Ik heb gisteren al om uitleg daarover gevraagdquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:11 schreef Qwea het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen...maar ik ben me pissig op de internist / hap
Oh een James Bond scene!!!!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo een boekje bevat toch altijd porrrrrrrrneau?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, eigenlijk is dat gewoon beledigend voor mij
OMFG , daar zijn we niet blij mee danquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben stiekem heleen van royen...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMFG , daar zijn we niet blij mee dan
Ooh, nou die heb ik gemist. Maar even een crosspostquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al om uitleg daarover gevraagd
Tis toch totaal debiel? Ik moet van de assistente van de internist maar de HAp bellen, en dat kost mij ruim 17 euro. Als het geen 20 is. En dat voor een klote handtekeningquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:52 schreef Qwea het volgende:
Oke, hey vraagje. Geen idee of jullie dat weten hoor. Maar de internist was te lam om terug te bellen en ik moest dus de HA bellen die dicht was en toen dus de HAP. Anyway... nu heb ik 5!!! oxazepam gekregen en moest even 23,55 zelf dokken
Die pillen kosten 2 a 3 euro ofzo. De rest was voor het recept omdat het via de HAP is gegaan. Dat ik die pillen zelf moet dokken snap ik, maar die 20 is toch vet aso? Enkel om een recept uit te schrijven. Kom op zeg. En helemaal omdat die kut internist te lam is om terug te bellen.
Kan ik dit nog ergens claimen? Ik dacht eerst bij de zorgverzekering. De pillen moet je zelf betalen = 3 euro ofzo.. maar het recept toch niet?
Omdat ik je dan haat tot op je botquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom niet?
ik moet toch iets met mn vrije tijd, Ton loopt de hele tijd in zn nakie te filmen...![]()
ik wilde hier inspiratie opdoen voor mn nieuwe boek...
oh, dan pas!quote:
eh, ik had wel een stukje weer, maar is het niet handiger om er mee te stoppen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:17 schreef nieslief het volgende:
Tombolofan!!!!! Ben je nog een vervolg aan het bedenken!!!!?
Geen idee, ik dacht dat 'down' gewoon down was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja vaak issie wel met vlagen online tijdens donwtime toch.
En dan heb je van die mensen die desperate zitten te f5en de hele dag en telkens proberen te posten![]()
Ik ga sowieso dit weekend mn pc pas aanzetten als zondag Het Kind weg is
belachelijk inderdaad. claimen bij de internist zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nou die heb ik gemist. Maar even een crosspost
[..]
Tis toch totaal debiel? Ik moet van de assistente van de internist maar de HAp bellen, en dat kost mij ruim 17 euro. Als het geen 20 is. En dat voor een klote handtekening
Een vriend heeft die pillen ook, op het doosje staat 6,55 ofzo voor 30 stuks. En de apotheker zelf zei ook dat die dingen geen reet kosten maar dat het zo duur was door de toeslag
alsof onze schrijfseltjes heel ranzig worden...quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:18 schreef MrSubtle het volgende:
(heb even weinig tijd om te reageren of alles te lezen, maar als er Meneer Subtiel staat of zoiets dan vind ik het prima. De manier waarop Google werkt betekent dat het waardes binnen een zelfde groep tekst aan elkaar koppelt, dus mocht het schrijfseltje heel ranzig worden dan wil ik liever niet dat m'n nick er direct bij staat in de zoek-acties
that's all)
Als we nou het ranzige gedeelte aan de fantasieen van onze lezers overlaten kan het denk ik geen kwaad dan maken we van Oh-Oh Oh-Jee en van Qwea Kweej ofzo Subtiel was al wel goed.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, ik had wel een stukje weer, maar is het niet handiger om er mee te stoppen?
voor we ruzie krijgen en alle namen moeten veranderen enzo?
Nou ik mag hopen dat jullie beter schrijven dat die talentloze taartquote:
Je wordt van harte uitgenodigd om ook een deel te verzinnen hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen dat jullie beter schrijven dat die talentloze taart
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hehe, dan is het downtime... weet jij hoe lang??
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef GlowMouse het volgende:
Zaterdag ergens tussen 10 en 12 uur gaan we down. Zet http://twitter.com/fokonderhoud alvast in je bookmarks.
Nee dank je!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je wordt van harte uitgenodigd om ook een deel te verzinnen hoor.
daar ben ik t ook wel mee eensdquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:05 schreef MrSubtle het volgende:
Ik blijf ook graag uit het schrijfseltje, al is het nog zo fictief
(omdat zoiets eeuwig via google opvraagbaar blijft)
daar heb je als posten dan wel nog zelf een groot deel van in de handquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, je hebt het over via Google terug te vinden, maar dat is zo met ál je posts hier toch?
Ik had liever ook geen avonturen meer van Greysquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als we nou het ranzige gedeelte aan de fantasieen van onze lezers overlaten kan het denk ik geen kwaad dan maken we van Oh-Oh Oh-Jee en van Qwea Kweej ofzo Subtiel was al wel goed.
Is het nou echt te veel gevraagd om er gewoon niet bij betrokken te raken?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als we nou het ranzige gedeelte aan de fantasieen van onze lezers overlaten kan het denk ik geen kwaad dan maken we van Oh-Oh Oh-Jee en van Qwea Kweej ofzo Subtiel was al wel goed.
Ik vind het prima hoor. Tombolofan en ik waren m.i. alleen aan het dollen om jullie hierheen te lokken. Is aardig gelukt trouwens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het nou echt te veel gevraagd om er gewoon niet bij betrokken te raken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |