abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74812258
De assistente heeft nagevraagd bij de arts

En ik kan elke griepprik krijgen, omdat ik gemiddeld 2x per jaar bronchitis heb

maar serieus, de laatste keer dat TARA griep had kostte hem dat 3 KG reden genoeg voor standaard de griepprik wmb.
pi_74812271
Niet ontopic maar weet je wat ik werkelijk van het zotte vind, dat creche leidsters niet worden ingeent. Wel de ouders van het kind maar als eenmaal het zwangerschapsverlof voorbij is en de ouders weer naar het werk moeten dan gaan de meeste kinderen toch naar een creche en onder de 6 maanden wordt niet geent maar ze lopen door het niet enten van de leidsters wel meer risico.
pi_74813659
Groofsken een badbevalling Lijkt me echt heerlijk (bijzondere woordkeuze ), maar helaas kan onze vloer geen bevalbad dragen. En ik geloof niet dat de onderbuurvrouw daar dan weer vrolijk van wordt

Vlindur fijn dat alles goed was! Hoe is het nu?

Incantrix wat leuk dat je een cursusje krijgt! Hier in de regio start er begin december ook een cursus EHBO voor kinderen, maar gezien de kans dat ik dan nog geen week geleden bevallen zou zijn durfde ik me niet op te geven. Vriend gaat wel en daar ben ik al heel blij mee, kan hij me vertellen hoe het moet

Mooi spookje octo!

Ik heb weer een sticker verdiend bij de verloskundige. Ze was alleen een beetje onder de indruk van m'n gestrompel geloof ik, want ze bood gelijk aan om te strippen om me van die bekkenklachten te verlossen. Nou, daar zeg ik geen nee tegen Gelukkig had ik een centimeter, dus ze heeft gestript en nu maar afwachten... ( ik hoef niet vanaf nul te beginnen )

Aan de LLM's: doen jullie nog iets tav de kraamvisite ivm de mexicaanse griep?
pi_74813766
Wupwup! Je gaat gewoon beginnen joh?! Een hele cm al, nou 10% is er dan al gedaan zullen we maar zeggen!
pi_74813791
Yay WupWup! Je hebt een kickstart
Nou hopen dat het strippen wat doet
  woensdag 18 november 2009 @ 13:20:32 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74813861
CP, als je bv wil geven, kan je vragen naar hun beleid daaromtrent. Of anders in hoeverre zij het belangrijk vinden om 1 kraamverzorgster te hebben, en of ze ervoor openstaan om van kraam te wisselen als het niet bevalt. Dat soort zaken.

Vlindur, heb je niet stiekem last van je darmen? Ah, meneer is ingedaald! Ook een snelle! zittie al helemaal vast en zo? Weer een zorg minder straks

Amaranta, hoe was je eten uiteindeljk? dat soort dingen overkwam ons eigenlijk alleen na de geboorte (zalm in de oven zonder de oven aan te zetten, wasjes draaienz onder wasmiddel, dat werk ) En een paar voor je verlof

Keshet, gefeli met je sticker! De volgende controle is pas over 4 weken, das nog heeeeel ver weg! Wel fijn dat je minder spuugt. Hopelijk rekt het nog helemaal weg!

Draakje, fijn dat je een leuke avond hebt gehad! wel balen van je been! hoe gaat het met het spugen nu?

Trixie, een werkende wekker? Waarom? Wel heel vervelend dat de ischias zo heftig was vannacht

Vwb kinderEHBO, daar hebben ze bij ons op het kdv een ouderavond over gehouden. Wel erg fijn. Niet officieel, maar je kan toch ff oefenen op poppen, ze vertellen je hoe je moet handelen als een kleintje ergens in blijft (niet op de rug kloppen, want dan kan je nekletsel veroorzaken. Op je onderarm leggen en dan tussen de schouderbladen slaan) en de wetenschap dat je als een kind heet water over zich heen krijgt, dat je dan als eerste die luier af moet trekken, is toch wel even handig om herhaald te krijgen.

Nikki alweer 20 weken? Jeumig, dat gaat ook hard!

Wup, de eerste cm is er al! En meteen gestript, hopelijk helpt het!

BJ 34 weken!

Per vannacht ben ik officieel zwanger! Ik werd om half 4 wakker, en moest en zou een hamburger van de mcdonald’s eten! Met al mijn wilskracht heb ik me toch maar omgedraaid, in de wetenschap dat manlief het niet zou waarderen als ik om half 4 eten zou gaan eisen en zo
Verder is het weer woensdag :’)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74814659
Asyniur, dat is dus ook alweer zo'n cursus met veel bijeenkomsten... sorry, maar het lijkt me echt niets.
Ik hou totaal niet van die "verplichte" avonden weg enzo. Hier in de buurt was de zwangerschapscursus nog erger trouwens... 16 bijeenkomsten... 16 keer met tegenzin naar zo'n cursus, mij niet gezien.

Maarrrr, ik heb nu toch iets gevonden waar ik me wel in kan vinden. Zwangerschapshaptonomie. Dat is een cursus voor verloofde en ik samen en het is maar 6x 1 uur. Ik heb het mevrouwtje net even gebeld en ik word zo snel mogelijk teruggebeld en dan ga ik eens kijken of het echt iets voor mij is. Sowieso spreekt het hele voelen van het kindje en contact maken met het kindje me wel aan, want ik voel niets noppes nada tot nu toe.

Wupwup, nog 9 cm te gaan, nog eventjes en dan heb je je minimensje in je armen!

voor alle goedgekeurden trouwens!

freecell, toch vaag dat TARA niet in aanmerking komt voor de prik.
Ik ga het zelf trouwens ook niet doen geloof ik... morgen nog even overleggen met de VK morgen, maar wat mij betreft wordt het hele griepgedoe zwaar overdreven (maar das een andere discussie). Sowieso kan niemand kan mij garanderen dat er niets met mijn kleine meisje gebeurd als ik die prik ga halen, en aangezien de totstandkoming van ons meisje nogal wat voeten in de aarde heeft gehad durf ik het gewoon niet aan. Sowieso heb ik nog nooit de griep gehad, dus waarom nu ineens wel toch?!
pi_74814668
heyzz ik ben morgen 'pas' 34 weken hoor vandaag morgen jullie jompelen voor Vlindur haar 34 weken

en WupWup; een beginnetje!!! spannend hoor!!!! hoop dat het gaat doorzetten!!

ik ben net met mijn secret santa pakje bezig geweest, nu nog een poging doen tot een gedicht... das niet mijn sterkste punt eigenlijk....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 18 november 2009 @ 13:42:28 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74814670
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Per vannacht ben ik officieel zwanger! Ik werd om half 4 wakker, en moest en zou een hamburger van de mcdonald’s eten! Met al mijn wilskracht heb ik me toch maar omgedraaid, in de wetenschap dat manlief het niet zou waarderen als ik om half 4 eten zou gaan eisen en zo
Verder is het weer woensdag :’)
En even buiten beschouwing gelaten dat de McDonalds dan niet meer open is?

wupwup heeft de eerste cm al te pakken! Laten we hopen dat het strippen wat doet...
pi_74814713
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Lijnloos het volgende:
Wupwup! Je gaat gewoon beginnen joh?! Een hele cm al, nou 10% is er dan al gedaan zullen we maar zeggen!
Ik ga beginnen! Maar of dat nou vandaag of pas ergens volgende week is, is nog even de vraag
  woensdag 18 november 2009 @ 13:54:03 #161
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74815076
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En even buiten beschouwing gelaten dat de McDonalds dan niet meer open is?

wupwup heeft de eerste cm al te pakken! Laten we hopen dat het strippen wat doet...
Heuj, niet zo praktisch!

OH ja, BJ, wel dan is het 33w6d!
en Vlindur 34 weken
pi_74815326
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
heyzz ik ben morgen 'pas' 34 weken hoor vandaag morgen jullie jompelen voor Vlindur haar 34 weken

en WupWup; een beginnetje!!! spannend hoor!!!! hoop dat het gaat doorzetten!!

ik ben net met mijn secret santa pakje bezig geweest, nu nog een poging doen tot een gedicht... das niet mijn sterkste punt eigenlijk....
ik kan dichten en ik doe niet mee met ss
pi_74815406
Freecell goedgekeurd

Amaranta aan de meldplicht

Vlindur alweer 34 weken

WupWup gestript en 1 cm ontsluiting, joehoee hopelijk gaat het strippen gauw wat doen, wie weet gaat het al wel heel erg rommelen vanavond! Zet hem op!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74815529
Whoeeeeehh Wup!! Al 1 cm! Hoop dat het strippen zijn werk gaat doen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74817059
wupwup al 1 cm. Ben benieuwd wat het strippen gaat doen nu spannend
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zijn er hier trouwens meer mensen die geen zwangerschapscursus gedaan hebben? Er zijn hier in de buurt cursussen genoeg, maar ik vind ze allemaal niet leuk.
Ik heb nog nooit een zwangerschapscursus gedaan
  woensdag 18 november 2009 @ 14:57:31 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74817357
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:54 schreef DaviniaHR het volgende:

Heuj, niet zo praktisch!
Ik heb er de laatste tijd ook vaker zin in, ook op tijden dat ie wel open is maar mijn man heb ik nog niet zo gek gekregen
  woensdag 18 november 2009 @ 14:59:57 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74817443
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Asyniur, dat is dus ook alweer zo'n cursus met veel bijeenkomsten... sorry, maar het lijkt me echt niets.
Ik hou totaal niet van die "verplichte" avonden weg enzo. Hier in de buurt was de zwangerschapscursus nog erger trouwens... 16 bijeenkomsten... 16 keer met tegenzin naar zo'n cursus, mij niet gezien.

Maarrrr, ik heb nu toch iets gevonden waar ik me wel in kan vinden. Zwangerschapshaptonomie. Dat is een cursus voor verloofde en ik samen en het is maar 6x 1 uur. Ik heb het mevrouwtje net even gebeld en ik word zo snel mogelijk teruggebeld en dan ga ik eens kijken of het echt iets voor mij is. Sowieso spreekt het hele voelen van het kindje en contact maken met het kindje me wel aan, want ik voel niets noppes nada tot nu toe.
Je kunt bij ons ook kiezen voor alleen 3 voorlichtingsbijeenkomsten...
En zwangerschapshaptonomie lijkt mij dan weer helemaal niks
mag blij zijn als manlief de bijeenkomsten mét partner ook wil bijwonen...
  woensdag 18 november 2009 @ 15:02:19 #168
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74817539
Zoow, Nikki, 20 weken alweer? Woah! Mooi!

Wupwup al op een cm., kijk, daar gingen we voor he? Mooi! En gestript ook, ben benieuwd of het iets gaat doen voor je, zet 'm op in elk geval

Vlindur 34 weken, jeuj!!

En Freecell, hoe bizar dat Tara die prik niet mag Ik vind al die verschillen wel echt heel bijzonder hoor, je zou denken dat dat toch meer een landelijk iets zou zijn..

En hiero ook weer terug met sticker Dat ik de afgelopen maand echt bizar veel ben aangekomen ( ) vond ze niet heel raar, gezien het feit dat ik natuurlijk ineens veel vocht vast ben gaan houden en tegenwoordig dus echt nauwelijks nog in beweging kan komen zonder pijntjes en harde buiken (normaal fiets ik minimaal 4 uur per week, sport ik 1 a 2 keer per week en dan mijn beweeglijke zelf nog zeg maar ), dus dat was wel geruststellend. Een soort van. Nouja, verders is alles keurig, beeb nog steeds mooi ingedaald en koppie ligt mooi vast, billen, voetje en knietje waren allemaal duidelijk aanwezig..
3!
pi_74817594
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:02 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, verders is alles keurig, beeb nog steeds mooi ingedaald en koppie ligt mooi vast, billen, voetje en knietje waren allemaal duidelijk aanwezig..
Klinkt goed Incantrix

je bent er helemaal klaar voor
  woensdag 18 november 2009 @ 15:06:00 #170
95408 Incantrix
pi_74817656
Bizar he? Sterker nog: waarschijnlijk heb ik morgen of overmorgen ook nog die Tens in huis, dan is er helemaal weinig waar ik me nog druk over kan maken
3!
pi_74817881
Ja, maf heh.

Toen we testte dacht je: pff, december, long way to go

en nu zitten we alweer aan de pepernoten (en jij dadelijk aan de Tens )
  woensdag 18 november 2009 @ 15:13:25 #172
95408 Incantrix
pi_74817956
Nou, écht.. Niet bij te houden! En haha, inderdaad, wanneer hij ook komt, ik vind mijn surprise van dit jaar sowieso héél bijzonder
3!
pi_74818493
Goed bezig Trix! mooie sticker zo te horen! En inderdaad wat Lily zegt, je bent er gewoon echt helemaal klaar voor (zeker als die Tens straks in huis is)... Doe's puffen
pi_74818773
jeuj een sticker voor trixje!!
en wat ik extreem veel aankomen in een maand???

Ik ben ook 1 keer 4,5 kg aangekomen namelijk in een maand
  woensdag 18 november 2009 @ 15:36:49 #175
95408 Incantrix
pi_74818875
Lijnloos, whaha, chill! Ik vind het nog wel even best zo hoor, haha!

BJ, ehm, méér als dat.. 1,5 meer nog om precies te zijn
3!
pi_74819113
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef Incantrix het volgende:
Lijnloos, whaha, chill! Ik vind het nog wel even best zo hoor, haha!

BJ, ehm, méér als dat.. 1,5 meer nog om precies te zijn
nou dat gaat er dan ook snel weer af tenminste dat zeggen ze, en het grootste gedeelte zal wel vocht zijn en ben je in een paar dagen na de bevalling weer kwijt

mijn gewicht is nu even weer stabiel, maar tussen de 20 en 30 weken ging het bij mij ook echt zoooo snel!
pi_74819370
Vodafone plat
Mocht ik nu weeën krijgen, kan ik een heel nieuwe betekenis gaan geven aan downtime-baby's (vriend heeft avonddienst en we hebben geen vaste telefoon)

Fijn dat jij ook een stickert hebt verdiend Incantrix! Ach en dat vocht ben je snel na de bevalling weer kwijt, dus beter dan vet

Allemaal bedankt voor de aanmoedigingen! Het voelt alleen zo gek om dat te lezen, terwijl ik gewoon hier rustig op m'n stoel zit
pi_74819613
Ik vandaag tegen de verloskundige: Ik ben al wel 8 KG aangekomen
Zij: ow, das netjes! Zij zei dat het gemiddelde bij hun ongeveer 15 KG was tijdens de zwangerschap en dat dat dik prima was. Ze dacht niet dat ik dat ging halen.

Dus, ter bemoediging
  woensdag 18 november 2009 @ 16:34:34 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74820962
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:50 schreef WupWup het volgende:
Vodafone plat
Mocht ik nu weeën krijgen, kan ik een heel nieuwe betekenis gaan geven aan downtime-baby's (vriend heeft avonddienst en we hebben geen vaste telefoon)
Ik ben net gebeld door mijn zus en door kraamzorgcentrum en ik heb net zelf gebeld naar de bekkentherapeut. Kortom bij mij doet ie het gewoon
Maar wel rottig als jij niet kan bellen...
Hoppa naar de buren 'pufpufpuf, mag ik pufpuf even bellen pufpuf'
pi_74821099
hier doet de telefoon (vodafoon mobiel) het ook niet. maar dat is wel vaker hier. ik let er niet meer zo op
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74821420
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef freecell het volgende:
Ik vandaag tegen de verloskundige: Ik ben al wel 8 KG aangekomen
Zij: ow, das netjes! Zij zei dat het gemiddelde bij hun ongeveer 15 KG was tijdens de zwangerschap en dat dat dik prima was. Ze dacht niet dat ik dat ging halen.

Dus, ter bemoediging
ik vast wel
ik zit nu op 13,5 ongeveer, dus dat schiet al aardig op
pi_74822385
Goeiemiddag!

Ik lees hier nieuws over stickers en centimers, dus dat is goed nieuws!

Vandaag de ena laatste dag gewerkt.. Volgende week woensdag is het echt over.. En dan gaan we naar de ballenbak dus dat is lekker rustig voor mij
Alles gaat nog goed, ik heb soms nog wel kramp achtige pijnen, maar echt harde buik kan ik het niet noemen, ik voel de baby dan wel heel duidelijk zitten, maar ik kan mn buik nog wel in duwen enzo. Hij is nu super druk, dus ik vraag me af of ie vast zit al. Morgen moeten we weer op controle (de normale) dus ik zal het nog wel even navragen dan.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74822726
Nikki een mijlpaal, 20 weken wow

octopussy een heel mooi plaatje 0+

incantrix dat lijkt me leerzame en toch ook gezellige avond

lijnloos lekker (ver)slapen gelukkig toch op tijd voor de prik

freecel weer goed gekeurd

faja stijve armen

wupwup gestipt en toch 1 cm! Hoop dat het wat gaat doen allemaal en je snel je kindje mag vasthouden

Davina ik moest toch wel even lachen om je hamburger van de Mac midden in de nacht! Maar je hebt je omgedraaid! goed hoor!
SPugen is trouwens niks veranderd, dus elke vaste maaltijd gaat er uit!

Ah ook een sticker voor incantrix! heb je toevallig eens navraag gedaan of de TENS je ook voor nu kan helpen voor de andere pijntjes?
pi_74823303
Hey!

Ik ben terug van (heel lang) weggeweest en zie hier verschillende leuke verrassingen!
Proficiat alle zwangeren!
En Freecell, al bijna een tweede, wauw! Gefeliciteerd!
pi_74824531
oi draculetje
Mag je wel thuis blijven als alles er uit blijft gaan?
  woensdag 18 november 2009 @ 18:19:55 #186
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_74824724
Oh hoi. Statusupdate: nog niets aan het handje.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_74824923
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef freecell het volgende:
oi draculetje
Mag je wel thuis blijven als alles er uit blijft gaan?
jawel hoor, als de voedingsdrankjes maar wel erin blijven
en ik me goed blijf voelen
pi_74825600
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh hoi. Statusupdate: nog niets aan het handje.
jammer maar het blijft natuurlijk spannend! Zet hem op (althans je meissie natuurlijk!)
pi_74825837
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:26 schreef draculettetje het volgende:

[..]

jawel hoor, als de voedingsdrankjes maar wel erin blijven
en ik me goed blijf voelen
ok, dat scheelt misschien al een beetje?

En je zit bijna op de drie maanden
pi_74826238
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:53 schreef freecell het volgende:

[..]

ok, dat scheelt misschien al een beetje?

En je zit bijna op de drie maanden
sterker nog daar ben ik al over heen!
zit nu op 14wk
  woensdag 18 november 2009 @ 19:44:53 #191
45532 ziggyziggyziggy
pi_74827785
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:46 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

jammer maar het blijft natuurlijk spannend! Zet hem op (althans je meissie natuurlijk!)
Dank je.

Ondertussen even een andere baan geregeld: twee assessments, zware gesprekken, etc.
pi_74827839
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Dank je.

Ondertussen even een andere baan geregeld: twee assessments, zware gesprekken, etc.
Je had nog niks te doen begrijp ik Maar kennelijk gefeliciteerd met je nieuwe baan Nou nog een kindje en jouw winter 2009 kan niet meer stuk lijkt me.
pi_74828084
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Dank je.

Goede afsluiter van 2009 dus!
pi_74828260
Davinia, ben je bij de MacDonalds geweest?
Ik heb dat ook ooit gehad, dat ik wakker werd en alleen nog maar aan een quarterpounder kon denken. Weet alleen niet meer of dat nou tjdens Eva;s zwangerschap was, of dat het gewoon 'normaal' was.
Na ruim 1 week ben ik hem uiteindelijk gaan halen en toen viel hij echt zo tegen

Met het eten was het goedgekomen haha. Vanavond lekkere stamppot gemaakt. Smaakte ook goed!

Wuppie...... morgen en anders overmorgen!!!!! Ik weet het zeker!!!!

Nikkie, gefeliciteerd met je mijlpaal, en de 20 weken echo. Willen jullie het geslacht weten?

Inca aan de tens dus, ben benieuwd naar je ervaring ermee.

Is er hier iemand bekend met een willekeurig ziekenhuis in Breda? Voor het geval dat ik dit weekend met spoed naar ziekenhuis moet vanuit het vakantiepark???
pi_74828485
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef draculettetje het volgende:

[..]

sterker nog daar ben ik al over heen!
zit nu op 14wk
Ow, sorry, mislukt rekentalent hier
pi_74828860
ah, dit is het dichtsbijzijnde ziekenhuis
http://www.amphia.nl/Pages/default.aspx
alleen heeft de vestiging in oosterhout geen verloskamers, lees ik nu....

even inlezen....

kindje is sowieso niet vast in bekken (wel ingedaald) dus mochten dit weekend mijn vliezen breken dan moet ik plaaaaat!
  woensdag 18 november 2009 @ 20:20:14 #197
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74829257
Amaranta, was Eva ook te vroeg dan? Ik kan me wel voorstellen trouwens hoor, dat je goed voorbereid wilt zijn .

Hier worden de lijstjes zienderogen korter jongens, oh echt een pak van mijn hart . Ik werk me wel uit de naad, maar à la .
  woensdag 18 november 2009 @ 20:24:39 #198
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74829462
Hier zit de kleine zo laag in mijn bekken ondertussen dat zelfs zwangerschapsbroeken niet lekker meer zitten . Ik denk dat ik de komende weken (dagen?) alleen nogmaar jurkjes met zwangerschapsmaillots ga dragen .
pi_74829489
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:20 schreef Groofsken het volgende:
Amaranta, was Eva ook te vroeg dan? Ik kan me wel voorstellen trouwens hoor, dat je goed voorbereid wilt zijn .

Hier worden de lijstjes zienderogen korter jongens, oh echt een pak van mijn hart . Ik werk me wel uit de naad, maar à la .
Nee een week te laat.
Maar ge wit ooit nooit nie
pi_74829680
Hoi
Weer een drukke dag achter de rug, dus af en toe wel eens komen piepen, maar geen tijd gehad om te reageren Maar ik las wel allemaal goed nieuws over stickers en mijlpalen en baby's die goed liggen
En nu lig ik hier weer plat in de zetel met de laptop op de schoot te denken hoe lang ik nog ga wakker blijven Maar positief nieuws: morgenmiddag heb ik gedaan met werken voor deze week Wel om 14u ofzo op controle bij de gyn en dan begint mijn weekend
  woensdag 18 november 2009 @ 20:30:14 #201
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74829718
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:25 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nee een week te laat.
Maar ge wit ooit nooit nie
En zo is het maar net .
pi_74832573
lekker dat je bijna weekend hebt Leonieke

@Groofsken; ik heb ook het liefst leggings en jurkjes aan, de rest drukt mij ook teveel onderin mijn buik... geen lekker gevoel...
heb de laatste dagen ook wat last van mijn liezen/ onderbuik bij lopen.. denk dat zo;n buikband best fijn zou zijn, maar vind het zo zonde om die nu voor die paar weekjes nog aan te schaffen...

ik denk dat ik zo nog maar eens ff in bad ga dobberen, vriendlief zit voetbal te kijken en misschien word ik wel lekker lui van een warm bad en slaap ik komende nacht dan eindelijk weer eens wat beter....
zou wel erg fijn zijn..
pi_74832789
oeh, lekker, badder ze BJ
Nu ben ik jaloers, haha Doe mij een bad
pi_74832860
Amaranta: is Breda erg ver weg voor je? Klein stukje rijden mag toch wel? Ik mocht die 3,5 uur vanuit de Ardennen (als het daar zou gebeuren) ook niet meer terugrijden, als het een half uur ofzo geweest was had ik het wel gedaan. Als het in de supermarkt begint moet je toch ook naar huis hihi.
Ow en Amphia is wel een mooi ziekenhuis hoor Ze hebben 2 lokaties vlak bij elkaar, weet niet op welke lokatie verloskunde zit. Kom er niet uit de buurt, maar mn opa heeft er veel gelegen (niet op verloskunde ).
pi_74832942
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
oeh, lekker, badder ze BJ
Nu ben ik jaloers, haha Doe mij een bad
je mag wel en keertje langskomen hoor
en ik ben ook erg blij dat we een bad hebben, ik lig er de laatste tijd toch wel bijna elke week een keertje in.. heerlijk.
pi_74833011
Dit is dan wel mn 2e zwangerschap, maar het lijkt gewoon echt net mn eerste zo op het eind.
Bij Kyllian begon het bij 37 weken en 4 dagen, tot die tijd had ik helemaal niet erbij stilgestaan dat het weleens zou kunnen gebeuren.
Nu ben ik vanaf maandag continu bezig met symptomen. Maandag veel gerommel gehad (klotsen in mn buik) en vandaag continu ongigevoel. Mn buik zit sinds maandag ook lager.
Het zegt vast helemaal niets over wanneer het begint, denk dat ik gewoon tot 42 weken zal lopen deze keer

Maar iemand hier ervaring met het indalen? Voel je het echt duidelijk als de beeb ingedaald is?
pi_74834118
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

je mag wel en keertje langskomen hoor
en ik ben ook erg blij dat we een bad hebben, ik lig er de laatste tijd toch wel bijna elke week een keertje in.. heerlijk.
ik ben net maar onder een hete douche gestapt. Dat was bij nader inzien ook wel erg lekker
pi_74834837
Jooeehooeee, ff onder een andere pseudoniem .. maar DutchieBre is vannacht een trotse vader geworden een gezonde zoon van 3290 gram, Thyn is de naam
pi_74834912
Van harte gefeliciteerd met Thyn!!! (leuke naam!)
pi_74835110
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef Meimeltje het volgende:
Van harte gefeliciteerd met Thyn!!! (leuke naam!)
Dank u .. Helaas liggen mama en de kleine Thyn nog in het ziekenhuis tot morgenochtend ..
pi_74836236
Leonieke weekend bijna

DutchieBre: Wat leuk, gefeliciteerd met Thyn, mooie naam....

Amaranta: ik weet niet waar je op vakantie gaat, maar is Tilburg een optie? Persoonlijk betere ervaringen dan met Amphia....
pi_74836504
Gefeliciteerd joh! En inderdaad een hele leuke naam
wel balen dat ze allebei nog moeten blijven... Was dat al voorspeld of ging het niet geheel volgens plan? In elk geval geniet van je zoon!
pi_74836637
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef Lijnloos het volgende:
Gefeliciteerd joh! En inderdaad een hele leuke naam
wel balen dat ze allebei nog moeten blijven... Was dat al voorspeld of ging het niet geheel volgens plan? In elk geval geniet van je zoon!
Alles ging plotseling veel te snel .. We waren om half 11 in het ziekenhuis en om half 1 was ie al geboren .. Dus een aardige aanslag op d'r lichasam geweest ,, Uit voorzorg moest ze blijven .. De bedoeling was ook dat ze thuis zo bevallen, maar dat ging helaas niet door de pijnen van de veel te snelle weeën ..
  woensdag 18 november 2009 @ 23:35:27 #214
45532 ziggyziggyziggy
pi_74837092
DutchieBre: feli!

(en ik sta warempel als volgende op de lijst )
pi_74840643
Goedemorgen allemaal! Hier een hele stijve arm van de mex. griepprik (ja ik ben een watje en al jaren geen prik meer gehad) maar het gaat vanzelf over, maar voor nu niet fijn

DutchieBre, jullie gefeliciteerd met de geboorte van de kleine Thyn. Hopenlijk komen ze allebei snel naar huis!

ziggyziggyziggy, succes met de laatste lootjes (ook en vooral voor je vrouw natuurlijk )

Leonieke, succes bij de gyn vandaag en daarna heerlijk genieten van je weekend! Lekker relaxen?!

Hier vandaag en morgen nog een drukke werkdag maar dan een heerlijk weekend zonder afspraken

Tot laterzzzzz!
pi_74840665
Gefeliciteerd met Thyn.!

Amaranta, jaaahhaa we willen zeker het geslacht weten. Nog ff spannend dus...

Leo, heel veel succes bij de gyn.

happyme28, stom dat je een stijve arm hebt, ik hoop dat het een beetje wegtrekt zodra je een beetje begint te bewegen vandaag.

Ik ga snel douchen en aankleden, want ik word om 8:15 uur verwacht bij de VK.
  donderdag 19 november 2009 @ 07:48:01 #217
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74840773
Gefeliciteerd met Thyn, inderdaad een heel originele naam, leuk hoor! Wens jullie een fijne kraamtijd!

@meimeltje, ik voelde het die keren dat ik last had van bekkenpijn, na het indalen stond het bekken 'vast' en had ik minder pijn. Vóór het indalen had ik bij sommigen een serie regelmatige harde buiken met behoorlijk trekkende pijn in de onderbuik. Ná het indalen hing mijn buik duidelijk zichtbaar lager.

Het is hier trouwens nog een heel gedoe met het huishouden uit handen geven. Vriendlief stond eergister nog tot half 12 's avonds schoon te maken na een lange werkdag. Vanochtend kwam ik erachter dat er een volle wasmachine stond met natte was, dus ik kijken in die wasmachine, zat er een zwarte en een rode was door elkaar. Blijkt dat hij de vieze rode was bovenop de gewassen zwarte was had gedaan. Hij had niet gezien dat die zwarte was nog in de wasmachine zat (ws. tegen de trommel aangekleefd door het centrifugeren
De droger zat ook nog helemaal vol en hij wilde de zwarte en de rode was tegelijk in de droger doen (terwijl de wasmachine een laadcapacateit heeft van 7 kilo en overvol zat en de droger een laadcapaciteit van 5 kilo ) Zucht - op zulke momenten baal ik nog meer dat ik niks mag doen.

Wel iets doen, hoe klein ook levert direct een torenhoge bloeddruk op, dat merkte ik gister ook weer toen ik een paar piepkleine klusjes deed. De hele dag schommelde de bloeddruk rond de 160/100. Kan dus écht niet.

Vandaag maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn voor thuiszorg

[ Bericht 62% gewijzigd door Tan op 19-11-2009 07:54:38 ]
pi_74841027
mannen en machines werkt best

Totdat het huishoudelijke machines worden

Ik snap dat je baalde TAN Thuiszorg zou nog best een idee zijn!
  donderdag 19 november 2009 @ 08:20:52 #219
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74841042
Weer een nieuwe baby en weer zo'n leuke naam! Gefeliciteerd!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74841198
DutchieBre van harte met de geboorte van Thyn

Ach Tan, mijn man doet geregeld de was maar die is kleurenblind. Levert soms ook "mooi" resultaat op. En hij flikkert alle handdoeken bij elkaar ongeacht of hetnou zwarte of witte zijn. Ik heb dus een hele zooi witte handdoeken met zwarte vlekken en mijn roze idem.

HappyMe dan kan je mij ook de stijve arm schudden want de mijne voelt net zo. Terwijl ik gisteren de prik echt ontzettend vond mee vallen.

Ik moet om 09.15 uur bij de verloskundige zijn dus ik eet gauw even mijn cruesli verder en een bakkie thee naar binnen gieten alvorens een sprint te trekken (niet letterlijk natuurlijk).
  donderdag 19 november 2009 @ 08:41:39 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74841246
Gefeliciteerd met Thyn!
  donderdag 19 november 2009 @ 08:58:16 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74841503
Tan

Grain/DutchieBre, gefeliciteerd met jullie zoon Thyn!

Hier gisteren de eerste keer zwangeschapsgym. Was wel gezellig. Meer gekletst dan gegymd. We hebben 1 tweelingmama , veel ischias-klanten en een dame die nú nog aan atletiekwedstrijden meedoet!
en de papa's hadden het ook gezellig want die hebben we een behoorlijk aantal keren hard horen lachen..
pi_74841525
DutchieBrie, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Geniet ervan, enneh, mama lekker verwennen he!!

DjRandall. Ik ga naar Oosterhout maar ik kom zelf uit Eindhoven, dus in principe rijden we gewoon terug naar Eindhoven (Veldhoven ziekenhuis).
Dit is echt gewoon voor in geval van nood. Moet immers wel goed voorbereid zijn....
Ga ook voor de zekerheid de vluchtkoffer vandaag maar maken endie ook meenemen.
(zul je zien dat ik pas op 41+7 beval, maargoed, een goede vrouw is op haar bevalling voorbereid!!)
pi_74841554
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:58 schreef Asyniur het volgende:
Tan

Grain/DutchieBre, gefeliciteerd met jullie zoon Thyn!

Hier gisteren de eerste keer zwangeschapsgym. Was wel gezellig. Meer gekletst dan gegymd. We hebben 1 tweelingmama , veel ischias-klanten en een dame die nú nog aan atletiekwedstrijden meedoet!
en de papa's hadden het ook gezellig want die hebben we een behoorlijk aantal keren hard horen lachen..
Bij ons zijn er nooit papas.
Dinsdag is er een partner les. Ik zal het 1 keeer aan mijn man vragen en op de kalender zetten. Als hij meegaat fijn, maar hij heeft er eigenlijk helemaal geen zin in.

tsssk dan bel ik mijn homocollega, die heeft al een keer aagegeven dat hij graag bij een pufcursus zou willen zijn aangezien hij dat waarschijnlijk nooit gaat meemaken
pi_74841664
He Tan, ... die mannen snappen het soms ook echt niet he? Wel superirritant als je dan ook niet mag/kan ingrijpen. Hoop dat het snel beter gaat!

Stijve arm, CHECK! Maar verder voel ik me prima. Kreeg gisteravond al een opbeurend emailtje van mijn stiefmoeder dat zij er 2 dagen echt goed ziek van is geweest (en dat mijn pa daarom de prik niet meer wil/durft).

Oh en een voor een ieder die op controle moet vandaag! Dat er maar vele stickertjes terug mogen keren. Ik ga maar eens een ontbijtje scoren en dan zo lekker dagje de hort op!
pi_74841718
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef Grain het volgende:
Jooeehooeee, ff onder een andere pseudoniem .. maar DutchieBre is vannacht een trotse vader geworden een gezonde zoon van 3290 gram, Thyn is de naam
gefeliciteerd!!!
ga maar gauw genieten en zorgen
  donderdag 19 november 2009 @ 09:25:55 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74841983
Van harte gefeliciteerd met Thyn, DutchieBre en vrouw!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74842042
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dinsdag is er een partner les. Ik zal het 1 keeer aan mijn man vragen en op de kalender zetten. Als hij meegaat fijn, maar hij heeft er eigenlijk helemaal geen zin in.

tsssk dan bel ik mijn homocollega, die heeft al een keer aagegeven dat hij graag bij een pufcursus zou willen zijn aangezien hij dat waarschijnlijk nooit gaat meemaken
Wat goed Komt hij dan ook meepuffen tijdens de bevalling?

Ik vind het altijd zo raar als mannen 'niet willen'. Misschien realiseren ze zich niet dat gemiddelde vrouw ook liever de bevalling overslaat, maar geen keus heeft? Dan is zo'n cursus toch het minste wat ze kunnen doen om de moeder van hun kind te helpen

Owh ja, en natuurlijk van harte DB jammer dat ze nog even in het ziekenhuis moeten blijven. Hopelijk mogen ze snel naar huis
pi_74842095
Die kerel van mij roept wel heel hard dat het allemaal suf is en dat hij "erin geluisd is" (we doen Samen Bevallen) maar stiekum vind hij het allemaal echt superinteressant en gezellig die avonden. Ben blij dat ik dit toch heb doorgezet en dat hij er echt wel veel lol aan heeft. Bovendien is hij al erg leergierig en nieuwsgierig in de omgang, denk dat hij dat met een bevalling alleen maar meer heeft. Hij wil weten wat er gebeurd, al heeft hij er verder geen controle of grip op.
  donderdag 19 november 2009 @ 09:31:25 #230
95408 Incantrix
pi_74842101
Goedemorgen, met dichtgeplakte ogen Wederom wakker van de wekker (jawel, Davinia ), ik ga zo even naar de HA om voor de aller-grootste zekerheid te laten checken of ik geen schimmel te pakken heb, daar ben ik zo bang voor ineens (terwijl het enige symptoom dat ik heb een pietsie beetje jeuk gisternacht was).. Maar stel nou dat, en dan bevallen, en dan misschien spruw, ieks! Huisarts dus

Lijnloos en Faja (toch?) aan de stijve armen, mijn lief strakjes ook als hij thuiskomt.. Ik vond het vlot weer wegtrekken hoor!

Ehm.. Owja! Dúh! DutchBre en vrouw, ontzettend gefeliciteerd, wat een leuk bericht! Wel jammer dat het niet helemaal volgens plan is verlopen, maar gelukkig mogen ze vandaag naar huis als het goed is..

En nu weet ik het niet meer, zit gewoon nog half te slapen.. Ik ga mezelf even wakkerdouchen!
3!
  donderdag 19 november 2009 @ 09:32:25 #231
95408 Incantrix
pi_74842126
Owja, en over heren en zwangerschapscursussen: komende week is met yoga weer partnerles en mijn lief loopt al een paar dagen te roepen dat hij hoopt dat we die nog meemaken omdat hij het zo leuk vind
3!
pi_74842370
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....

Floortje wordt grote zus
  donderdag 19 november 2009 @ 09:45:29 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74842414
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat onwijs leuk zeg! Gefeliciteerd!
pi_74842432
Whaaa wat leuk DeLiedje!!! gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74842444
wat leueueueuek!!! gefeliciteerd!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74842451
Gefeliciteerd DeLiedje
  donderdag 19 november 2009 @ 09:47:36 #237
190853 RockabeIIa
pi_74842466
Van harte gefeliciteerd, Delieds!
  Jubileum moderator donderdag 19 november 2009 @ 09:48:35 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74842489
Dutchbre en mevrouw Bre gefeliciteerd met Thyn

Whaaaa deLiedje wat leuk!! Gefeliciteeerd! Hoe lang zit je al op dat roze/blauwe wolkje?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74842503
Wat heb jij nog zeer laat in de zwangerschap dan die yoga Incantrix! Terwijl wij dacht ik precies in dezelfde week begonnen waren (ik met gym) wat veel lessen heb jij, volgens mij zou ik daar helemaal geen zin meer in hebben nu.
Zo'n partneravond was hier wel leuk trouwens geen beschamende dingen moeten doen hoor

*laatste weken klaagmodus*Oja wat meerdere LLM zeiden is ook hier zo; niks zit me lekker meer qua onderkleding! Alles wat over mn buik doet voelt niet lekker.
Ik ben dus thuis vergroeit met een heerlijke joggingbroek die nergens knelt en die ik laag kan hangen.
En doordat hij met zn billen tegen mn ribben aanduwt, zitten bhs me ook al niet. Af en toe gewoon helemaal vurig en plekjes bij mn ribben omdat hij daar zo drukt.
En nu willik dat hij eruit komt want ik wil hem zien!
*klaagmodus weer uit*

edit: Deliedje gefeliciteeeeeerd wat leuk!!!
(Ik dacht destijds dat jij de user ''Vingerverf'' was hier (Freecell was dat), toen al helemaal het idee dat je zwanger was, nergens op gebaseerd hoor)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 19 november 2009 @ 09:52:50 #240
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74842597
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....

Floortje wordt grote zus
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oh wat leuk! Gefeliciteeerd!
Nog zo`n leukerd erbij
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74842630
Woehoeeee DeLiedje!!
gefeliciteerd! wat ontzettend leuk
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74842665
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:28 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Wat goed Komt hij dan ook meepuffen tijdens de bevalling?

Ik vind het altijd zo raar als mannen 'niet willen'. Misschien realiseren ze zich niet dat gemiddelde vrouw ook liever de bevalling overslaat, maar geen keus heeft? Dan is zo'n cursus toch het minste wat ze kunnen doen om de moeder van hun kind te helpen

Owh ja, en natuurlijk van harte DB jammer dat ze nog even in het ziekenhuis moeten blijven. Hopelijk mogen ze snel naar huis
Hij zegt (mijn man dus) dat hij het nog wel weet van de vorige keer.
Gewoon puf puf hijg hijg. ZIe je wel schatje?
pi_74842674
van varte met jullie Thyn

DeLiedje van harte en een fijne zwangerschap gewenst
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74842678
DeLiedje, gefeliciteerd!
pi_74842687
Welkom DeLiedje!
pi_74842695
DeLiedje van harte gefeliciteerd!!

Ik ben weer goed gekeurd door de verloskundige. De kleine lag 2 weken terug nog mooi ingedaald in het bekken, kennelijk vond hij dat niet leuk en is nu weer met zijn hoofdje onder mijn ribben, pas met 36 weken zwangerschap moet hij goed voor de uitgang liggen.
pi_74842782
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hij zegt (mijn man dus) dat hij het nog wel weet van de vorige keer.
Gewoon puf puf hijg hijg. ZIe je wel schatje?

Gefeliciteerd DeLiedje. Heb je al een datum?

Lekkere draaikont Faja
pi_74842814
DeLiedje gefeliciteerd!!!
pi_74842837
quote:

Floortje wordt grote zus
gefeliciteerd
pi_74842892
Dank jullie wel
Ik voel me altijd een beetje bezwaard om hier dan weer uit het niets iets van me te laten horen, omdat ik maar zo weinig post, maar jullie reageren altijd zo lief!

Ik ben nu bijna 11 weken zwanger, maar de vk kon vorige week bij de echo geen hele nauwkeurige meting doen omdat kindje er verkeerd voor lag. Scheelt dus misschien wat dagen nog (mijn cyclus was wat onregelmatig).
Over 2 weken heb ik de eerste afspraak bij de gyn, die zal dan nog wel eens meten...

[ Bericht 2% gewijzigd door DeLiedje op 19-11-2009 10:14:09 ]
  donderdag 19 november 2009 @ 10:08:50 #251
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74842959
DutchieBre, gefeli met jullie verse baby!

DeLiedje, van harte gefeliciteerd!

Ik ga later vandaag ff goed bijlezen weer
  donderdag 19 november 2009 @ 10:21:53 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74843265
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat was omdat er van tevoren ook een voorlichting was. Ik denk dat mijn man nu alleen nog de 2 partnerlessen meekomt en niet omdat hij dat per se wil, maar om mij een plezier te doen. Hij vindt ergens stiekenm ook dat ie het niet kan maken om zich er helemaal buiten te houden...

Deliedje, gefeliciteerd!!
  donderdag 19 november 2009 @ 10:30:37 #253
95408 Incantrix
pi_74843436
DeLiedje, wat geweldig, heel erg gefeliciteerd! Ik wens je een fijne, zorgeloze zwangerschap en een mooi en gezond kindje

Pfff, het is gezellig in de wachtkamer van de HA, mijn schaambeen doet zeer van de stoelen en hij is nog bezig zijn inloopspreekuur af te handelen, en zo te zien duurt dat nog wel ff (mijn afspraak was voor 20 minuten terug ).. Nouja, niet dat ik veel andere dingen te doen heb, maar stiekum toch bluh enzo

Amaranta, haha, lijkt me cool als je collega meegaat
3!
pi_74843508
DeLiedje gefeliciteerd!!!

Beessie 34 weken!

Oh Tan, wat vervelend allemaal.. Ik hoop dat je thuiszorg kunt krijgen!

Hier zojuist controle gehad. Mn plas is op kweek nu omdat ik nog steeds vaak buikpijn heb. Ook heb ik last van harde buiken van een kwartier en ben ik helemaal gaar en op..
Maar alles is goed met de kleine, dus dat is helemaal geweldig natuurlijk. Hij is ingedaald maar ligt nog niet vast. Hij heeft J's lippen zagen we
Van die lekkere volle lippen Over 2 weken weer terug komen en verder rustig aandoen gewoon. Het hoort er bij.. Laatste weken zijn zwaar enzo
pi_74843523
DutchieBre gefeliciteerd met de geboorte van Thyn

DeLiedje gefeliciteerd met je zwangerschap!!
pi_74845174
quote:

Floortje wordt grote zus
ooooooooooooh
pi_74846478
Ik heb een sticker! Alles was goed en de beeb is ingedaald en vast. Ik ben zo tevreden deze zwangerschap, op wat kleine kwaaltjes, pijntjes en vermoeidheid loopt het als een zonnetje

Dutchiebre gefeliciteerd met Thyn, hopelijk zijn jullie vanmorgen allemaal thuis gekomen
DeLiedje ook gefeliciteerd

Tan echt balen allemaal, hoop dat de thuiszorg wat voor je kan doen of anders via de gemeente misschien iets. Gelukkig zou ik de was wel kunnen overlaten aan m'n vriend, die doet het zo vaak
pi_74846534
quote:

Floortje wordt grote zus
Wat leuk
*kippenvel

Gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 19 november 2009 @ 12:40:17 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_74847197
DeLiedje, wat leuk! Gefeliciteerd!

Ook DutchieBre gefeliciteerd met jullie zoon!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74847400
Gefeliciteerd dutchiebre
Gefeliciteerd DeLiedje
Sidn3y wat fijn dat je je zo goed voelt!
pi_74848141
DeLiedje, wat keigaaf! Dan krijgen we straks foto's van Floortje met een baby en een nieuwe babykamer en een nieuwe kamer van Floortje en en en... gefeliciteerd!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74848441
Goedemiddag!

Nieuwe papa en nieuwe zwangere, gefeliciteerd!

Hier alweer 28 weken vandaag
Met stijve/pijnlijke arm van vaccinatie (die prik zelf heb ik niks van gevoeld overigens)
  donderdag 19 november 2009 @ 13:21:17 #263
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74848453
quote:

Floortje wordt grote zus
Wat gaaaf!!!

Gefeliciteerd, wanneer is de opleverdatum?
pi_74848731
DeLiedje, wat leuk! Een brusje voor Floortje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 19 november 2009 @ 13:37:02 #265
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74848948
Meimeltje, bij mij was vorige keer vooral de hint of eli was ingedaald in hoeverre er relief in mn navel zat. Zat echt duidelijk verschil in soms.

Jemig, tan, het lijkt me echt superzwaar zo voor je! Hopelijk is thuiszorg idd een optie.

Ahm, amaranta, 41+7 is 42 wk. je was juf, toch?

Vlindur, wat fijn dat je weer helemaal bent goedgekeurd! nou maar hopen dat je geen blaasontsteking hebt (of mss wel, want dan kunnen ze wat aan die harde buiken doen…)

Ik heb weer een groeidag! net ff een hele doos pringles weggekaand, en ga zo maar een goede portie pastasalada maken
  donderdag 19 november 2009 @ 13:42:15 #266
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_74849103
Gefeliciteerd DeLiedje!!

Ik zal dan met je meedoen. Ook ik post hier absoluut niet veel en velen zullen mij misschien niet eens kennen, maar voor wie dat wel doet wil ik ook even laten weten dan Aiken, Iben en Junah er een zusje of broertje bijkrijgen rond 20 mei.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:44:56 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74849196
Libell, ook van harte gefeliciteerd!!
pi_74849260
Libell ook gefeliciteerd
  donderdag 19 november 2009 @ 13:47:49 #269
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74849274
Wow, wat een mooie nieuwe aanwas! Gefeliciteerd!
pi_74849362
Libell van harte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:50:51 #271
190853 RockabeIIa
pi_74849374
Nog 1! Van harte Libell!
pi_74849393
Wat leuk Libell!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 november 2009 @ 13:52:38 #273
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74849431
Allemaal nieuwe mensen hier

Libel en DeLiedje, van harte
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 19 november 2009 @ 13:55:02 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74849514
Gefeliciteerd Libell! Wat leuk!
pi_74849540
Is dit het topic waar je van de daken mag schreeuwen dat je/jullie in verwachting bent ?

Bij deze dan April 2010 verwachten wij ons eerste kindje. Volgende week op mijn verjaardag hebben we de 20 weken echo, waar ik errrrrrrg naar uitkijk .
... fart.
pi_74849598
Wow.... het gaat hard hier vandaag

3MH ook gefeliciteerd
pi_74849599
Libell en DeLiedje gefeliciteerd!
pi_74849644
Oww en 3MinuteHero ook gefeliciteerd
Wie is de volgende?
pi_74849696
Deliedje!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:02:26 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74849792
Voor diegenen die hier heel lang geleden ook al actief waren, ons kindje groeit dus in de buik van Princessa
... fart.
pi_74849842
Gefeliciteerd 3MH en Princessa!
Leuk die nieuwe aanwinst!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 november 2009 @ 14:04:06 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_74849856
Libell, 3MH en Princessa, wow! Gefeliciteerd allen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 19 november 2009 @ 14:04:53 #284
190853 RockabeIIa
pi_74849891
Dat heb je goed gedaan in die 3 minuutjes Van harte 3MinuteHero!
  donderdag 19 november 2009 @ 14:09:06 #285
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74850019
Hero en Princessa, van harte!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 19 november 2009 @ 14:11:36 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74850102
Is het een officiele FOK-baby?
pi_74850117
Dankjulliewel allemaal !
... fart.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:12:02 #288
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_74850121
Wat leuk al die reacties!!
Toch maar wat vaker posten hierzo!!

Ook gefeliciteerd, 3MinuteHero!
pi_74850170
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Is het een officiele FOK-baby?
Nee, daarvan is toch de definitie dat je elkaar op FOK moet hebben leren kennen? Dat is bij ons niet het geval
... fart.
pi_74850171
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef 3MinuteHero het volgende:
Is dit het topic waar je van de daken mag schreeuwen dat je/jullie in verwachting bent ?

Bij deze dan April 2010 verwachten wij ons eerste kindje. Volgende week op mijn verjaardag hebben we de 20 weken echo, waar ik errrrrrrg naar uitkijk .
Whahoeeieieoeoeiei, dat is leuk! Dat moet wel een leuk schattig mooi knap meisje gaan worden.

Libel ook gefeliciteerd
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74850280
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef YPPY het volgende:

Whahoeeieieoeoeiei, dat is leuk! Dat moet wel een leuk schattig mooi knap meisje gaan worden.

Libel ook gefeliciteerd
Thanks Wyppy, maar jij had dat vast al van je hubby vernomen . Of het daadwerkelijk een meisje is zullen we als het goed is volgende week weten .
... fart.
pi_74850873
Nou....zal ik dan ook maar aansluiten?
Ik was voorheen Peterfan maar doordat ik het berichtje in mijn PM over opnieuw inloggen na een hackverhaal ergens in de zomer schandalig genegeerd heb nu onder deze naam.
Ook ik ben zwanger! Ik denk zelf een week of 7,5, van nummer 2
pi_74850970
gefeliciteerd allemaal
  donderdag 19 november 2009 @ 14:37:27 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74851051
DeLiedje, Libell en Grunsfan gefeliciteerd!
pi_74851163
Libell & Deliedje, wat een geweldig nieuws! gefeliciteerd!

oh wacht ik zie nu ook peter/grunsfans berichtje, leuk leuk! ook heel veel geluk gewenst!

ah en nog een 3minuteHero-beeb (duurde het zo kort? huhhuh ) in aantocht ook, van harte!
  donderdag 19 november 2009 @ 14:40:51 #296
190853 RockabeIIa
pi_74851174
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:32 schreef Grunsfan het volgende:
Ik was voorheen Peterfan maar doordat ik het berichtje in mijn PM over opnieuw inloggen na een hackverhaal ergens in de zomer schandalig genegeerd heb nu onder deze naam.
!

ps ik snap niet helemaal want je postte onlangs toch nog in een ander OUD-topic? Wat is er met dat hack-verhaal dan?

[ Bericht 6% gewijzigd door RockabeIIa op 19-11-2009 14:47:34 ]
pi_74851242
Waauw!

4 nieuwen vandaag!! GEFELICITEERD ALLEN!!!
  donderdag 19 november 2009 @ 14:48:34 #298
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74851438
Wow wat een goed nieuws allemaal vandaag. Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!! Vruchtbare tijden

En Libell wat hebben jouw kinderen leuke namen
  donderdag 19 november 2009 @ 14:54:50 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74851623
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:32 schreef Grunsfan het volgende:
Whaaa, gefeliciteerd!

Enneh, als je je oude nick terug wilt, PM dan even, dan kan ik het via de FA's wel regelen hoor, dat is geen probleem.
pi_74851658
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:40 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

!

ps ik snap niet helemaal want je postte onlangs toch nog in een ander OUD-topic? Wat is er met dat hack-verhaal dan?

Nou, ik heb onlangs op een of andere manier al mijn instellingen op deze laptop gewist, waardoor ik hier niet meer ingelogd stond. Toen ik opnieuw probeerde in te loggen lukte dat niet meer omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist en wsl een oud emailadres opgegeven heb. Had ik toen na dat hackgebeuren nu even opnieuw geregistreerd of wat er ook al weer moest gebeuren, dan had ik dat aangepast zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')