Mwah, ik zag ze anders vaak genoeg met gepimpte hummers H3 (quote:Op woensdag 18 november 2009 19:34 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, leuk voor in de bergen, maar op als je over de boulevard rolt moet je blingen!
Al was ik homoquote:Op woensdag 18 november 2009 19:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
ik voel me genoodzaakt een mooie man te plaatsen.
[ afbeelding ]
Kijk eens welke taxi er in Muscat rondreed:quote:Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Al was ik homoKom je nog wel aan je trekken in deze maatschappij?
En die SLR, kut oliesjeiks met hun wansmaak
5 x zelfs.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja. natuurlijk... maar daarin durf je je toch zeker niet in Marokko te vertonen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Al was ik homoKom je nog wel aan je trekken in deze maatschappij?
En die SLR, kut oliesjeiks met hun wansmaak
Hoezo heb je een 4 x 4 nodig, in Marokko niet hoor iig. Ja, tenzij je door de Sahara gaat trekken.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Noord Afrika heb je op z'n minst een 4x4 nodig, wij hebben deze:
Dat is een stunt, je gaat geen Enzo van +$1.500.000 als taxi gebruikenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk eens welke taxi er in Muscat rondreed:
[ afbeelding ]
In Oman was het wel zo handig als je woestijntochten wilde maken, tevens kosten ze daar geen drol (28.000 voor een Toyota LandCruiser met alle opties, Hummer H3 voor 16.000 euro, etc.)quote:Op woensdag 18 november 2009 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo heb je een 4 x 4 nodig, in Marokko niet hoor iig. Ja, tenzij je door de Sahara gaat trekken.
Daar hebben wij taxi's voorquote:Op woensdag 18 november 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
En in Egypte wil je niet in een personenwagen rijden, tenzij je een doodswens hebt.
En dus ben jij een lesbo/omgekeerde pedo?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je dat nu niet bent![]()
Het is allemaal een act..dat gegeil op mooie actrices!
In Caïro zie je die zwarte taxi's om de 100 meter met pech of in de prak langs/op/over/naast de weg staanquote:
Je mag me best overtuigen om hetero te worden dan hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je dat nu niet bent![]()
Het is allemaal een act..dat gegeil op mooie actrices!
Ben je ooit eens met de bus geweest in Marokko?quote:
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dus ben jij een lesbo/omgekeerde pedo?
[..]
In Caïro zie je die zwarte taxi's om de 100 meter met pech of in de prak langs/op/over/naast de weg staan.
Vroeger wel ja, maar ik ben nooit in een bus gestapt waar ik kon zitten, dus...quote:Op woensdag 18 november 2009 19:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ben je ooit eens met de bus geweest in Marokko?![]()
Ik wilde wel eens weten hoe dat was. 'Kreeg ik ineens een kind op mn schoot!?
Ik heb wel eens een best extreme busrit meegemaakt, was van Essouaira naar Agadir. De helft van de ramen lagen eruit, ding zat stampvol en de busschauffeur reed met 100 km/h door smalle donkere bergweggetjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ben je ooit eens met de bus geweest in Marokko?![]()
Ik wilde wel eens weten hoe dat was. 'Kreeg ik ineens een kind op mn schoot!?
Hahha;.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:46 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, maar ik ben nooit in een bus gestapt waar ik kon zitten, dus...
Doodswensen, je weet toch.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben ik de enige die een correlatie heeft opgemerkt tussen een niet nader te noemen religie en als een gek rijden in kapotte koekblikken? Opvallend, jwt. Mooi onderzoek voor een afstudeerscriptie.
Ook meegemaakt..van Agadir(als ik me goed kan herinneren?) naar Casablanca. Super eng..en die deur vloog elke keer openquote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een best extreme busrit meegemaakt, was van Essouaira naar Agadir. De helft van de ramen lagen eruit, ding zat stampvol en de busschauffeur reed met 100 km/h door smalle donkere bergweggetjes.
Zuid-Afrikaquote:Op woensdag 18 november 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben ik de enige die een correlatie heeft opgemerkt tussen een niet nader te noemen religie en als een gek rijden in kapotte koekblikken? Opvallend, jwt. Mooi onderzoek voor een afstudeerscriptie.
Ja ik ook, en kotsmisselijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook meegemaakt..van Agadir(als ik me goed kan herinneren?) naar Casablanca. Super eng..en die deur vloog elke keer open![]()
Ahja dan maak je nog wat mee he..was zo blij toen ik levend aan was gekomen
Is het leven van een moslim zo zwaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |