Heer Lucifers speeltuin.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, neewat zeg jij tegen mensen die sorry zeggen?
Dan zeg ik: dat is kakken zonder douwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan zeg ik: dat is kakken zonder douwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wist ik eigenlijk ook wel
Em Stoep, waar ga je heen?Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
dat zegt UE tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wist ik eigenlijk ook wel
Em Stoep, waar ga je heen?
Ja maar ja maarquote:
Ja dat wist je ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wist ik eigenlijk ook wel
Em Stoep, waar ga je heen?
Is dat leuk?quote:
Ik laat het aan PeZu overquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maarDat betekent dat iemand stoepje vermoord
Hee Wouterquote:
ik dacht dat ik op bio ging lijken, dus eigenlijk lijk je nu op bioquote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef Stoeprand het volgende:
Ik lijk naatje wel door steeds dezelfde PI te gebruiken.
Voor heer Lucifer wel. Verder is het er lekker warm enzo, dus wel uit te houden.quote:
Lekker warmquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Voor heer Lucifer wel. Verder is het er lekker warm enzo, dus wel uit te houden.
neuh, hoeft toch nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker warmHet is hier zo koud! Moet de verwarming maar eens aanzetten
Je hebt het koud? Dan moet ik maar beter mijn best doen of niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker warmHet is hier zo koud! Moet de verwarming maar eens aanzetten
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Je hebt het koud? Dan moet ik maar beter mijn best doen of niet?
Wist je dat je tijdens de geile neuqsex heel veel caloriėn verbrandquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik denk dat de kachel makkelijker is lieverd
Daarom hoef ik ook niet naar de sportschoolquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wist je dat je tijdens de geile neuqsex heel veel caloriėn verbrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |