Heer Lucifers speeltuin.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, neewat zeg jij tegen mensen die sorry zeggen?
Dan zeg ik: dat is kakken zonder douwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan zeg ik: dat is kakken zonder douwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wist ik eigenlijk ook wel
Em Stoep, waar ga je heen?Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
dat zegt UE tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wist ik eigenlijk ook wel
Em Stoep, waar ga je heen?
Ja maar ja maarquote:
Ja dat wist je ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wist ik eigenlijk ook wel
Em Stoep, waar ga je heen?
Is dat leuk?quote:
Ik laat het aan PeZu overquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maarDat betekent dat iemand stoepje vermoord
Hee Wouterquote:
ik dacht dat ik op bio ging lijken, dus eigenlijk lijk je nu op bioquote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef Stoeprand het volgende:
Ik lijk naatje wel door steeds dezelfde PI te gebruiken.
Voor heer Lucifer wel. Verder is het er lekker warm enzo, dus wel uit te houden.quote:
Lekker warmquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Voor heer Lucifer wel. Verder is het er lekker warm enzo, dus wel uit te houden.
neuh, hoeft toch nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker warmHet is hier zo koud! Moet de verwarming maar eens aanzetten
Je hebt het koud? Dan moet ik maar beter mijn best doen of niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker warmHet is hier zo koud! Moet de verwarming maar eens aanzetten
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Je hebt het koud? Dan moet ik maar beter mijn best doen of niet?
Wist je dat je tijdens de geile neuqsex heel veel caloriën verbrandquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik denk dat de kachel makkelijker is lieverd
Daarom hoef ik ook niet naar de sportschoolquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wist je dat je tijdens de geile neuqsex heel veel caloriën verbrand
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom hoef ik ook niet naar de sportschool
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik denk dat de kachel makkelijker is lieverd
ja, komt door de kleine mate topics die nu gestart worden... en door de weinige aanwezigheid van sommige mensen hierquote:
Sorry, werk gaat voorquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, komt door de kleine mate topics die nu gestart worden... en door de weinige aanwezigheid van sommige mensen hier
Kan je een beetje programmeren in CC+?quote:
Mjah, sorry.quote:
Zin om 112 pagina's engelse handleiding uit te pluizen en te vertalen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Kan je een beetje programmeren in CC+?
voor wat heb je dat nodig? wat is dat voorn taalquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Heel klein beetjequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Vertalenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zin om 112 pagina's engelse handleiding uit te pluizen en te vertalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen komt Marijke hierheen
Nu weet ze het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar woon je trouwens
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen komt Marijke hierheen
Hey, dat gaan wij donderdag al doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Zin om een bezwaarschrift te schrijven voor naar de belastingdienst?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zin om 112 pagina's engelse handleiding uit te pluizen en te vertalen?
wie is wij?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, dat gaan wij donderdag al doen![]()
Goed in technisch Engels?quote:
Prima. Bitchen tegen de belastingsdienstquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zin om een bezwaarschrift te schrijven voor naar de belastingdienst?
Ericquote:
Erwin en ikquote:
niet C++ ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Boh. Lukt het voor half 5?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:40 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Heb vroeger in engeland en amerika gewoond voor vaders werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |