Je hebt de skills niet...quote:
Ik voel me gesterktquote:Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja sorry..ik vind het serieus rot voor je
zo goed?
Noem mij niet langzaam.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Jemig wat ben jij langzaam zeg.
Deze:
1 - was eerder
2 - heeft een betere topictitel incl. nummer
3 - heeft een betere OP
Het gaat allemaal om de OP hoor, de rest is bijzaak.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Noem mij niet langzaam.![]()
NOUEN. Dat boeit toch geen ruk?
Nee ik heb weer andere skillsquote:Op woensdag 18 november 2009 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt de skills niet...
[..]
Ik voel me gesterktThee uit een automaat is niet te drinken for the record
Die kokosrepen hebben hun tol geeist.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Noem mij niet langzaam.![]()
NOUEN. Dat boeit toch geen ruk?
*hijg* wat voor skillsquote:Op woensdag 18 november 2009 17:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik heb weer andere skills. ''ze3ma''
Echt wel !
swa ik niet begrijp wat koeskoes ieszquote:Op woensdag 18 november 2009 17:47 schreef Folmer het volgende:
Pff, doe ik eens multicultureel, krijg ik dit.
Wat bedoel je trouwens met ze3ma, dat woord ken ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 17:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik heb weer andere skills. ''ze3ma''
Echt wel !
Eet smakelijk, ik wil ook eten..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga eten ! (en nee geen couscous)
Sorry maar heb geen tips..ben geen keukenprinsesje
Pizza uit de oven gaat morgen mijn lunch wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Al opgepeuzeld, het ging erin als koek.
Straks nog maar een pizzaatje uit de oven, en ik ben weer klaar voor een nieuwe dag.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jeetje..eetlust is gewoon verdwenen
Dat gebeurt wel vaker na het eten, is echt niet vreemd hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jeetje..eetlust is gewoon verdwenen
Eten marokkanen dat wel eensquote:
Ik houd er niet zo van =pquote:Op woensdag 18 november 2009 18:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wordt je sterk van meisjeEn het is lekker!
Je hoor het =pquote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eten marokkanen dat wel eens?
er zit ook spinazie op mijn Dr. Utker Pizza apolla die ik zo ga verorberen.
Het is hoor+t.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hoor het =p
Dat is een hele andere soort spinazie..dat is lekkere ongezonde spinazie
Nee, het klonkt als dialect/spreektaal/straattaak, er zijn een hoop mensen die de t in stam+t niet uitspreken bij bepaalde woordenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk een typfoutje. Dat weet iedereen
Op bepaalde plekken ja, niet overal!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neenee dat noem je niet dik..dat is ''vol''
Jullie mannen houden tovh van vrouwen met rondingen?
Oh ik val niet onder die groepquote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, het klonkt als dialect/spreektaal/straattaak, er zijn een hoop mensen die de t in stam+t niet uitspreken bij bepaalde woorden. Met name mensen met een Rotterdams accent
.
Ik sprak in het algemeen. De studentenelite spreekt uiteraard gewoon ABN.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh ik val niet onder die groep![]()
En ik heb geen Rotterdams accent.
Hehehehequote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Op bepaalde plekken ja, niet overal!
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik sprak in het algemeen. De studentenelite spreekt uiteraard gewoon ABN.
Duuuuuus..wat zal ik doen? Die opdr88 maken voor die werkgroep of niet maken en morgen dom overkomen? 't laatste he?quote:
Je bent een dom blondje of je bent het niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Duuuuuus..wat zal ik doen? Die opdr88 maken voor die werkgroep of niet maken en morgen dom overkomen? 't laatste he?
Pak gewoon die bontkraag, kauwgum en waterstofperoxide voor je haar en ze verwachten niks meer van jequote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Duuuuuus..wat zal ik doen? Die opdr88 maken voor die werkgroep of niet maken en morgen dom overkomen? 't laatste he?
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pak gewoon die bontkraag, kauwgum en waterstofperoxide voor je haar en ze verwachten niks meer van je
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
(ik praat in emoticons omdat ik te lui ben om te typen..en nu doe ik t toch!)
Ze faalt wel hard hequote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ben je wéér te laat. Het is toch wat.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Doe eens even aardig, sulletjes
Hoezo? Kom je me opzoeken? loooooool.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar in welk gebouw zit de rechtenfaculteit nou eigenlijk? Of is het net zoals IBA verdeeld over alle gebouwen?
Alsof je hem ooit was vergeten, smiechtquote:Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom herinner je me aan die jas?
Lquote:Op woensdag 18 november 2009 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar in welk gebouw zit de rechtenfaculteit nou eigenlijk? Of is het net zoals IBA verdeeld over alle gebouwen?
Neequote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo? Kom je me opzoeken? loooooool.
Heel eventjesquote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof je hem ooit was vergeten, smiecht
Waarschijnlijk word ik al neergehoekt doer je broers voor ik het L-gebouw weet te bereikenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:00 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Wie is Mutant? Of noem je mij een mutant?
Toen je een kokosreep vanuit je ooghoek zag liggen zekerquote:
Nu begrijp ik het niet meer hoor, ik dacht toch echt dat jij een kloon van mutant01 was.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:01 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Huilie smilie op je hoofd!
Je maakt een geintje zeker.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen je een kokosreep vanuit je ooghoek zag liggen zeker![]()
Ik weet het hele EUR terrein niet eens te vinden in Rotterdam
Right..quote:Op woensdag 18 november 2009 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word ik al neergehoekt doer je broers voor ik het L-gebouw weet te bereiken.
Gedaan, habibi.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef Sjaakz het volgende:
Is er een Turk zo aardig een banner te maken... Wordt ie niet gebruikt!
[ afbeelding ]
Een een linkje naar het vorige deel Nep-Marokkaan!
Nee, serieus nietquote:Op woensdag 18 november 2009 19:03 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je maakt een geintje zeker.
Het is moeilijk te missenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen je een kokosreep vanuit je ooghoek zag liggen zeker![]()
Ik weet het hele EUR terrein niet eens te vinden in Rotterdam
Wat deed je daar precies?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik heb nog in het L gebouw gewerkt, tot juli.
Nee, ik was student-assistent.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat deed je daar precies?
Zat je daar bij de receptie?( receptie? ja nouja t zal wel)
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:07 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, ik was student-assistent.
Ah, ok. Ga misschien nog een keer langs een vriend die IBEB doet. Meisje die ik ken die IBA doet dit jaar daar gaat er nu al mee stoppen btwquote:Op woensdag 18 november 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is moeilijk te missen. Zowat alle trams en metro's die niet naar de hel die Zuid heet gaan stoppen er in de buurt
.
Eerstejaars? Mischien ken ik 'r wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah, ok. Ga misschien nog een keer langs een vriend die IBEB doet. Meisje die ik ken die IBA doet dit jaar daar gaat er nu al mee stoppen btw
Deed, ik ben reeds afgestudeerd he.quote:
Ja, hij loopt de hele middag al te ijlen.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ah jij bent dus die Mutant. Wikwakka denkt dat ik een kloon van je ben!
Het schijnt ook gewoon gebruikt te worden in de gayscene in Tel Aviv hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Afwan. Ik dacht dat habibiti voor meisjes was. Klojo, met je neus.
Kut. Nu verraad ik mezelf.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deed, ik ben reeds afgestudeerd he.
Ik zat bij de sectie Publiekrecht, je doet van alles en nog wat eigenlijk. Je bent het slaafje van de hoogleraar
Maar het was heel heel toevallig dat toddesschwalben het had over een wachtwoord dat hij niet meer wist, triggershot die zei "ik roggel het wiel" en vervolgens mutant01 die opeens komt opdagenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, hij loopt de hele middag al te ijlen.
Ze heet K., brun haar, goed 'gevormd' zeg maar en draagt waarschijnlijk soort van mode-achtige kledingquote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eerstejaars? Mischien ken ik 'r wel.
Oke, ik geef toe. Ik liep je bewust te pesten. Maar ik faalde, zoals je hierboven kunt zien.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar het was heel heel toevallig dat toddesschwalben het had over een wachtwoord dat hij niet meer wist, triggershot die zei "ik roggel het wiel" en vervolgens mutant01 die opeens komt opdagen.
dus toch.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe. Ik liep je bewust te pesten. Maar ik faalde, zoals je hierboven kunt zien.
Oja..jij bent ook oud ha?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deed, ik ben reeds afgestudeerd he.
Ik zat bij de sectie Publiekrecht, je doet van alles en nog wat eigenlijk. Je bent het slaafje van de hoogleraar
Dat is wel héél erg algemeenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze heet K., brun haar, goed 'gevormd' zeg maar en draagt waarschijnlijk soort van mode-achtige kleding
Gelukkig dat ik daar nog nooit ben geweestquote:Op woensdag 18 november 2009 19:11 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het schijnt ook gewoon gebruikt te worden in de gayscene in Tel Aviv hoor.
Ja?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is wel héél erg algemeen. PM me desnoods de voornaam. Het kan best zo zijn dat ik nog nooit van haar gehoord heb, ik ken hooguit 25% van mijn jaar van gezicht
.
Het is best leuk werk hoor, leuke collega's en het verdiende goed. Ennuh, ik ben heul niet oud.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oja..jij bent ook oud ha?![]()
Oh klinkt saaaaaaai'
24quote:Op woensdag 18 november 2009 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is best leuk werk hoor, leuke collega's en het verdiende goed. Ennuh, ik ben heul niet oud.
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is best leuk werk hoor, leuke collega's en het verdiende goed. Ennuh, ik ben heul niet oud.
Ik PM wel ffquote:Op woensdag 18 november 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
de voornaam? Volledig Nederlands? Komt ze ook uit leiden?
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh jammer..oude(re) mannen zijn aantrekkelijk
Ik ben nogsteeds een mooiboy.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
24. Je hebt nog net geen rimpels en grijze haren.
Maar ja, hè, dat komt omdat die marokkaanse meisjes niet beter weten.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds een mooiboy.![]()
Alle Marokkaanse meisjes trippen als ze me zien.
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ja, hè, dat komt omdat die marokkaanse meisjes niet beter weten.
Ah jij rijdt ook over de boulevard in een gehuurde Q8? *Boks*quote:Op woensdag 18 november 2009 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds een mooiboy.![]()
Alle Marokkaanse meisjes trippen als ze me zien.
Nee. Ik ben eigenaar van een fatsoenlijke burgerbak.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ah jij rijdt ook over de boulevard in een gehuurde Q8? *Boks*
VW Flapdrol (c) of Polo (c) zekerquote:Op woensdag 18 november 2009 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben eigenaar van een fatsoenlijke burgerbak.
Ik ga nog steeds voorquote:Op woensdag 18 november 2009 19:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Whatever. Ik vind hem aantrekkelijk
Ja. natuurlijk... maar daarin durf je je toch zeker niet in Marokko te vertonen?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben eigenaar van een fatsoenlijke burgerbak.
Maryam Hassouniquote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds voor
[ afbeelding ]
Ze heeft iets van... ik weet niet... alsof er iets net niet helemaal gelukt is.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds voor
[ afbeelding ]
Maryam Hassouni ookquote:Op woensdag 18 november 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maryam Hassouniof Camille Belle
.
*Zucht*...
In Noord Afrika heb je op z'n minst een 4x4 nodig, wij hebben deze:quote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja. natuurlijk... maar daarin durf je je toch zeker niet in Marokko te vertonen?
Kijk die film waar ze in speelt en dan kijken of je dat nog steeds denktquote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ze heeft iets van... ik weet niet... alsof er iets net niet helemaal gelukt is.
Ga dan maar gewoon Slumdog Millionaire kijken, daar staan betere close-ups, deze is met make-up en shizzlequote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ze heeft iets van... ik weet niet... alsof er iets net niet helemaal gelukt is.
donker haar voor het winnen, boks.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maryam Hassouni ookZe is nog slim ook, of iig deed ze als Dunya Havo
![]()
Ik heb echt niks met blond
Jwz mattie aightquote:Op woensdag 18 november 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
donker haar voor het winnen, boks.
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Noord Afrika heb je op z'n minst een 4x4 nodig, wij hebben deze:
[ afbeelding ]
Bazenauto.
Heb ik allang in de bioscoop gezienquote:Op woensdag 18 november 2009 19:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon Slumdog Millionaire kijken
Mwah, ik zag ze anders vaak genoeg met gepimpte hummers H3 (quote:Op woensdag 18 november 2009 19:34 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, leuk voor in de bergen, maar op als je over de boulevard rolt moet je blingen!
Al was ik homoquote:Op woensdag 18 november 2009 19:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
ik voel me genoodzaakt een mooie man te plaatsen.
[ afbeelding ]
Kijk eens welke taxi er in Muscat rondreed:quote:Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Al was ik homoKom je nog wel aan je trekken in deze maatschappij?
En die SLR, kut oliesjeiks met hun wansmaak
5 x zelfs.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja. natuurlijk... maar daarin durf je je toch zeker niet in Marokko te vertonen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Al was ik homoKom je nog wel aan je trekken in deze maatschappij?
En die SLR, kut oliesjeiks met hun wansmaak
Hoezo heb je een 4 x 4 nodig, in Marokko niet hoor iig. Ja, tenzij je door de Sahara gaat trekken.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Noord Afrika heb je op z'n minst een 4x4 nodig, wij hebben deze:
Dat is een stunt, je gaat geen Enzo van +$1.500.000 als taxi gebruikenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk eens welke taxi er in Muscat rondreed:
[ afbeelding ]
In Oman was het wel zo handig als je woestijntochten wilde maken, tevens kosten ze daar geen drol (28.000 voor een Toyota LandCruiser met alle opties, Hummer H3 voor 16.000 euro, etc.)quote:Op woensdag 18 november 2009 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo heb je een 4 x 4 nodig, in Marokko niet hoor iig. Ja, tenzij je door de Sahara gaat trekken.
Daar hebben wij taxi's voorquote:Op woensdag 18 november 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
En in Egypte wil je niet in een personenwagen rijden, tenzij je een doodswens hebt.
En dus ben jij een lesbo/omgekeerde pedo?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je dat nu niet bent![]()
Het is allemaal een act..dat gegeil op mooie actrices!
In Caïro zie je die zwarte taxi's om de 100 meter met pech of in de prak langs/op/over/naast de weg staanquote:
Je mag me best overtuigen om hetero te worden dan hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je dat nu niet bent![]()
Het is allemaal een act..dat gegeil op mooie actrices!
Ben je ooit eens met de bus geweest in Marokko?quote:
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dus ben jij een lesbo/omgekeerde pedo?
[..]
In Caïro zie je die zwarte taxi's om de 100 meter met pech of in de prak langs/op/over/naast de weg staan.
Vroeger wel ja, maar ik ben nooit in een bus gestapt waar ik kon zitten, dus...quote:Op woensdag 18 november 2009 19:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ben je ooit eens met de bus geweest in Marokko?![]()
Ik wilde wel eens weten hoe dat was. 'Kreeg ik ineens een kind op mn schoot!?
Ik heb wel eens een best extreme busrit meegemaakt, was van Essouaira naar Agadir. De helft van de ramen lagen eruit, ding zat stampvol en de busschauffeur reed met 100 km/h door smalle donkere bergweggetjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ben je ooit eens met de bus geweest in Marokko?![]()
Ik wilde wel eens weten hoe dat was. 'Kreeg ik ineens een kind op mn schoot!?
Hahha;.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:46 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, maar ik ben nooit in een bus gestapt waar ik kon zitten, dus...
Doodswensen, je weet toch.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben ik de enige die een correlatie heeft opgemerkt tussen een niet nader te noemen religie en als een gek rijden in kapotte koekblikken? Opvallend, jwt. Mooi onderzoek voor een afstudeerscriptie.
Ook meegemaakt..van Agadir(als ik me goed kan herinneren?) naar Casablanca. Super eng..en die deur vloog elke keer openquote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een best extreme busrit meegemaakt, was van Essouaira naar Agadir. De helft van de ramen lagen eruit, ding zat stampvol en de busschauffeur reed met 100 km/h door smalle donkere bergweggetjes.
Zuid-Afrikaquote:Op woensdag 18 november 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben ik de enige die een correlatie heeft opgemerkt tussen een niet nader te noemen religie en als een gek rijden in kapotte koekblikken? Opvallend, jwt. Mooi onderzoek voor een afstudeerscriptie.
Ja ik ook, en kotsmisselijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook meegemaakt..van Agadir(als ik me goed kan herinneren?) naar Casablanca. Super eng..en die deur vloog elke keer open![]()
Ahja dan maak je nog wat mee he..was zo blij toen ik levend aan was gekomen
Is het leven van een moslim zo zwaar?quote:
HAHAHHA !! Klopt.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja ik ook, en kotsmisselijk.
Als mensen instappen stopt de bus ook niet, je ziet ze er rennend in springen.
Bij ons is het eerder: "bump". Uitstappen:quote:
Wat moet ik nou doen, toegeven dat ik een stalker ben of zeggen dat ik in topiques kom als 'Show hier je kont'?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
We hebben een stalker
Ze is daar trouwens gewoon aan het stofzuigen joh![]()
Zeg gewoon dat je XY chromosomen hebt, beste excuusquote:Op woensdag 18 november 2009 20:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat moet ik nou doen, toegeven dat ik een stalker ben of zeggen dat ik in topiques kom als 'Show hier je kont'?
Mensen met een irritant accentquote:Op woensdag 18 november 2009 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hahah die ene reclame van uh dinges..met die marokkaanse chick en dr nichtjes..![]()
Die accentjes van die meisjes..zo schattig!? haha
Weet je over welke reclame ik t heb? Naja..ik vind het niet irritant/storendquote:Op woensdag 18 november 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen met een irritant accent. Ik vraag me af of ze dat expres zo hebben gedaan.
Die ene van verkadekoekjes toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je over welke reclame ik t heb? Naja..ik vind het niet irritant/storend
www.ster.nlquote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je over welke reclame ik t heb? Naja..ik vind het niet irritant/storend
Jaaa die hahaquote:Op woensdag 18 november 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die ene van verkadekoekjes toch?
quote:
Ik haat populaire vadersquote:
Dat ook, maar als je erover nadenkt is het een best wel ziek klinkende reclamequote:Op woensdag 18 november 2009 20:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik haat populaire vadersVan die gekken die dan hun mislukte huwelijk eruit gaan slaan door met Koninginnedag met z'n drieën op kliko's gaan trommelen en geld gaan vragen in hun overhemd en trui en
lach. Bah
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook, maar als je erover nadenkt is het een best wel ziek klinkende reclame. Hmmmm... dat is lekker ja... En hoe hij op het einde nog even achter zijn zoontje naar de slaapkamer aanrent
.
Bijdehand ettertje, hockeylulletje wordt het laterquote:Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar dat kind is ook irritant, met z'n gezanik en z'n gedraai en gelik.
Met z´n matjequote:Op woensdag 18 november 2009 20:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bijdehand ettertje, hockeylulletje wordt het later
Hockeyclub bij ons in de regio:quote:Op woensdag 18 november 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met z´n matje. Maar je ziet het al aan de vader, die is natuurlijk een schoolvoorbeeld van hockeykakkertje.
Ik ga sowieso niet met de auto eigenlijk, maar vertel!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
Owja Sjaakz.
Als je naar Tanger wil gaan, tip voor je: Zorg er voor dat je niet "de rotonde des doods" hoeft te nemen.
Marrokanen bestaan helemaal niet johquote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mogen alleen marrokanen hier posten ?!?
't is allemaal een conspiracy van Geertje!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Marrokanen bestaan helemaal niet joh
Omdat alleen Turken een snack kunnen pluggenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Even serieus he:
Waarom hoor je nooit iets over typische marokkaanse gerechten in NL?
Wat eten ze daar bijv.?
CousCous is dat Marokkaans?!!
Turks fruit.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Even serieus he:
Wat eten ze daar bijv.?
http://www.safir.nl/?id=5quote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Even serieus he:
Wat eten ze daar bijv.?
Ja hè, viel me ook gelijk op.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een mooi gedicht inclusief spelfouten staat daar rechtsboven in.
Ik heb er wel een keer lekkere couscous gegeten. Ook een visgerecht geproefd, en vond het jammer dat ik dat niet had genomen. Is beneden inderdaad heel mooi ingericht.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar voor de rest ziet het er wel mooi uit. Nog nooit geweest, maar dat is natuurlijk niet verbazingwekkend.
Lijkt een beetje op van die Omaanse koffiehuizen, met al die kussentjes en zo.
quote:Islamisten schrikken van de ‘naakte waarheid’
RABAT - De islamisten in Marokko zijn kwaad. Elke keer als ze deze maand in de kiosk komen, moeten ze kijken naar een naakte vrouw. Het is de tv-presentatrice Nadia Larguet, die met haar blote, zwangere buik de omslag van het feministische tijdschrift Femmes du Maroc siert. ‘Een schandaal’, aldus de conservatieve krant Attajdid.
Het is in Marokko voor het eerst dat een vrouw zich op deze manier presenteert. Marokkaanse tijdschriften bevatten lingeriereclames, maar een naakte vrouw is nieuw. Larguet wilde verrassen met een modern beeld dat oproept tot reflectie, zegt zij in Femmes du Maroc.
Op de foto kopieert Larguet de pose waarmee de zwangere actrice Demi Moore in 1991 op de omslag van het Amerikaanse blad Vanity Fair stond. Beide vrouwen bedekken met één hand hun borsten, de andere houden ze onder hun buik. Ze dragen beiden een grote ring.
Maar er is één verschil, merkten de Marokkaanse media op: de foto van Nadia Larguet houdt direct onder de buik op, terwijl bij Demi Moore nog een stuk van een bil en een heup is te zien. Vrouwelijke billen wekken in Marokko meer dan de borsten mannelijke begeerte op.
Meteen na het verschijnen van Femmes du Maroc veroordeelden de islamistische partij PJD en andere conservatieve bewegingen de foto. ‘Het lijkt of er chaos is in dit land, een vrouw die ons laat zien wat vrijheid betekent door zichzelf naakt te maken’, aldus een verklaring van de PJD.
Andere tegenstanders van Larguets actie spraken van porno. Waarop hoofdredacteur Ahmed Benchemsi van het opinieweekblad TelQuel schreef: ‘Degenen die dit beeld pervers vinden, zijn de echte perverselingen, want ze zien seks waar die niet is.’
De discussie toont haarfijn de paradox die de islamisten creëren, vervolgde hij. ‘Hoe meer deze mensen het lichaam van de vrouw proberen te versluieren, verhullen,ontkennen, hoe meer zij het erotiseren en er in het geheim van laten dromen.’
Volgens Femmes du Maroc is de foto een symbolische actie. Tijdens de bevalling overlijden in Marokko 227 vrouwen op de 100 duizend en die cijfers zijn al jaren hetzelfde. Bovendien sterven veertig op de duizend kinderen.
‘Is het niet tijd dat we deze niet te tolereren waarheid naakt neerzetten?’ aldus hoofdredactrice Myriam Jebbor.
Dit vind ik wel een mooie trouwens.quote:Degenen die dit beeld pervers vinden, zijn de echte perverselingen, want ze zien seks waar die niet is.’
De discussie toont haarfijn de paradox die de islamisten creëren, vervolgde hij. ‘Hoe meer deze mensen het lichaam van de vrouw proberen te versluieren, verhullen,ontkennen, hoe meer zij het erotiseren en er in het geheim van laten dromen.
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over, je gaat toch denken wat eronder kan zitten en dan is elk stukje huid dat zichtbaar is al een beloning. Soms zitten die hoofddoekjes (hijaab?) zo strak over het hoofd dat ik denk dat ze kaal moeten zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een mooie trouwens.
Zo denk ik er nou ook weer niet overquote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over, je gaat toch denken wat eronder kan zitten en dan is elk stukje huid dat zichtbaar is al een beloning.
Ja, ik ook niet, maar voor die extreme types waarschijnlijk wel. Ik ben niet wanhopig hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook weer niet over
Ik vind alleen dat je niet moet overdrijven en anderen ook in hun waarde moet laten. Anderen die zich niet aan jouw strikte beeld van wat gepast of ongepast is conformeren. Een zwangere vrouw in een dergelijke pose is wellicht niet voor iedereen even gepast, maar daarmee nog geen porno.
Welk beeld hebben ze het precies over? Over gewoon over Onbedekkende kleding in het algemeen?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een mooie trouwens.
Tsja, het blijven Afrikanen hequote:
Ok, goed leerritme erin houden iddquote:Op donderdag 19 november 2009 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Morgen. Nu lunchpauze tot twee uur en dan weer aan de slag.
poooooooooooi!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
hooooooooooi!
Alleen deze week?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:![]()
![]()
Download dan even de nieuwste house aflevering of zo. Of HIMYM, die was ook grappig deze week.
Yup, ouders en de resterende familie zitten nu in Caïro en ik woon hier op kamers.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef Sjaakz het volgende:
wikwakka2... Zitten jouw ouders eigenlijk nog in het buitenland en zit jij hier op kamers of?
Uh niet dat ik weet?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Wacht, totally spice is toch zo'n pornokanaal?
Ah, Caïro... Daar kom ik over een paar weken nog langs. Ik zal even zwaaien.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Yup, ouders en de resterende familie zitten nu in Caïro en ik woon hier op kamers.
Ik ben er over een paar weken ook weerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ah, Caïro... Daar kom ik over een paar weken nog langs. Ik zal even zwaaien.
Oh, ik dacht dat het zo'n digitale TV zender wasquote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh niet dat ik weet?
Het is een kinderprogramma op jetix
Helemaal niks. En dat vier uur lang tot het vliegtuig richting Kuala Lumpur vertrekt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben er over een paar weken ook weer. Kerstvakantie, jwt.
Wat ga je er doen?
Vreemd mannetje ben jijquote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het zo'n digitale TV zender was.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Rookert het volgende:
Totally Spies
Je ging toch zo prat in op spelling Marokkaanse
Ah, nou ik weet niet of je wel eens eerder op Cairo Airport bent geweest, maar dat gaan 4 vervelende uurtjes wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Helemaal niks. En dat vier uur lang tot het vliegtuig richting Kuala Lumpur vertrekt.
Lijkt me wel een mooi leven zo! Je ziet nog eens iets van de wereld.
Ah, daarom was ik in de warquote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Rookert het volgende:
Totally Spies
Je ging toch zo prat in op spelling Marokkaanse
Er is toch elke minuut reclame op Jetix, dan zie je dat toch staan blindequote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHAHAHHA. Ik zat al te twijfelen..was te lui om te googlen![]()
Biatch!
Nooit geweest nee, hebben ze geen VIP-lounge ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, nou ik weet niet of je wel eens eerder op Cairo Airport bent geweest, maar dat gaan 4 vervelende uurtjes worden. Dat hele vliegveld is één grote, smerige openbare hurk-WC
. Ga je naar KL op vakantie? Of daar overstappen naar Australie of zo
Zal best, maar die wegen niet op tegen de voordelen hoop ik!quote:Ik ben ook best bevoorrecht, denk ik, dat ik dit allemaal kan en heb gedaan. Maar het heeft ook z'n nadelen hoor
Kan je niet carpoolen ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nooit geweest nee, hebben ze geen VIP-lounge ofzo?
Eindbestemming is trouwens Jakarta. Ik ga mijn vriendin naar school brengen.
Dit googlen moet je vooral doen als je een faalhaas bentquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHAHAHHA. Ik zat al te twijfelen..was te lui om te googlen![]()
Biatch!
Een VIP-lounge waar kakkerlakken uit de buffetbakken kruipen wel ja. Oh ja, bij de damesWC's zitten vrouwen die elk persoon met hoge nood één velletje gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nooit geweest nee, hebben ze geen VIP-lounge ofzo?
Eindbestemming is trouwens Jakarta. Ik ga mijn vriendin naar school brengen.
Da's waar, but still...Met welke maatschappij ga je?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat doe je toch al in een vliegtuig?
Je drukt je al net zo uit als de gemiddelde Jetix kijkerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik negeer het gewoon hoor. Nanananananan I dont wanna talk about it
"Dont" bestaat niet, en "wanna" is spreektaal, en mag dus niet zo geschreven worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik negeer het gewoon hoor. Nanananananan I dont wanna talk about it
Ik weet nog ik bij 2e les engels op de middelbare school een verhaaltje begon met: I'm gonna talk about..." Werd er meteen keihard uitgeramd door de leraresquote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Dont" bestaat niet, en "wanna" is spreektaal, en mag dus niet zo geschreven worden.
Je maakt een grapje he?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Dont" bestaat niet, en "wanna" is spreektaal, en mag dus niet zo geschreven worden.
Alles.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wat is er grappig aan dan?
Gequote voor het nageslacht, Mutant01 =quote:
Apart gevoel voor humor heb je danquote:
Dan moet je zeker naar Marokko gaan, als het daar echt ZO smerig is.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gequote voor het nageslacht, Mutant01 =![]()
![]()
.
Oh, je had het over mijn posts over het vliegveld van Egyptequote:Op donderdag 19 november 2009 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker naar Marokko gaan, als het daar echt ZO smerig is.
Ja, waar dacht je dan dat ik het over had?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, je had het over mijn posts over het vliegveld van Egypte![]()
. Wil je beweren van niet dan, habibi?
Egyptair... de enige maatschappij waar we voor een redelijke prijs een enkeltje en retourtje voor dezelfde vlucht konden boeken. Dat belooft wat!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Da's waar, but still...Met welke maatschappij ga je?
Je kijkt teveel feministische programma's op Jetixquote:Op donderdag 19 november 2009 14:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikwakka..dit is wat ik nu met je wil doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kijkt teveel feministische programma's op Jetix
De post waarin ik marokkaanse18 haar Engels corrigeerde. Maar jij vindt het daar niet vies danquote:Op donderdag 19 november 2009 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, waar dacht je dan dat ik het over had?
Dat gaat inderdaad nog wat wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Egyptair... de enige maatschappij waar we voor een redelijke prijs een enkeltje en retourtje voor dezelfde vlucht konden boeken. Dat belooft wat!
Nog één woord over die kokosrepen en we gaan het uitvechten grrrrrrrquote:Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Kom op dan, ik ben toch sneller:
[ afbeelding ]
Ik eet namelijk niet zoveel kokosrepen.
Ik ben daar nooit geweest, maar ik bedoelde te zeggen dat in Marokko de vliegvelden tegenwoordig overdreven schoon zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De post waarin ik marokkaanse18 haar Engels corrigeerde. Maar jij vindt het daar niet vies dan?
Ik hou wel van een beetje avontuurquote:Op donderdag 19 november 2009 14:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad nog wat worden. Nou, succes dan maar, je zal het nodig hebben.
Maar ik beweerde helemaal niet dat ze daar vies zijn, w'allah! Ik had het over Caïro.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit geweest, maar ik bedoelde te zeggen dat in Marokko de vliegvelden tegenwoordig overdreven schoon zijn.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje avontuur
en ik vind die KLM-stewardessen maar niks
Dat is zo, volgens mij kozen ze voor de vluchten naar het Midden Oosten altijd de meest overrijpe vrouwen uit.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje avontuur
en ik vind die KLM-stewardessen maar niks
Ik zou het best willen uitvechten, dikkertje dap, maar ik ben bang dat Mutant01 en Sjaakz dan even de Marokkaanse eer komen verdedigenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nog één woord over die kokosrepen en we gaan het uitvechten grrrrrrr
Zal voor de meeste van hen wel geldenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze zijn tenminste aardig..kan je van die stewardessen van RAM niet zeggen![]()
Net of ze echt iets bereikt hebben, damn.
Net of ik iemand nodig hebquote:Op donderdag 19 november 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo, volgens mij kozen ze voor de vluchten naar het Midden Oosten altijd de meest overrijpe vrouwen uit.
Bij Egypt Air zijn ze volgens mij wat leuker om te zien.
[..]
Ik zou het best willen uitvechten, dikkertje dap, maar ik ben bang dat Mutant01 en Sjaakz dan even de Marokkaanse eer komen verdedigen.
Volgens mij maakte de koning een grap:quote:Op donderdag 19 november 2009 14:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lachen om grappen van vrouwen![]()
.
Komt helemaal goed dat tentamenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog niet. ik geef mezelf een half uurtje extra pauze om koffie of thee te zetten en even wat eten bij de AH te halen.
Hij is ook aangekomenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij maakte de koning een grap:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of ik iemand nodig heb![]()
Ik maak je af
Dan heeft ze wel een overdreven beleefdheidslachje. Tenzij de marokaanse koning echt een grappenmaker is...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij maakte de koning een grap:
[ afbeelding ]
Ah, ik was het al vergeten, nu ga ik dan maar voor het eggiequote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Komt helemaal goed dat tentamen
Dat is Hillary Clinton.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel een overdreven beleefdheidslachje. Tenzij de marokaanse koning echt een grappenmaker is...
Dat is zo, afschuwelijk eigenlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is Hillary Clinton.
En je weet hoe overdreven Amerikanen zijn.
Ik had verwacht dat je deze vinger zou opsteken:quote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert+ wikwakka;
[ afbeelding ]
Die zijn tegen mij altijd erg aardig hoor. Bij KLM... mwah. Eerder beleefd.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze zijn tenminste aardig..kan je van die stewardessen van RAM niet zeggen![]()
Net of ze echt iets bereikt hebben, damn.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je deze vinger zou opsteken:
[ afbeelding ]
Jij bent een man. Dan doen ze heeel andersquote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Die zijn tegen mij altijd erg aardig hoor. Bij KLM... mwah. Eerder beleefd.
Mischien ben je een Marokkaanse mooiboy en hebben ze last van vrouwennijd bij marokkaanse18quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Die zijn tegen mij altijd erg aardig hoor. Bij KLM... mwah. Eerder beleefd.
Dat is wel waar natuurlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien ben je een Marokkaanse mooiboy
Vrouwen en lesgeven op uniquote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij bent een man. Dan doen ze heeel anders![]()
Wat ben ik blij dat ik voor die vaardighedengroepen nu een man heb
Daar lust hij wel een paar van.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je deze vinger zou opsteken:
[ afbeelding ]
wie weet hehequote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij kan je zelf een betere puppy-ogen blik opzetten
Mét of zonder opgeschoren kapselquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |