Hij is ook aangekomenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij maakte de koning een grap:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of ik iemand nodig heb![]()
Ik maak je af
Dan heeft ze wel een overdreven beleefdheidslachje. Tenzij de marokaanse koning echt een grappenmaker is...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij maakte de koning een grap:
[ afbeelding ]
Ah, ik was het al vergeten, nu ga ik dan maar voor het eggiequote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Komt helemaal goed dat tentamen
Dat is Hillary Clinton.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel een overdreven beleefdheidslachje. Tenzij de marokaanse koning echt een grappenmaker is...
Dat is zo, afschuwelijk eigenlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is Hillary Clinton.
En je weet hoe overdreven Amerikanen zijn.
Ik had verwacht dat je deze vinger zou opsteken:quote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert+ wikwakka;
[ afbeelding ]
Die zijn tegen mij altijd erg aardig hoor. Bij KLM... mwah. Eerder beleefd.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze zijn tenminste aardig..kan je van die stewardessen van RAM niet zeggen![]()
Net of ze echt iets bereikt hebben, damn.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je deze vinger zou opsteken:
[ afbeelding ]
Jij bent een man. Dan doen ze heeel andersquote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Die zijn tegen mij altijd erg aardig hoor. Bij KLM... mwah. Eerder beleefd.
Mischien ben je een Marokkaanse mooiboy en hebben ze last van vrouwennijd bij marokkaanse18quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Die zijn tegen mij altijd erg aardig hoor. Bij KLM... mwah. Eerder beleefd.
Dat is wel waar natuurlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien ben je een Marokkaanse mooiboy
Vrouwen en lesgeven op uniquote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij bent een man. Dan doen ze heeel anders![]()
Wat ben ik blij dat ik voor die vaardighedengroepen nu een man heb
Daar lust hij wel een paar van.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je deze vinger zou opsteken:
[ afbeelding ]
wie weet hehequote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij kan je zelf een betere puppy-ogen blik opzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |