quote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef mime_negert het volgende:
Via een vakantie in het oosten, weet niet meer precies welk land het was. Maar daar sprak ik ene Ted welke aan het vertellen was hoe goed hij z'n zaakjes op orde had.
Via een vakantie in het oosten, weet niet meer precies welk land het was. Maar daar sprak ik ene Ted welke aan het vertellen was hoe goed hij z'n zaakjes op orde had.
Op 1 juni 2007 had ik mijn 10.000ste post. Inmiddels zijn we 2 jaar en 27.500 post verder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef zarGon het volgende:
Via Google. Bij elke zoekquery kwam ik wel uit op het forum. Schijtirritant. 2002 een beetje mee zitten lurken, in 2003 geregistreerd en een beetje meegepost op de FP-nieuwsberichten. Af en toe wat gelurkt op het forum...
In 2006 geregistreerd en met deze account een beetje zitten posten op het forum... Lurck heel weinig op de FP, merendeels op het forum aanwezig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pepernoot zeker?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:30 schreef matthisl het volgende:
op de fiets, duurde wel ff.. lekke band
JA!![]()
Jij gebruikte eerst toch ook een ander account? Dat denk ik me te herinneren uit het rijlessentopic.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee.. via iemand op msn die me een linkje gaf.. meer weet ik niet
was op 26 oktober 2000, om 00.30uur[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
Via Big Brother 1
Ik heb mee streamverslagen gemaakt en een fansite gehad.
Dus, je hield dan alles bij in die tijd. Dus ook Fok.
Dat is een account of 4 geleden denk ik.![]()
![]()
Ik had al een paar keer van FOK gehoord maar heb pas een account aangemaakt toen m'n huisgenoot zei dat fok wel de moeite van het aanmelden waard is.Op naar de sterren en daar voorbij!![]()
mIRC, er zat een bot die elk nieuwsitem-titel van FOK! doorkopierde in die channel waar ik zat. Vanaf toen bezocht ik de FP.
Jaren later maar eens een account aangemaakt
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Via een kennis.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Ik googlede naar Kees Kankerkachel, en toen heb ik de hele reeks in ONZ gelezen en dat vond ik zo grappig dat ik een account aanmaakte
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Hetzelfde verhaal hierquote:Op woensdag 18 november 2009 17:06 schreef Ben. het volgende:
Per stom toeval eigenlijk. Ik was een ander forum beu dus nu zit 'k hier.!
AFC Ajax![]()
ja, met dat account ben ik toen, vroeger geregistreerdquote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij gebruikte eerst toch ook een ander account? Dat denk ik me te herinneren uit het rijlessentopic.
Ja doei.![]()
Ik zocht een cd en op de weblog stond er een link naar die cd. Toen blijven hangen, langzaam naar forum toe en beetje gelurkt. Later account aangemaaktOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ah, had ik het dus toch goed. Dan weet ik nog wie jij bentquote:Op woensdag 18 november 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, met dat account ben ik toen, vroeger geregistreerd
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Ik wou wat meer weten over Deal-Extreme en toen kwam ik hier het Chinese-webshopstopic tegen en toen had ik een vraagje dus had ik maar een account aangemaakt.![]()
Ik kreeg een mailtje van een vriend met als bron: Fok.
Sindsdien keek ik zelf het laatste nieuws altijd op de frontpage , dan hoefde ik zelf niet te zoeken.
Na eens wat vaker de reacties te lezen op sommige onderwerpen heb ik besloten een account aan te maken.
Vervolgens ben ik hier bijna een jaar niet meer geweest en sinds een paar dagen ben ik weer retour en heb mijn accountgegevens nog kunnen vinden.![]()
in 2006 via google ofzoOp zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_![]()
via een vriendinOp woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_![]()
Om eerlijk te zijn heb ik helaas echt geen flauw idee meer... Ik weet nog wel dat ik een voorsteltopic opende.![]()
![]()
Volgens mij in de zomer van 2001. Weet wel nog goed dat ik de dag na de aanslagen van 11 september veel tijd heb doorgebracht om veel dingen door te lezen.You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.![]()
typte in adressenbalk fok.nl en kwam jammer genoeg op deze bagger uit.-je webicon was groter dan 2Mb, daarom verwijderd. Max. 100Kb toegestaan-![]()
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Een wise guy besloot fok! als startpagina in te stellen op mijn pc.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_![]()
datquote:Op woensdag 18 november 2009 20:26 schreef GekkeGast het volgende:
typte in adressenbalk fok.nl en kwam jammer genoeg op deze bagger uit.
maar ik besloot te blijven
![]()
![]()
Tijdens Big Brother 1 en 2 regelmatig op Fok gezeten. En dan nu na al die jaren weer eens een kijkje genomen, wel even een nieuwe account aangemaakt want ik was mijn gebruikersnaam vergeten.![]()
![]()
Dat dusquote:Op woensdag 18 november 2009 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik had vroeger van die kansloze collega's die heel de dag zaten te Fok!ken...
Ehm, oja.. kut
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')![]()
via ijsmeis.rar
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Dat was inderdaad een publiciteitsstunt.quote:You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.![]()
Via mijn vriend![]()
Die keek er bijna elke dag wel op, en had ook een account.
En toen heb ik me maar ook aangemeld.Smile Bigger!
The world needs it!![]()
Vroeger kwam ik hier vaak uit met Google zoektermen en dan las ik wel ooit een topic mee. Jaren later, in 2005, ook maar account gemaakt.graag verwijderen![]()
Uhmm eerst via de FP beetje nieuws lezen enzo daarna zag ik dat er ook forum was naja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gelurkt echt heel lang![]()
toen maar accountje aangemaakt en sinds dien iets actiever geworden maar dan moet ik het wel "nuttig" vinden om tereageren
Cobratjuh was here![]()
Ik was op zoek naar een zondebok in mijn leven.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra![]()
Ik postte in 2001 veel op het forumule 1 forum, en daar ging het regelmatig over het Fok forum... dus ik googlen, en na een half jaartje lurken in 2001 voor het eerste geregistreerd en begonnen met posten...![]()
Geen idee dat is al zolang terug.. Zal wel te maken dat ik destijds nog scholier was
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
Ik was gebanned op een ander forum, en ik zocht dus een ander forum om te trollen. Troll topic aangemaakt in KLB en een hele rare discussie gehad met Isdatzo, welke ik ook nog eens kende![]()
Toen ben ik een beeje in KLB blijven hangen, en dat terwijl ik fok eerst nog een autistenforum vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
uhh via 2 vrienden van me, ik lurkte vaak mee op FP daarna in forums, toen ook maar een account aangemaaktCapoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Dat is echt zo lang geleden, dat ik het me niet meer herinner.
(Hiervoor andere username gehad).Living and loving in the moment.![]()
Via mijn broer die vanaf het begin al op fok zat. Ik mocht steeds niet zien op welke site hij zat, maar ik ben er toch achter gekomen. En zodoende heb ik mij op 29-01-2000 geregistreerd
.
Nobody ever seems to remember life is a game we play![]()
door joran van der sloot, was eens een nederlandse forum dat maanden lang over het wel en wee van joran en zijn twee vrienden in mei 2005, en na uitzending in feb. 2009
helaas deze topic , die niet aan aandacht tekort kwam door oppassers hier gesloten![]()
open weer een topic met joran en het wordt weer vuur en water op fok![]()
![]()
Buh geen idee, volgens mij via Google of iets dergelijksSwiggity swooty, I'm coming for that booty.![]()
Vriend linkte berichten naar de fp door, maar kwam nooit bij het forum, waar juist mijn interesse wel lag.![]()
klasgenoot, maar nu ivm stage zit ik er de hele dag op
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^![]()
een vriend
en ik weet niet hoe hij er op kwam. waarschijnlijk had hij veels teveel tijd ofzobeter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!![]()
Via een topic over geesten. Zo kwam ik in TRU terecht en van daaruit ging ik verder lurken.
Ik zou nu niet meer zonder FOK! kunnen
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Ik had een eigen forum en dan gingen we fitties houden met de kansloze kneuzen van het big brother forum. Toen kon dat nog, iemand balzakaandoeningen verwensen en dan allemaal lachen. Helaas is dat account verdwenen... had die posts graag teruggevonden..
Na een jaar toen mijn forum zo doodt als een pier was, ging ik maar eens kijken bij mijn nieuwe vrienden.![]()
Vroegah (opa verteld) toen tweakers.net nog een link naar fok had (en andersom) ben ik eens gaan kijken wat dat fok nou was:P en sindsdien blijven hangen.Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
een column over breezah meisjes die op een andere site was gepost. ergens in 2002 of 2003 zal t geweest zijn.. best lang eigelijk![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:31 schreef Metro2005 het volgende:
Vroegah (opa verteld) toen tweakers.net nog een link naar fok had (en andersom) ben ik eens gaan kijken wat dat fok nou was:P en sindsdien blijven hangen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Via de artikelen, ik ging toen maar eens kijken op het forum, kort erna maar eens geregistreerd. En dat is al een tijdje geleden, nu maar eens wat posten.![]()
![]()
Via dat kut big brother.Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: