Ja en?quote:
En ook niet als huppel er bij is, dus stiekem ben je ook een beetje lesbischquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry... Maar als mijn droomman me als seksslaaf wil, dan kan ik toch geen nee zeggen?
Doe ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Over een uurtje ben ik hier weg. Dan de file inDus als jij voor het avondeten zorgt kom ik eraan
Sinds wanneer moet je lesbisch zijn voor een beetje vrouwenliefde?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ook niet als huppel er bij is, dus stiekem ben je ook een beetje lesbisch
Dan hoor je normaliter geen baan aan te nemen.quote:
Dan is het goedquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan hoor je normaliter geen baan aan te nemen.
Ik moet eerlijk zeggen dat dergelijk leed mij tot nu toe bespaard is geblevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar wat zei jij toen je op een dergelijke manier een domme uitspraak deed
Waarom heb je dan een uitkering aangevraagd als je bereid bent een baan te nemen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want dan hoeven ze me geen uitkering meer te betalenDat snap je toch wel?
Moet je ook een baan krijgenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een uitkering aangevraagd als je bereid bent een baan te nemen?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een uitkering aangevraagd als je bereid bent een baan te nemen?
En ajf is natuurlijk de beste werkgeverquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik![]()
Rijkje gaat heel FOK! langs
Dan ga je met IJk meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ligt er aan wat hij geprogrammeerd wil hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En ajf is natuurlijk de beste werkgever![]()
Ja, je verveelt mij ook.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij baalt gewoon dat je nog niet 18 bent
Mijn naam wordt steeds korterquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wat hij geprogrammeerd wil hebben
Dan kan je je uitkering weer inleveren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En ajf is natuurlijk de beste werkgever![]()
Beter een baan met inkomen dan een uitkeringquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan kan je je uitkering weer inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |