Engels maar dan kutterquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor wat heb je dat nodig? wat is dat voorn taal
Voor PDFjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor wat heb je dat nodig? wat is dat voorn taal
Verveel jij je ook?quote:
* Ezechielk verwacht een antwoord als in "Nee, ik gebruik Acrobat Reader"quote:
112 pagina's, zoals hierboven te lezenquote:
ik ben niet domquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk verwacht een antwoord als in "Nee, ik gebruik Acrobat Reader"
gaat ze morgen naar purm dan?quote:
quote:
Nee, donderdag.quote:
Okee, kom maar langs danquote:
Het konquote:
Wat zei jij danquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het kon
Je zal niet de eerste zijn die op een dergelijke manier een domme uitspraak doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen komt Marijke hierheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFG HELP!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, dat gaan wij donderdag al doen![]()
Ik geloof dat ik niet meer weg durf, morgen en overmorgenIk wil geen seksslaaf zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik zei niets, ik voorspelde een antwoord.quote:
Whehequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk verwacht een antwoord als in "Nee, ik gebruik Acrobat Reader"
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zin om een bezwaarschrift te schrijven voor naar de belastingdienst?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
OMFG HELP!
Ik geloof dat ik niet meer weg durf, morgen en overmorgenIk wil geen seksslaaf zijn
Je mag wel bij mij langs komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wijn![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Sony100 het volgende:
Ik wil best je engels ding vertalen voor
laten we zeggen een vriendenprijsje:Hm, laat maar. Ben bijna klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
een uitspraak a la de 710 dop?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het kon
Je zal niet de eerste zijn die op een dergelijke manier een domme uitspraak doet.
Ja dat bedoelde ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ja, maar wat zei jij toen je op een dergelijke manier een domme uitspraak deedquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei niets, ik voorspelde een antwoord.
Ik heb werk zat voor jequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik![]()
Rijkje gaat heel FOK! langs
niet naar mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel hoor. Ik zorg dat ik dan bij het station staquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik help je morgen wel!
Ik kom trouwens om 12:51 aan, red jij dat?
Tja dan houd het opquote:
[..]
[..]
OMFG HELP!
Ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij langs komen
Ik heb wijn
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik![]()
Rijkje gaat heel FOK! langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet heeeel fok!, alleen een select gezelschap
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Heb jij geen ambitie om een kantoor in (omgeving) Emmen te openen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb werk zat voor je
Je kan wel een beetje programmeren?
Maar waarneer gebruik je CC+ dan, als je een programma als adobe reader wilt maken, of als je een pdf wilt publiceren of of...quote:
Ik heb helemaal niets te doen, mij kun je ook aannemen? Ik leer snelquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb werk zat voor je
Over een uurtje ben ik hier weg. Dan de file inquote:
Htmlquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb werk zat voor je
Ook niet naar mij, maar da's niks nieuws.quote:
alleen de oudjes zekerquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet heeeel fok!, alleen een select gezelschap
Sorryquote:
Je hebt net een uitkering.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets te doen, mij kun je ook aannemen? Ik leer snel
[..]
[..]
OMFG HELP!
We zullen lief zijn voor je hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zorg dat ik dan bij het station sta
Wat programmeren? welke tallen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb werk zat voor je
Levensmoe?quote:
quote:
Wie noem jij oud!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |