quote:
ja, hier ook. En toen ging ik naar buiten en ging het regenenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:05 schreef oh-oh het volgende:Het ziet dr gewoon uit of ik met zonder jas en met zonder mouwen naar buiten kan zo
Er staat idd een vrij harde wind, uit het zuiden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ruik je hem tot daar????????
Mijn welgemeende excuses
Donkere wolkquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, hier ook. En toen ging ik naar buiten en ging het regenen
Ga ik doen hoor Nokquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:47 schreef nokwanda het volgende:
Pffft, ik ben echt weg voor vandaag hier. Is er eeens iets echt humoristisch (itt tot alle ranzigheden) en gaat het eens ergens over dat grappig wordt gebracht, wordt er weer gezeurd. ZUCHT!!!!!!![]()
Ik vind die verhalen juist heel origineel gevonden. (dus je mag er best een geėrgerde en enigzins nukkige Nok in verwerken die loopt te verzuchten dat het weer eens nergens over mag gaan. Ik lees het misschien vanavond wel)
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee toch niet, ik moet nog veel leren over wat rellen zijn en wat niet
Ik zeur toch niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:47 schreef nokwanda het volgende:
Pffft, ik ben echt weg voor vandaag hier. Is er eeens iets echt humoristisch (itt tot alle ranzigheden) en gaat het eens ergens over dat grappig wordt gebracht, wordt er weer gezeurd. ZUCHT!!!!!!![]()
Ik vind die verhalen juist heel origineel gevonden. (dus je mag er best een geėrgerde en enigzins nukkige Nok in verwerken die loopt te verzuchten dat het weer eens nergens over mag gaan. Ik lees het misschien vanavond wel)
Nee jij niet maar het was niet te missen dat ons vriendelijk werd verzocht om ermee op te houden....quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zeur toch niet?ik vraag alleen Meneer Subtiel te gebruiken ipv MrSubtle... mag toch?
Oh dat heb ik dan serieus gemist, van mij hoeft er niet mee gestopt te worden hoor, mocht daar twijfel over bestaan...quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee jij niet maar het was niet te missen dat ons vriendelijk werd verzocht om ermee op te houden....
Kijk en daar doelde Nok dus op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan serieus gemist, van mij hoeft er niet mee gestopt te worden hoor, mocht daar twijfel over bestaan...
Nu ben ik wel benieuwd wat jouw muzieksmaak is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben zo eenzaam in mijn muzieksmaak dat ik het alleen nog draai als ik eens alleen ben. En dan zing ik ook heeeeel hard mee. Gelukkig zeggen mijn buren er niks van, want die hebben ook zo hun eigen momenten.
Mijn man heeft een totaal andere muzieksmaak dan ik. Dat is nou echt het ene ding waarin we totaal verschillend zijn. Zodanig dat we er op onze trouwdag maar voor hebben gekozen om het zonder muziek te doen
Het zit je niet mee he.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef bigbird het volgende:
Sow, geluncht (chips en koude pizza van gisteren) en nu weer tot 4 uur werken. Heb nergens meer zin in vandaag. Zeker niet na het nieuws dat onze besten vrienden ook nog eens uit elkaar gaan...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef bigbird het volgende:
Sow, geluncht (chips en koude pizza van gisteren) en nu weer tot 4 uur werken. Heb nergens meer zin in vandaag. Zeker niet na het nieuws dat onze besten vrienden ook nog eens uit elkaar gaan...
Sterkte voor je in deze moeilijke tijd Bigbird, ik blijf hier ook duimen op een goede afloop.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef bigbird het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kijk en daar doelde Nok dus op.
Jij komt in het lijstje ontvangers......
quote:
Tsss ik moet eerst die andere boeken nog van je 'lenen' ook die van mam. Vergeet je die nu eens niet klaar te leggen!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:15 schreef gothic-blackie het volgende:
ik klaag zeer zeker nietscheelt dat uiteindelijk door mijn extra werk ik maar 3 uurtjes minder dan normaal heb gewerkt
en kan ik nu nog ff wat in t huisje doen voordat vriendje komt. offf t nieuwe boek van dan brown is ff uit gaan lezen
(en sus je gaat maar met mam vechten wie m eerder mag lenen
)
ach je komt toch de 12de, dan zoek je ze maarquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsss ik moet eerst die andere boeken nog van je 'lenen' ook die van mam. Vergeet je die nu eens niet klaar te leggen!!!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:16 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ach je komt toch de 12de, dan zoek je ze maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |