Ik ben er over een paar weken ook weerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ah, Caïro... Daar kom ik over een paar weken nog langs. Ik zal even zwaaien.
Oh, ik dacht dat het zo'n digitale TV zender wasquote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh niet dat ik weet?
Het is een kinderprogramma op jetix
Helemaal niks. En dat vier uur lang tot het vliegtuig richting Kuala Lumpur vertrekt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben er over een paar weken ook weer. Kerstvakantie, jwt.
Wat ga je er doen?
Vreemd mannetje ben jijquote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het zo'n digitale TV zender was.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Rookert het volgende:
Totally Spies
Je ging toch zo prat in op spelling Marokkaanse
Ah, nou ik weet niet of je wel eens eerder op Cairo Airport bent geweest, maar dat gaan 4 vervelende uurtjes wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Helemaal niks. En dat vier uur lang tot het vliegtuig richting Kuala Lumpur vertrekt.
Lijkt me wel een mooi leven zo! Je ziet nog eens iets van de wereld.
Ah, daarom was ik in de warquote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Rookert het volgende:
Totally Spies
Je ging toch zo prat in op spelling Marokkaanse
Er is toch elke minuut reclame op Jetix, dan zie je dat toch staan blindequote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHAHAHHA. Ik zat al te twijfelen..was te lui om te googlen![]()
Biatch!
Nooit geweest nee, hebben ze geen VIP-lounge ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, nou ik weet niet of je wel eens eerder op Cairo Airport bent geweest, maar dat gaan 4 vervelende uurtjes worden. Dat hele vliegveld is één grote, smerige openbare hurk-WC
. Ga je naar KL op vakantie? Of daar overstappen naar Australie of zo
Zal best, maar die wegen niet op tegen de voordelen hoop ik!quote:Ik ben ook best bevoorrecht, denk ik, dat ik dit allemaal kan en heb gedaan. Maar het heeft ook z'n nadelen hoor
Kan je niet carpoolen ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nooit geweest nee, hebben ze geen VIP-lounge ofzo?
Eindbestemming is trouwens Jakarta. Ik ga mijn vriendin naar school brengen.
Dit googlen moet je vooral doen als je een faalhaas bentquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHAHAHHA. Ik zat al te twijfelen..was te lui om te googlen![]()
Biatch!
Een VIP-lounge waar kakkerlakken uit de buffetbakken kruipen wel ja. Oh ja, bij de damesWC's zitten vrouwen die elk persoon met hoge nood één velletje gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nooit geweest nee, hebben ze geen VIP-lounge ofzo?
Eindbestemming is trouwens Jakarta. Ik ga mijn vriendin naar school brengen.
Da's waar, but still...Met welke maatschappij ga je?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat doe je toch al in een vliegtuig?
Je drukt je al net zo uit als de gemiddelde Jetix kijkerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik negeer het gewoon hoor. Nanananananan I dont wanna talk about it
"Dont" bestaat niet, en "wanna" is spreektaal, en mag dus niet zo geschreven worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik negeer het gewoon hoor. Nanananananan I dont wanna talk about it
Ik weet nog ik bij 2e les engels op de middelbare school een verhaaltje begon met: I'm gonna talk about..." Werd er meteen keihard uitgeramd door de leraresquote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Dont" bestaat niet, en "wanna" is spreektaal, en mag dus niet zo geschreven worden.
Je maakt een grapje he?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Dont" bestaat niet, en "wanna" is spreektaal, en mag dus niet zo geschreven worden.
Alles.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wat is er grappig aan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |