Heer Lucifers speeltuin.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, neewat zeg jij tegen mensen die sorry zeggen?
Dan zeg ik: dat is kakken zonder douwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan zeg ik: dat is kakken zonder douwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wist ik eigenlijk ook wel
Em Stoep, waar ga je heen?Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
dat zegt UE tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wist ik eigenlijk ook wel
Em Stoep, waar ga je heen?
Ja maar ja maarquote:
Ja dat wist je ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wist ik eigenlijk ook wel
Em Stoep, waar ga je heen?
Is dat leuk?quote:
Ik laat het aan PeZu overquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maarDat betekent dat iemand stoepje vermoord
Hee Wouterquote:
ik dacht dat ik op bio ging lijken, dus eigenlijk lijk je nu op bioquote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef Stoeprand het volgende:
Ik lijk naatje wel door steeds dezelfde PI te gebruiken.
Voor heer Lucifer wel. Verder is het er lekker warm enzo, dus wel uit te houden.quote:
Lekker warmquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Voor heer Lucifer wel. Verder is het er lekker warm enzo, dus wel uit te houden.
neuh, hoeft toch nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker warmHet is hier zo koud! Moet de verwarming maar eens aanzetten
Je hebt het koud? Dan moet ik maar beter mijn best doen of niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker warmHet is hier zo koud! Moet de verwarming maar eens aanzetten
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Je hebt het koud? Dan moet ik maar beter mijn best doen of niet?
Wist je dat je tijdens de geile neuqsex heel veel caloriën verbrandquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik denk dat de kachel makkelijker is lieverd
Daarom hoef ik ook niet naar de sportschoolquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wist je dat je tijdens de geile neuqsex heel veel caloriën verbrand
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom hoef ik ook niet naar de sportschool
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik denk dat de kachel makkelijker is lieverd
ja, komt door de kleine mate topics die nu gestart worden... en door de weinige aanwezigheid van sommige mensen hierquote:
Sorry, werk gaat voorquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, komt door de kleine mate topics die nu gestart worden... en door de weinige aanwezigheid van sommige mensen hier
Kan je een beetje programmeren in CC+?quote:
Mjah, sorry.quote:
Zin om 112 pagina's engelse handleiding uit te pluizen en te vertalen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Kan je een beetje programmeren in CC+?
voor wat heb je dat nodig? wat is dat voorn taalquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Heel klein beetjequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Vertalenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zin om 112 pagina's engelse handleiding uit te pluizen en te vertalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen komt Marijke hierheen
Nu weet ze het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar woon je trouwens
Hey, dat gaan wij donderdag al doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Zin om een bezwaarschrift te schrijven voor naar de belastingdienst?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zin om 112 pagina's engelse handleiding uit te pluizen en te vertalen?
wie is wij?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, dat gaan wij donderdag al doen![]()
Goed in technisch Engels?quote:
Prima. Bitchen tegen de belastingsdienstquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zin om een bezwaarschrift te schrijven voor naar de belastingdienst?
Ericquote:
Erwin en ikquote:
niet C++ ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Boh. Lukt het voor half 5?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:40 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Heb vroeger in engeland en amerika gewoond voor vaders werk
Engels maar dan kutterquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor wat heb je dat nodig? wat is dat voorn taal
Voor PDFjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor wat heb je dat nodig? wat is dat voorn taal
Verveel jij je ook?quote:
* Ezechielk verwacht een antwoord als in "Nee, ik gebruik Acrobat Reader"quote:
112 pagina's, zoals hierboven te lezenquote:
ik ben niet domquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk verwacht een antwoord als in "Nee, ik gebruik Acrobat Reader"
gaat ze morgen naar purm dan?quote:
quote:
Nee, donderdag.quote:
Okee, kom maar langs danquote:
Het konquote:
Wat zei jij danquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het kon
Je zal niet de eerste zijn die op een dergelijke manier een domme uitspraak doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFG HELP!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, dat gaan wij donderdag al doen![]()
Ik geloof dat ik niet meer weg durf, morgen en overmorgenIk wil geen seksslaaf zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ik zei niets, ik voorspelde een antwoord.quote:
Whehequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk verwacht een antwoord als in "Nee, ik gebruik Acrobat Reader"
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zin om een bezwaarschrift te schrijven voor naar de belastingdienst?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
OMFG HELP!
Ik geloof dat ik niet meer weg durf, morgen en overmorgenIk wil geen seksslaaf zijn
Je mag wel bij mij langs komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wijn![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Sony100 het volgende:
Ik wil best je engels ding vertalen voor
laten we zeggen een vriendenprijsje:Hm, laat maar. Ben bijna klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
een uitspraak a la de 710 dop?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het kon
Je zal niet de eerste zijn die op een dergelijke manier een domme uitspraak doet.
Ja dat bedoelde ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ja, maar wat zei jij toen je op een dergelijke manier een domme uitspraak deedquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei niets, ik voorspelde een antwoord.
Ik heb werk zat voor jequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik![]()
Rijkje gaat heel FOK! langs
niet naar mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel hoor. Ik zorg dat ik dan bij het station staquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik help je morgen wel!
Ik kom trouwens om 12:51 aan, red jij dat?
Tja dan houd het opquote:
[..]
[..]
OMFG HELP!
Ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij langs komen
Ik heb wijn
[..]
Ja dat bedoelde ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet heeeel fok!, alleen een select gezelschap
Come on now, you knew you were lost
Heb jij geen ambitie om een kantoor in (omgeving) Emmen te openen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb werk zat voor je
Je kan wel een beetje programmeren?
Maar waarneer gebruik je CC+ dan, als je een programma als adobe reader wilt maken, of als je een pdf wilt publiceren of of...quote:
Ik heb helemaal niets te doen, mij kun je ook aannemen? Ik leer snelquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb werk zat voor je
Over een uurtje ben ik hier weg. Dan de file inquote:
Htmlquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb werk zat voor je
Ook niet naar mij, maar da's niks nieuws.quote:
alleen de oudjes zekerquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet heeeel fok!, alleen een select gezelschap
Sorryquote:
Je hebt net een uitkering.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets te doen, mij kun je ook aannemen? Ik leer snel
[..]
[..]
OMFG HELP!
We zullen lief zijn voor je hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zorg dat ik dan bij het station sta
Wat programmeren? welke tallen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb werk zat voor je
Levensmoe?quote:
quote:
Wie noem jij oud!!!!quote:
Ja en?quote:
En ook niet als huppel er bij is, dus stiekem ben je ook een beetje lesbischquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry... Maar als mijn droomman me als seksslaaf wil, dan kan ik toch geen nee zeggen?
Doe ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Over een uurtje ben ik hier weg. Dan de file inDus als jij voor het avondeten zorgt kom ik eraan
Sinds wanneer moet je lesbisch zijn voor een beetje vrouwenliefde?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ook niet als huppel er bij is, dus stiekem ben je ook een beetje lesbisch
Dan hoor je normaliter geen baan aan te nemen.quote:
Dan is het goedquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan hoor je normaliter geen baan aan te nemen.
Ik moet eerlijk zeggen dat dergelijk leed mij tot nu toe bespaard is geblevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar wat zei jij toen je op een dergelijke manier een domme uitspraak deed
Waarom heb je dan een uitkering aangevraagd als je bereid bent een baan te nemen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want dan hoeven ze me geen uitkering meer te betalenDat snap je toch wel?
Moet je ook een baan krijgenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een uitkering aangevraagd als je bereid bent een baan te nemen?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een uitkering aangevraagd als je bereid bent een baan te nemen?
En ajf is natuurlijk de beste werkgeverquote:
[..]
Ja dat bedoelde ik![]()
Dan ga je met IJk meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er aan wat hij geprogrammeerd wil hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En ajf is natuurlijk de beste werkgever![]()
Ja, je verveelt mij ook.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij baalt gewoon dat je nog niet 18 bent
Mijn naam wordt steeds korterquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wat hij geprogrammeerd wil hebben
Dan kan je je uitkering weer inleveren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Beter een baan met inkomen dan een uitkeringquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan kan je je uitkering weer inleveren.
kquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn naam wordt steeds korter![]()
zo leuk is het niet hoorquote:
Geen Java of C++?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Html
Php
en nog wat shit erbij![]()
Wat voor project ben je mee bezig?
Hij doet het nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet meer legaal met jongetjes onder de 18 kunnen spelen
Jawel hoor. Ik wil niet voor niets later priester worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet meer legaal met jongetjes onder de 18 kunnen spelen
Hier wel PHP en een beetje AS2. AS3 moet nog welquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Geen Java of C++?
Ik ben nu bezig met delegerenMaar het project is voor de ADAC.
Dinky Toy rijdt niet op waterquote:
Ik ben over een paar maandjes 19 in 5 havo. Het kan ergerquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan zit ik trouwens nog op middelbare schoolwant blijven zitten op gymnasium
Dan krijgen de kinderen de eer om z'n staf vast te houdenquote:
Klein beetje javaquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Geen Java of C++?
Ik ben nu bezig met delegerenMaar het project is voor de ADAC.
Wat ik jou wil leren heeft niks met programmeren te maken schatquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets te doen, mij kun je ook aannemen? Ik leer snel
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ben over een paar maandjes 19 in 5 havo. Het kan erger
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat ik jou wil leren heeft niks met programmeren te maken schat
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee joh, dat is gewoon benzinequote:
Ik denk dat jij ook al wel weet wat je geleerd gaat wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik doe het! Waar mag ik tekenen?
Jij bent makkelijk zeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb geen papier maar wel een pen van 40 cm voor jequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
En je hebt niet het idee dat ze dat allang onder de knie heeft?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan duik ik liever de sauna in als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ikga je mee naar de yoga?
Je arm is geen penquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Ik heb geen papier maar wel een pen van 40 cm voor je
Je vergat wat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Ik heb geen papier maar wel een pen van 4,0 cm voor je
Onzin. Half 8: Ontbijt op bed, 6 uur: Huis schoon, eten op tafel. 11 uur: geile neukseks telt ook als programmeren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Moet je de mensjes hier eens vertellenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Goh wat begin je laat met de geile neukseksquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Onzin. Half 8: Ontbijt op bed, 6 uur: Huis schoon, eten op tafel. 11 uur: geile neukseks telt ook als programmeren.
Ja, hčquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's inderdaad wel heel erg
Nee alleen met zijn allen bij afj werkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef rulerofdeath het volgende:
gaan we hier pimpen met programmeertalen?
zit er veel alcohol in danquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Moet je de mensjes hier eens vertellenDe meeste kunnen mijn bloed wel zuipen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook al wel weet wat je geleerd gaat worden
Maar hij betaald vast goedquote:
Wie, ik?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je hebt niet het idee dat ze dat allang onder de knie heeft?
Ik hou ook van toffe muziek.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het hebben van een goede nachtrust en iets met projectmatig werken
[..]
Maar hij betaald vast goedEn hij houdt van toffe muziek
[..]
Wie, ik?
Je vergeet nog een vast ritmequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het hebben van een goede nachtrust en iets met projectmatig werken
[..]
Maar hij betaald vast goedEn hij houdt van toffe muziek
[..]
Wie, ik?
Maar van jou wist ik het. Maar jij verveelt je toch niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier wel PHP en een beetje AS2. AS3 moet nog wel
Dan wordt ik wel P&O-er en gaan we werken aan je empathisch vermogen enzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Moet je de mensjes hier eens vertellenDe meeste kunnen mijn bloed wel zuipen
Na een half glas van zijn bloed lig je onder de tafel man.quote:
genoeg tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan godvriendbomans alleen html en een klein beetje php en CSS
quote:
Dan doe jij dus niet meer mee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen tel in dit geval niet mee
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
En je spelt toffe gitaarsolo's!
Morgen bij mij op kantoor. 10 uur. Be there.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Met Marijke kan je toch de hele nacht doorquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh wat begin je laat met de geile neukseks
wat voor programmeurs zoekt ie dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee alleen met zijn allen bij afj werken
Het isGodfried Bomans, dat is een schrijverquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan godvriendbomans alleen html en een klein beetje php en CSS
Je verveelt je dan ook maar een klein beetje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:03 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Klein beetje java
Mischien kan ik klein beetje doen
Was een typo, sorryquote:
Jij hebt nog geen eens een eigen bureauquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Morgen bij mij op kantoor. 10 uur. Be there.
I know, ik zeg godvriendbomansquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het isGodfried Bomans, dat is een schrijver
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Met Marijke kan je toch de hele nacht door
Nee ik verveel me de teringquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Je verveelt je dan ook maar een klein beetje?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen tel in dit geval niet mee
Hoe langer hoe beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Met Marijke kan je toch de hele nacht door
Daar heb ik het niet over. Je liegt dat je barst.quote:
Okee, laat je me nog even weten waar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Morgen bij mij op kantoor. 10 uur. Be there.
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Onzin. Half 8: Ontbijt op bed, 6 uur: Huis schoon, eten op tafel. 11 uur: geile neukseks telt ook als programmeren.
Dat weet ik nie maar het is gewoon gezellig met z'n allen daar werkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor programmeurs zoekt ie dan?
Okee, just checkingquote:
Oh, en omdat jij weer een oh zo grappige conclusie trekt is het wel mijn muzieksmaak?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet, dat is helemaal niet eens mijn soort muziek
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen eens een eigen bureau
Nietes! Ik meen het echtquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Je liegt dat je barst.
Nee nooitquote:
Dat zeg ik helemaal niet, dat maak jij er vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, en omdat jij weer een oh zo grappige conclusie trekt is het wel mijn muzieksmaak?
Flikker toch op man.
Het spijt me, zijn jouw kwaliteiten geheim?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Shhh, Ernie, dat zouden we hier niet zeggen!
Ja, ''en jij bent ook lief''.quote:
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee alleen met zijn allen bij afj werken
Ik zeg dat ik van toffe muziek hou en jij komt aanzetten met dat Kinderen voor Kinderen niet meetelt. Wat maak ik nou weer waar van?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, dat maak jij er van
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het spijt me, zijn jouw kwaliteiten geheim?
Waarom ben je zo chagrijnig stoep?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, ''en jij bent ook lief''.
De standaard dingen.
en er zijn kleine kindertjes bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dus het zou fijn zijn als we er niet meer over spreken hier
niet, ohquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom ben je zo chagrijnig stoep?Ik geloof niet dat ik je iets misdaan heb. En ik lieg niet, zo ben ik niet.
Komkom, ik bescherm je tere kinderzieltje welquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en er zijn kleine kindertjes bij
En die hebben grote orenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en er zijn kleine kindertjes bij
Er is niks mis met mijn empathisch ermogen hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt ik wel P&O-er en gaan we werken aan je empathisch vermogen enzo
Moesten die niet beschermt worden tegen jouw kwaliteiten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komkom, ik bescherm je tere kinderzieltje wel
Nee, ik ben echt te eerlijk. Een grapje okee, maar zelfs hier lieg ik niet, dat gaat tegen mijn principes inquote:
en grote handenquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komkom, ik bescherm je tere kinderzieltje wel
Ik heb lang genoeg lief gedaan. En als ik lief wil doen en niks terug hoef te verwachten, kan ik net zo goed een huisdier nemen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom ben je zo chagrijnig stoep?Ik geloof niet dat ik je iets misdaan heb. En ik lieg niet, zo ben ik niet.
Dat was ook een grapjequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn empathisch ermogen hoor
Ik zie hem wel maar kan er niks meequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:17 schreef c0nd0r het volgende:
Hé! Ik heb eindelijk een exe als bijlage kunnen versturen!
Kunnen jullie hem zien?
Ow shit.. Toch geblokkeerd dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie hem wel maar kan er niks mee
Naar station DH Mariahoeve. Daar word je opgehaaldquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, laat je me nog even weten waar?![]()
dus je bent echt van '81quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt te eerlijk. Een grapje okee, maar zelfs hier lieg ik niet, dat gaat tegen mijn principes in
Je bedoelt de pr0n die wij samen zouden kijkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:17 schreef c0nd0r het volgende:
Hé! Ik heb eindelijk een exe als bijlage kunnen versturen!
Kunnen jullie hem zien?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Naar station DH Mariahoeve. Daar word je opgehaald
kijk je pr0nquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt de pr0n die wij samen zouden kijken
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus je bent echt van '81dat valt tegen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg lief gedaan. En als ik lief wil doen en niks terug hoef te verwachten, kan ik net zo goed een huisdier nemen.
Ik zoek niemand, maar Sony verveelde zichquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor programmeurs zoekt ie dan?
Dat was een grapjequote:
Jong genoegquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt 28 ja, oud he?
![]()
uhu, als ik 18 ben dan ben jij al over de 30 en heb je al kind'renquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt 28 ja, oud he?
![]()
Jij zou PMenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt de pr0n die wij samen zouden kijken
En ''jij bent ook lief'' zou dan misschien een lik in m'n gezicht zijn en that's it.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat je nu zelfs voor mij te ver gaat lieverd.
Ik ben er morgen pas, dus nog eventjes wachtenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
IK WIL SEX
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uhu, als ik 18 ben dan ben jij al over de 30 en heb je al kind'ren
Sterker nog, ik heb een eigen bedrijf, pikquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen eens een eigen bureau
lesbische pr0nquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er morgen pas, dus nog eventjes wachten
En je moet weten dat een rtio veul lekkerder is dan een trioquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou als je naar Zwolle komt staan Marijke en ik klaar voor een rtio!
hihi ik zei klaar
Maar ik maak ook grapjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar je sprak altijd de waarheid
Rare naam voor een bedrijf.. pik..quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb een eigen bedrijf, pik
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En ''jij bent ook lief'' zou dan misschien een lik in m'n gezicht zijn en that's it.
je zult wel moetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Misschien wil ik wel geen kinderen
Jij kan toch initiatief nemenquote:
Ike bijna pikkiequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb een eigen bedrijf, pik
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Rare naam voor een bedrijf.. pik..
Niet eens neequote:
Heeeeeeeeeeee neuken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kan toch initiatief nemen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je zult wel moetenwant als ik dan oud ben ga ik echt niet voor je zorgen hoor
Kan jou tere zieltje wel aan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lesbische pr0njullie nemen wel een video op heh
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je zult wel moetenwant als ik dan oud ben ga ik echt niet voor je zorgen hoor
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeee neuken?
Ik heb gehoord dat er nog een gegadige is
tja, anders wordt het wel een hele zware bevalling hehquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
Maar ik wil echt niet denk ik
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, PM me effe je nummer dan laat ik weten hoe laat ik er ben
Die van jou kan dat wel hebben en naatje mag dat ook nog nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eerst even een slokje bier om moed in te drinken
Mijn vrouwelijke kant is sterk ontwikkeld door mijn 5 zusjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was ook een grapjeDat weet ik dat daar niets mis mee is, voor een man heb jij zelfs veel empathisch vermogen
![]()
Mijn ziel is al verkniptquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van jou kan dat wel hebben en naatje mag dat ook nog niet
Ik zet je wel in m'n fobo als degene die me verzorgt als ik kinderloos en oud benquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
trouwens, marijke, kom ik nu in je sig/fobo
Je mag 'm afsluiten Sony.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neetenzij je een betere TT hebt dan mij of UE
Dat word hem dus ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als die TT over mij gaat is het al gauw goed natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al meer lesbische pr0n gezien dan dat jij nu gezien hebtquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is op eigen risico, het is maar dat je het weet
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn vrouwelijke kant is sterk ontwikkeld door mijn 5 zusjes
Hoezo? Weet jij iets dat ik niet weet?quote:
Daar mag je trots op zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al meer lesbische pr0n gezien dan dat jij nu gezien hebt
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet kloon broertje, maar wel meer gehard dan die van naatje
Weet je dat wel heel erg zeker?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al meer lesbische pr0n gezien dan dat jij nu gezien hebt
En ik heb er ook niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eentje maar die dat zegt, en dat is stoep
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoezo? Weet jij iets dat ik niet weet?
quote:
Dat vind jijquote:
hoezo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, genoeg over lesbische pr0n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |