Dat was omdat er van tevoren ook een voorlichting was. Ik denk dat mijn man nu alleen nog de 2 partnerlessen meekomt en niet omdat hij dat per se wil, maar om mij een plezier te doen. Hij vindt ergens stiekenm ook dat ie het niet kan maken om zich er helemaal buiten te houden...quote:Op donderdag 19 november 2009 09:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij ons zijn er nooit papas.
Dinsdag is er een partner les. Ik zal het 1 keeer aan mijn man vragen en op de kalender zetten. Als hij meegaat fijn, maar hij heeft er eigenlijk helemaal geen zin in.
tsssk dan bel ik mijn homocollega, die heeft al een keer aagegeven dat hij graag bij een pufcursus zou willen zijn aangezien hij dat waarschijnlijk nooit gaat meemaken
oooooooooooohquote:Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....![]()
Floortje wordt grote zus
Wat leukquote:Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....![]()
Floortje wordt grote zus
Wat gaaaf!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Floortje wordt grote zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |