Ja, sorry, ik kijk niet wie een topic opent over Sinterklaas in welk forum. De reden?Volgens mij eerder al aangegeven hier. Kijk wel in NWS naar topics die evt naast elkaar kunnen lopen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:32 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dit lijstje was slechts ter illustratie. Zo van: als we dan voor elke mening over het onderwerp nog een apart topic openen krijg je zoiets. Anouk bleek toevallig inderdaad al een topic over te zijn.
Ik vond het juist wel waardevol omdat ook de moslims (twee) hier zeiden dat niet moslims dit willen, maar ze juist de vrijzinnigen tegemoet willen komen.quote:Maar om nou voor de mening van één moslim een apart topic naast Ergernis over multicultimijter te openen vind ik een beetje vreemd. Of het nou ondergesneeuwd zou raken of niet, het gaat hier gewoon om de mening van een individu dat toevallig moslim is.
Ik denk een kloon, maar hij is dichtquote:Op maandag 23 november 2009 10:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Rotterdamse campagne tegen verkeringsgeweld
Als ik bekeerd wil worden ga ik wel naar de EO.
Dank jequote:Op dinsdag 24 november 2009 17:59 schreef Hukkie het volgende:
Dubbeltopic:
'Laat BZN-nummer op arm tattoeëren'
'Laat BSN-nummer op arm tattoeëren'
Ik was er niet, en mijn gevoel zegt me dat fruts druk op zijn werk was en misschien dacht dat het een hoax was? Lijkt me een logische verklaring aan de hand van de reactiesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Disana het volgende:
Dit snap ik niet helemaal:
Burgers Service Nummer op linkerarm laten tatoeëren
Deze werd vanmiddag geopend maar dichtgegooid.
Uren later wordt deze geopend
'Laat BSN-nummer op arm tattoeëren'
en die blijft wel open.
De OP was serieus, jammer dat anderen het dan kennelijk verpest hebben. kunnen verpesten voor een TS.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik was er niet, en mijn gevoel zegt me dat fruts druk op zijn werk was en misschien dacht dat het een hoax was? Lijkt me een logische verklaring aan de hand van de reacties
Achteraf gezien heb je gelijk hoor... De bron (security.nl) vond ik niet overtuigend genoeg en gezien de reacties en ik kon op dat moment nog geen bijpassende bericht/bron vinden dacht ik idd dat het een hoax was. . Plus het feit dat ik steeds een onderhoudspagina zag werkte ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
De OP was serieus, jammer dat anderen het dan kennelijk verpest hebben. kunnen verpesten voor een TS.
Ach nou ja, in zekere zin was het ook een hoax, en die down times hielpen natuurlijk ook niet echt.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Achteraf gezien heb je gelijk hoor... De bron (security.nl) vond ik niet overtuigend genoeg en gezien de reacties en ik kon op dat moment nog geen bijpassende bericht/bron vinden dacht ik idd dat het een hoax was. . Plus het feit dat ik steeds een onderhoudspagina zag werkte ook niet echt mee.
Dat andere topic heb ik niet gezien, ben daarna ook weinig op Fok geweest. Pas thuis hoorde ik op het nieuws over dit onderwerp en dat er daadwerkelijk dus een folder was verspreid. Sorry
Eigenlijk heeft ie recht op nog een paar dagen gezien de downtime.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:25 schreef Hukkie het volgende:
De laatste avond rust voordat Whiskey terug komt
Het zal hem deugd doen dat dit topicje nog niet vol is ..toch een mooi topic om weer te startenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:25 schreef Hukkie het volgende:
De laatste avond rust voordat Whiskey terug komt
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:31 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ie recht op nog een paar dagen gezien de downtime.
Snel! Vullen die hap!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het zal hem deugd doen dat dit topicje nog niet vol is ..toch een mooi topic om weer te starten
moet je iemand flink beledigen/schelden enzo, dan komt ie wel vol..maar het is hier pais en vree nuquote:
Wat mij betreft blijft dat ook zo. Heb mn portie conflicten wel weer gehad voor vandaag.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
moet je iemand flink beledigen/schelden enzo, dan komt ie wel vol..maar het is hier pais en vree nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |