschreven!![]()
*in schrijfstaking gaat...
pffff, is dat nog steeds niet gebeurd!!! Hij durft gewoon niet!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Is Zwabber nou al wakker eigenlijk en gaat ie cakes stomen vandaag???????
net gebeld. " ja dat wisten wij ook niet." Ik moet het groeneland maar bellen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk inderdaad. claimen bij de internist zou ik zeggen...
[..]
alsof onze schrijfseltjes heel ranzig worden...
die dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het nou echt te veel gevraagd om er gewoon niet bij betrokken te raken?
je kan wel in zo'n reclame van "dat moet toch beter kunnen"... sterkte!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
net gebeld. " ja dat wisten wij ook niet." Ik moet het groeneland maar bellen.
Nou had ik die al gemaild, maar toch.
En nu moet ik dus de dokter (ha) bellen, want ik heb wel heerlijk geslapen, maar maar iets van 3u ofzo. Dus dit werkt ook niet optimaal. En de internist moet naar london, dus ik moet het met de HA fixen15:15 kan ik er heen.
Serieus, wat een takke bende
Wacht nou ff.quote:
Je hebt PM.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:47 schreef nokwanda het volgende:
Pffft, ik ben echt weg voor vandaag hier. Is er eeens iets echt humoristisch (itt tot alle ranzigheden) en gaat het eens ergens over dat grappig wordt gebracht, wordt er weer gezeurd. ZUCHT!!!!!!![]()
Ik vind die verhalen juist heel origineel gevonden. (dus je mag er best een geėrgerde en enigzins nukkige Nok in verwerken die loopt te verzuchten dat het weer eens nergens over mag gaan. Ik lees het misschien vanavond wel)
is persoonlijk toch? als mensen dat niet willen moeten we ze in hun waarde laten vind ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap het ook ff niet zo waarom onze nicknames er niet in mogen? Iedereen snapt toch dat het een verhaaltje is niet echt zo gaat![]()
En het zijn gewoon je FOK!-nicknames, niet je eigen naam ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |