quote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef mime_negert het volgende:
Via een vakantie in het oosten, weet niet meer precies welk land het was. Maar daar sprak ik ene Ted welke aan het vertellen was hoe goed hij z'n zaakjes op orde had.
Via een vakantie in het oosten, weet niet meer precies welk land het was. Maar daar sprak ik ene Ted welke aan het vertellen was hoe goed hij z'n zaakjes op orde had.
Op 1 juni 2007 had ik mijn 10.000ste post. Inmiddels zijn we 2 jaar en 27.500 post verder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef zarGon het volgende:
Via Google. Bij elke zoekquery kwam ik wel uit op het forum. Schijtirritant. 2002 een beetje mee zitten lurken, in 2003 geregistreerd en een beetje meegepost op de FP-nieuwsberichten. Af en toe wat gelurkt op het forum...
In 2006 geregistreerd en met deze account een beetje zitten posten op het forum... Lurck heel weinig op de FP, merendeels op het forum aanwezig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |